Naiset selittää, mikä on pick me girl
Se on yksinkertaisesti vain nainen joka ei ole samaa mieltä kun naisetenhan kuuluu pitää yhtä. Myös Riikka Purraa äsketäin sellaiseksi kutsuttiin tietty naisten toimesta, koska koko termihän on juuri naisten käyttämä toisista naisista. Get with the program, tytöt.
Pick me girliksi nimittelyhän nimenomaan on kaikkea muuta kuin naisten tukemista. Se on tapa yrittää vaientaa ja mitätöidä eri mieltä olevien naisten näkemykset.
https://twitter.com/AlankoTuulia/status/1740971753676181518
https://twitter.com/bingatupamaki/status/1740672622231519368
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä en tule toimeen naisten kanssa, kun ne on niin tyhmiä ja niillä on tyhmiä mielipiteitä. Tulen paremmin toimeen miesten kanssa, kun ne on niin viisaita ja niillä on hyviä mielipiteitä. Tykkään pukeutua seksikkäästi ja tykkään siitäkin, kun miehet sanoo mua pantavaksi. Muut naiset on mulle kateellisia."
Juuri tämä "mä en tule toimeen naisten kanssa" ja muuta naisia halveksivaa. Eipä ole tullut miehiä vastaan, jotka mainostaisivat sitä kuinka eivät tule toimeen muiden miesten kanssa ja kuinka miesvaltaiset työpaikat on sitä ja tätä.
Miehet ei ehkä sano sitä ääneen, mutta sellaisia miehiä oikeasti on, jotka ei oikein tule muiden miesten kanssa toimeen. Edellisellä työpaikallani oli yksi autistinen mies, jota muut miehet vähän sorsivat. Hän sitten hengaili naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka mielistelee miehiä ja on sitä mieltä, että naissukupuoli kuuluu miesten alapuolelle.
Kuulostaa ihanan raikkaalta nykyisessä ahdasmielisessä woke-maailmassa!
Vierailija kirjoitti:
Kos on nainen joka ei allekirjoita järjetöntä miesvihaa, tykkää perinteisistä naisellisista jutuista eikä innostu kiihkofeminismistä, saa puistattavilta vihaisilta naisilta pick me girl -haukkumanimen. Ja kyllä miehet hänet haluavatkin, haaveilevat tällaisesta naisesta.
Vai järjetön miesviha... Hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä en tule toimeen naisten kanssa, kun ne on niin tyhmiä ja niillä on tyhmiä mielipiteitä. Tulen paremmin toimeen miesten kanssa, kun ne on niin viisaita ja niillä on hyviä mielipiteitä. Tykkään pukeutua seksikkäästi ja tykkään siitäkin, kun miehet sanoo mua pantavaksi. Muut naiset on mulle kateellisia."
Juuri tämä "mä en tule toimeen naisten kanssa" ja muuta naisia halveksivaa. Eipä ole tullut miehiä vastaan, jotka mainostaisivat sitä kuinka eivät tule toimeen muiden miesten kanssa ja kuinka miesvaltaiset työpaikat on sitä ja tätä.
No naiset on toisilleen kateellisia.
Eikö miehet muka ole? En kyllä allekirjoita, että olisi mikään vain naistenjuttu.
Hei toi on taas joku incel joka ei ole eläissään nähnyt muita naisia kuin oman äitinsä, ja se kuvittelee ymmärtävänsä naisen mieltä. Väsynyt tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka mielistelee miehiä ja on sitä mieltä, että naissukupuoli kuuluu miesten alapuolelle.
No ei Purrakaan varmaan niin ajattele.
Ei, mutta monilla persunaisilla on joku kumma viha feminismiä kohtaan, vaikka itse kuitenkin haluavat olla siellä tasa-arvoisessa asemassa miesten kanssa.
Feminismi ja tasa-arvo ei olekaan synonyymejä.
Kyllä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppressio on aina tosi fresh. Not.
Vierailija kirjoitti:
Kos on nainen joka ei allekirjoita järjetöntä miesvihaa, tykkää perinteisistä naisellisista jutuista eikä innostu kiihkofeminismistä, saa puistattavilta vihaisilta naisilta pick me girl -haukkumanimen. Ja kyllä miehet hänet haluavatkin, haaveilevat tällaisesta naisesta.
Se on kai jostain miesnäkökulmasta kiihottavaa, kun nainen itkuhuutaen haukkuu muiden naisten kehot, asut ja ajatukset.
Pick me girl definition;
Urban Dictionary, the glossary of internet slang, defines a pick me girl as a person who begs for the attention and approval of a specific group in everything they say and do. In most cases, they seek to gain the attention and acceptance of the opposite gender.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ihanan raikkaalta... Tunkkaista ja naisia halventavaa. Miksi ihmeessä ajattelet naisten olevan miehiä alempana?
Itse en ole kiinnostunut ihmisistä ylipäätään. Miehet ovat kuitenkin ainoita joiden kanssa on joskus kivaa, koska olen hetero ja kiihotun heistä. Heidän kanssa oleminen voi tietää seksiä joten hakeudun heidän luokseen silloin tällöin. Naisten seura ei kiinnosta yhtään juuri em. syystä.
Olen siis ihan mielelläni pick me girl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ihanan raikkaalta... Tunkkaista ja naisia halventavaa. Miksi ihmeessä ajattelet naisten olevan miehiä alempana?
Se on luonnonlaki ja lukee myös Raamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ehkä sano sitä ääneen, mutta sellaisia miehiä oikeasti on, jotka ei oikein tule muiden miesten kanssa toimeen. Edellisellä työpaikallani oli yksi autistinen mies, jota muut miehet vähän sorsivat. Hän sitten hengaili naisten kanssa.
Varmasti tällaisia miehiä on, mutta heidän tarkoituksenaan ei ole miesten mitätöinti ja naisten nostattaminen.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kirjoittaa, että tuollainen nainen kertoo viihtyvänsä enemmän miesten kuin naisten kanssa. Hänellä on enemmän mieskavereita kuin naispuolisia. Sinulle ei ilmeisesti ole ongelma, että vaimosi kaverit ovat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kai jostain miesnäkökulmasta kiihottavaa, kun nainen itkuhuutaen haukkuu muiden naisten kehot, asut ja ajatukset.
Siltä vähän vaikuttaa. Minua näin naisena ei kiinnosta jos joku random nainen haluaa hengata miesten kanssa. Ihan vapaasti. Ei aiheuta mussa mitään tuntemuksia ja miksi pitäisikään, jos me ei edes hengata sen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kiinnostunut ihmisistä ylipäätään. Miehet ovat kuitenkin ainoita joiden kanssa on joskus kivaa, koska olen hetero ja kiihotun heistä. Heidän kanssa oleminen voi tietää seksiä joten hakeudun heidän luokseen silloin tällöin. Naisten seura ei kiinnosta yhtään juuri em. syystä.
Olen siis ihan mielelläni pick me girl.
Ja sinulla on täysi oikeus siihen. Tuen sun valintaa. T. Toinen erakko, joka kylläkin haluaa hengata lähinnä naisten kanssa toisinaan
Ymmärtäähän sen, että feministiä harmittaa sellaiset naiset, jotka eivät vihaa miehiä.
Ei kun leimakirves heilumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ehkä sano sitä ääneen, mutta sellaisia miehiä oikeasti on, jotka ei oikein tule muiden miesten kanssa toimeen. Edellisellä työpaikallani oli yksi autistinen mies, jota muut miehet vähän sorsivat. Hän sitte
Mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei mun itsetuntoon kolahda jonkun toisen sanomiset tai tekemiset. Tuntemattomien ei tarvii nostattaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäähän sen, että feministiä harmittaa sellaiset naiset, jotka eivät vihaa miehiä.
Ei kun leimakirves heilumaan.
Ketään ei harmita. Saa olla ihan vapaasti pick me girl.
Järkyttäviä naisia tällä palstalla. Veikkaan että jos näkisi kuvat näistä myrkyn levittäjistä, kaikki ymmärtäisivät miksi heillä on tällaiset jutut. Näkyisi hullut silmät ylipainoisessa kropassa ja hommuiset vaatteet päällä, tukka miten sattuu. Nämä ovat niitä, jotka suoltaa miesvihaa täällä. Miesviha on heille keino selittää oma pahoinvointi ja mielenterveysongelmat. Komppaavat toisiaan. Vielä pahemmalta tuntuisi, jos pitäisi myöntää että vika löytyy peiliin katsomalla.
Eikö miehet muka ole? En kyllä allekirjoita, että olisi mikään vain naistenjuttu.