Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverillinen suhde

Vierailija
30.12.2023 |

Olemme olleet 25v yhdessä, naimisissa 14v. Miehen halut ovat reippaasti vähentyneet. Hän ihmettelee sitä itsekkin mutta lääkäriin ei pääse. Hän sanoo rakastavansa minua yli kaiken, mutta minua vaivaa intohimon puute. Asiasta on useasti puhuttu, mutta ei kai sille mitään voi, jos riittää seksi sillointällöin. Tätäkö tämä on, olen 43v ja käytännössä kuin selibaatissa eläen veljen kanssa.

Onko tämä yleistä? Tämäkö on syy,  miksi monet naiset eroavat 40 paikkeilla? Onko intohimon puute syy lähteä pitkästä liitosta? Lapsia ei onneksi ole. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tosiaan kannattaa tuollaisessa tilanteessa ehdottaa avointa suhdetta. Meillä ehdotuksen teki mies, mutta oikeasti tuosta nautin minä, mies jäi ilman. Mahtava tarjonta ja saa sellaista seksiä kuin haluaa. Nuoret miehet ovat 100% fine jos tarjolla vain seksiä ilman sitoumuksia.

Pääsin vihdoin eilen testaamaan myös seksiä toisen naisen kanssa ja kokemus oli todella kiihottava ja aistillinen, ihan erilaista kuin miesten kanssa. Toki en voisi kuvitella suhdetta naisen kanssa, koska koen olevani pääosin hetero.

Meidän kokeilu päättyy sovitusti tämän vuoden loppuun, mutta olen valmis jatkamaan jos mies suostuu. Veikkaan ettei suostu, koska ollut miehelle aika laiha saalis... :D

Luin toisesta ketjustasi tästä. Teidän yhteinen matkanne saa päätepisteen ennen seuraavaa vuodenvaihdetta. Sen jotenkin näkee kirjoituksistasi. Et pysty enää monogamiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla