Sanna Marin romanttisella matkalla Italiassa, mutta kenen kanssa?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
On niin itserakas, että varmaan romanttisella lomalla itsekseen.
Elä rienaa :D
Vähän eppreilua postailla tuollaisia kuvia ilman, että antaa vähän tarkempia detskuja. Tulee paha mieli tällaisesta monelle ihmiselle.
Taantunut todellakin tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä helevettiä asia teille kuuluu, lensi vaikka marsupilamin kanssa!
pelastit päiväni.... marsupilami.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmastohuolet paina kun suihkarilla suhaa 💃
jaa, ilman Marinia lento olisi jäänyt tekemättä, vai... jepjep
Ok. Jos tämä on logiikka jolla toimitaan, niin minä voin lennellä sitten jatkossakin hyvin mielin koska olisihan se kone lentänyt joka tapauksessa. Ihan turha tulla sitten valittamaan lentoliikenteen päästöistä koska ne lentävät oli sitten matkustajia tai ei.
no oliko Marin ainoa matkustaja... jos ei, niin se lensi jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmastohuolet paina kun suihkarilla suhaa 💃
jaa, ilman Marinia lento olisi jäänyt tekemättä, vai... jepjep
Ok. Jos tämä on logiikka jolla toimitaan, niin minä voin lennellä sitten jatkossakin hyvin mielin koska olisihan se kone lentänyt joka tapauksessa. Ihan turha tulla sitten valittamaan lentoliikenteen päästöistä koska ne lentävät oli sitten matkustajia tai ei.
no oliko Marin ainoa matkustaja... jos ei, niin se lensi jokatapauksessa.
Ja jos ei Marin siinä mukana ollut niin hänen paikallaan olisi olut joku muu.Melskaatko hänenkin matkastaan....niinpä, et tietenkään.
Miksi Sanna ei ole tukemassa Urpilaisen kampanjaa? Niinhän luvattiin.
Sanna Marin on nykypäivän Sylvi Salonen.
Arvostan ja ihailen molempia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä naisen jalka ja miehen jalja, välissä tarjotin.
Mitä tosiaan hakee näillä jutuillaan?
Huomiota teiltä uteliaita. Uteliaat someseuraajathan hänen palkkansa maksaa.
Persut mielellään palkkaa maksaa... 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vähän eppreilua postailla tuollaisia kuvia ilman, että antaa vähän tarkempia detskuja. Tulee paha mieli tällaisesta monelle ihmiselle.
Voi herranlettas sentään... Tulko nyt persulle ihan itku ja paha mieli..kyylätään ja kikkaillaan josko selvisi, kun sinullekin niiiinn tärkeää. 🤭🤭🤭🤭😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna ei ole tukemassa Urpilaisen kampanjaa? Niinhän luvattiin.
Ihana, että sulla on häntä ikävä... 🎶
Sannan elämä on pelkkää pämppää!
Ai niin, ja ootte muuten kaikki kateellisia, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä naisen jalka ja miehen jalja, välissä tarjotin.
Mitä tosiaan hakee näillä jutuillaan?
Huomiota teiltä uteliaita. Uteliaat someseuraajathan hänen palkkansa maksaa.
Miten somea kyttäävä perusmamma muka maksaa Tony Blair-säätiölle työskentelevän palkan?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on tuonkin instapostauksen tarkoitus?
Samaa ihmettelin. Onko hänen onni tuossa kuvassa: sängyssä ja hotellissa ulokomailla?
No onneksi työt ei enää häiritse harrastuksia vai häiritsikö aiemminkaan ja tämä ihminen ei siis halua julkisuutta. Eikö hän kuitenkin elä siitä vaikka toivoi jätettävän itsensä rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on nykypäivän Sylvi Salonen.
Arvostan ja ihailen molempia!
Miksi? Sylvi Salonen(kin) oli aikamoisen itserakas ja itseään täynnä - ja vaati ihailua ja erityiskohtelua muilta. Hämeenpuistokin olisi pitänyt muuttaa Sylvi Salonen avenueksi.
Mamma mia! Onkohan Sannalla joku uusi italiaano?
Damiano David??? 😲
Minua huvittaisi kaikkien eniten se, että Sannan insta todellakin jätettäisiin täysin rauhaan. Olisikohan se Sannalle kova kriisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on tuonkin instapostauksen tarkoitus?
Samaa ihmettelin. Onko hänen onni tuossa kuvassa: sängyssä ja hotellissa ulokomailla?
Ajatella, minäkin olen koko päivän tätä ihmetellyt... En ole kerennyt laittamaan ruokaa enkä kauppaan... Ketä muita minun pitäisi tänään vielä ihmetellä..