Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olette varautuneet vuosituhannen pakkasiin suomessa? IS: Aloita varautuminen kovaan pakkaseen jo nyt.

Vierailija
30.12.2023 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010087864.html

Kuinka sinä olet varautunut vuosituhannen pakkasiin mitkä tulee alku vuodesta suomeen? 

Tänne minun asuin paikkakunnalle on luvattu noin -20c pakkasta kahdeksi päiväksi. 

Olen täyttänyt hätävarat ja ostin taskulampun sekä pattereilla toimivan radion. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20 ja -25 on vielä ihan normaaleja talvipakkasia etelä-Suomessakin.

Lähinnä siihen ulkona selviämiseen pakkassäällä kannattaa varautua, lähti sitten ulos jalan tai jollain kulkupelillä liikkeelle. Lämmintä siis päälle tai mukaan, jos lähtee vaikka autolla.

Lämmintä myöskin masuun ennen lähtöä ja mukaankin voi termarissa ottaa jotain lämmintä. Ja ainakin jotain energiapitoista kannattaa syödä ja ottaa mukaansa.

Vierailija
2/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kannattaa myös käydä paremmilla keleillä, ettei tarvi lähteä koviin pakkasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut Jeesuksen Kristuksen sydämeeni ja olen siten valmis kestämään hirmupakkasten koitoksen mieli tyynenä ja luottavaisena. Herra on minun Paimeneni eikä minulta mitään puutu. Suklaarasioitakin on vielä hyvänkokoinen pino jäljellä.

Vierailija
4/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti nykyihmiset tarvitsee ohjeet siihen, että pakkasella kannattaa tehdä takkaan tai uuniin tuli eikä ikkunoita kannata pitää auki?

Vierailija
5/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa kannattaa myös käydä paremmilla keleillä, ettei tarvi lähteä koviin pakkasiin.

Täytyy mun töihin lähteä kuitenkin, mitä se pakkanen siihen vaikuttaa käynkö kaupassa matkan varrella?

Vierailija
6/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä lähtien -20 tai -25c on erityisen kylmä Suomessa? voi lol... ihan normaali pakkaslukema.

Vierailija
7/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vuosituhannen pakkaset" ja lukema vaivaiset 25... Anna mun nauraa!!!

Vierailija
8/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko elämme vuotta 3001?