Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ja yhteiskunta eivät huomio ihmisiä, jotka ovat sähköyliherkkiä?

Vierailija
30.12.2023 |

Eli eivät luovu sähköstä? Ennenkin on pärjätty ilman sähköä 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä muidenkaan psykoosipotilaiden harhojen mukaan pompita

Vierailija
2/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta yks huolestuttava asia koskien tätä on se että taloja on rakennettu voimalinjojen alle, syytä en tiedä miksi. Näiden voimalinjojen alle kun menee niin sen sähkön voi tuntea itse jopa niin että koskettaa itseään, se ei voi olla terveellistä ihmiselle pidemässä juoksussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yhteiskunnan tehtävä. 

Vierailija
4/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet hoidetaan lääkärissä. Mielen sairaudet myös.

Vierailija
5/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta yks huolestuttava asia koskien tätä on se että taloja on rakennettu voimalinjojen alle, syytä en tiedä miksi. Näiden voimalinjojen alle kun menee niin sen sähkön voi tuntea itse jopa niin että koskettaa itseään, se ei voi olla terveellistä ihmiselle pidemässä juoksussa. 

Ai maratonilla??? Onhan se maraton aika paha rasti muutenkin suurimmalle osalle kansasta, saati sitten ultrajuoksu.

Vierailija
6/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Pesuaineiden hajusteilla saatiin aikaan hyvä tappelu niin nyt voi trollata jollain muulla marginaalijutulla. Well played, sir.

Vierailija
7/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun valinta.Useimmiten nämä ihmiset potevat laiskuudeta .Minun ravintolassa istui nainen kun siivoaja tuli kotiin ja käytti hänen imuria ja pesukonetta. Hänen oli paettava sähköarkuuden takia. 

Minun ravintolassa isot lamput joka paikassa eivät häirinneet hänen sairauttaan.Koti siivottiin valtion rahoilla. 

Vierailija
8/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkömagneettinen säteily lisää leukemian esiintymistä kyseisissä paikoissa. 

Vierailija
9/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, että miksi nykyään on niin sähköistä kotonakin kaikki, ei vaan silloin ennen. Liinavaatteet ja ihan kaikki hitokseen sähköistä vaikka kuin olis puuvillaa ja vaikka kuin mättäis huuhteluainetta. Onneksi huuhteliaine vähän edes auttaa.

Vierailija
10/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että pörssisähkö ei aiheuta oireita. Olisiko siinä ratkaisu?

Vierailija
11/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun valinta.Useimmiten nämä ihmiset potevat laiskuudeta .Minun ravintolassa istui nainen kun siivoaja tuli kotiin ja käytti hänen imuria ja pesukonetta. Hänen oli paettava sähköarkuuden takia. 

Minun ravintolassa isot lamput joka paikassa eivät häirinneet hänen sairauttaan.Koti siivottiin valtion rahoilla. 

Toinen samanlainen poti lisäksi homeallergiaa. Nämä vaivat unohtuivat kummasti, kun nainen pääsi vanhan äitinsä luokse -hometaloon.

-eri.

Vierailija
12/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne hakeutua mt-palveluiden pariin

Vierailija
13/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimalinjan alle ei saa lupaa rakentaa taloa ja jos uutta voimalinjaa rakennetaan ja sen alle osuu rakennus niin se puretaan. Voimalinjan vieressä voi toki olla rakennus mutta senkin sivuttaissuuntaetäisyys on tarkoin määritelty. Älä levitä siis virheellisiä olettamuksia kun et asioista näköjään mitään tiedä!

14/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä tosi kamala tuollainen vaiva 😳 

Vierailija
15/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kaikilla vaadi kaikesta luopumista, ellei ole hyvin herkkä. Mutta tuskin auttaa se että pieniin asuntoihin on tungettu etämittarit ja makkariin nettijohdot kun pistokkeen pitäisi olla olohuoneessa jne.

Vierailija
16/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Pesuaineiden hajusteilla saatiin aikaan hyvä tappelu niin nyt voi trollata jollain muulla marginaalijutulla. Well played, sir.

Hajusteoireet ja allergiat on kuitenkin ihan lääkäreidenkin tunnustama ongelma. Sähköallergiaa taas ei tietääkseni olla pystytty todentamaan mitenkään. Sähköallergia on vähän sama kuin tuulimyllyjen läheisyydessä oireilu.

Moniallergikkona(myös ne hajusteet) sanoisin kuitenkin, että pitäkää ne allergialääkkeet mukana. Ympäröivää maailmaa ei voi muokata täysin omien tarpeiden mukaan. Itsekin pitää pystyä sopeutumaan, jos allergiat ei ole henkeä uhkaavia. (Hajusteallergian en ole koskaan kuullut olevan)

Vierailija
17/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valoherkkiä, meluherkkiä ja tuoksuherkkiä myös. Ja yksityisyyttä kaipaavia.

Vierailija
18/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi elää mielisairaiden mukaan?

Vierailija
19/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä muidenkaan psykoosipotilaiden harhojen mukaan pompita

Kyllähän täällä hypitään, katsoo vaikka tuota lghtv+ porukan radikaalisiipeä. 

Vierailija
20/28 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä levitä väärää tietoa. Rakennuksen ja voimalinjan välillä on aina oltava tietty turvaetäisyys. Alle ei saa rakentaa, eikä siihen edes saisi lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi