Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on melko uusia silmälaseja ja ne on muuttuneet epäsopiviksi

Vierailija
30.12.2023 |

Koska näkö on muuttunut hankinnan jälkeen. Kauheeta! 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itwellöni vähän sama juttu, lasit hankittu muistaakseni alkuvuodesta tai viimesyksynä ja juomaan, että lähinäkö heikentynyt selvästi sen jälkeen. Hieman korpeaa, vahvuudet linsseissä kuitenkin todella muikeat eli kaikki mahdolliset hionnat ym aina otettava ja hintaa kertyy.

En uskalla edes ajatella mitään monitehoja, siis niiden hintaa, näillä vahvuuksilla...enkä tiedä mitkä olisi paras vaihtoehto, ai Akaan noita mitkä miehellä on en aio hankkia, samassa linssissä näkyy kahta eri "pintaa", ei kiitos.

N48

Tonnin tekee monitehoissa pelkät linssit. Kannattaa metsästää -50% tarjouksia ja nimenomaan linsseistä.

Vierailija
22/27 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetko niitä laseja on, kun kirjoitat monikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko vahingossa tilattu väärät linssit? Minulle on käynyt niin. Ei näkö muutu noin nopeasti suuntaan tai toiseen.

Tämä on todennäköisintä. Läheiselleni kävi näin. Eivät ne optikotkaan erehtymättömiä ole.

Vierailija
24/27 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota instrun all inclusive sopimus. Se on kuukausimaksullinen. Linssit vaihdetaan aina uusiin kun näkö muuttuu, kuuluu hintaan. Kolmet lasit otetaan käyttöön ja yhdet kehykset voi vaihtaa vuosittain.

Vierailija
25/27 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tässä tapauksessa "melko uudet"? 

Vierailija
26/27 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vuosi sitten ensimmäiset lasit. Monitehot. Olen yrittänyt käyttää väkisin, mutta vaikeaa on. Näen lähelle paremmin ilman laseja. Tietokoneruutua en näe ollenkaan laseilla. Meinasin kaatua naamalleen kun lähdin nopesti liikkeelle postin jonossa. Ja kaupasta ulos tullessa oli porras, jota en nähnyt.

-4,5 ja -1,25 ja ikänäköä tullut entiseen näkevään silmään.

Olisikohan parempi hommata lukulasit erikseen kun monitehoilla ei näe?

Vierailija
27/27 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vuosi sitten ensimmäiset lasit. Monitehot. Olen yrittänyt käyttää väkisin, mutta vaikeaa on. Näen lähelle paremmin ilman laseja. Tietokoneruutua en näe ollenkaan laseilla. Meinasin kaatua naamalleen kun lähdin nopesti liikkeelle postin jonossa. Ja kaupasta ulos tullessa oli porras, jota en nähnyt.

-4,5 ja -1,25 ja ikänäköä tullut entiseen näkevään silmään.

Olisikohan parempi hommata lukulasit erikseen kun monitehoilla ei näe?

Vuosi sitten ekat lasit ja -4,5? Aika oudolta kuulostaa. Itselläni miinusnäkö yli 50 v, jo vuosia sitten oli puhe mahdollisista monitehoista, lukuosa pienemmillä miinuksilla. Silmälääkäri suositteli kaksia eri laseja, koska olen paljon tietsikalla. Nykyisin nappaan lasit pois silmiltä, jos katson pientä pränttiä ja kirpunkokoista pränttiä tutkailen halpakaupan pluslaseilla hyvällä menstyksellä. Aikoinaan optikkohan olisi varmaan väkisin myynyt monitehot saadakseen enemmän rahaa, mutta onneksi tuli silmälääkäri väliin. Itsekin olisin varmaan monta kertaa kompuroinut rapuissa monitehoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä