Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetteko tänään alennusmyynteihin?

Vierailija
30.12.2023 |

Katselin juuri netistä tarjontaa. Eihän siellä paljon mitään ole, mutta käyn sovittamassa pari.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaninpäivänä olivat "kaikki" Stockalla. Ostin Repeatin merinovillaneuleen ja Campersin kengät.

Onko hienoa luetella noi merkit, kun ostaa jotain, mihin menee enemmän euroja? :)

Itse en koskaan mainitse, että olen ostanut Kappahlin puseron tai hooämmän housut.

T. Köyhä

En minäkään rikas ole, mutta kun harvoin ostan, ostan laatua. Mulla on 8v vanha Repeatin villapaita, on pysynyt hyvänä säännöllisestä käytöstä huolimatta. Nyt ostin toisen 40% alennuksella. 

Vierailija
22/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kivijaloissa ole juossut enää vuosikausiin, mutta netissä tein eilen aleshoppailua. Tilasin vaatteita, kengät ja kosmetiikkaa.

Ai niin, olisiko pitänyt kaikki merkit luetella? 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ole mitään erityisiä ostostarpeita. 

Joulun aatonaattona tilasin kyllä netistä Marimekon kassin, All Day Bucket Solid, kun oli tarjouksessa 116 € mutta todennäköisesti päädyn palauttamaan sen. Katsotaan nyt. Paketti tuli eilen mutta en vielä silloin ehtinyt hakea.

Mitä järkeä ostaa ja palauttaa? Onko sinulla elämänhallinnan ongelmia?

Epäilen että se on kuitenkin liian iso jokapäiväiseen työmatkakäyttöön. Että onko se niin iso että mahtuu vaikka vauvan vaipat jne tarpeet myös mukaan. En tarvitsisi noin isoa. Mutta se pienempi vastaava kassi taas oli ihan minikokoa ettei sekään käy. Ei ole elämänhallinnan ongelmia, mutta toisaalta en kaapin täytteeksi hanki sellaista mikä ei olekaan 100% tarvettani vastaava. Ja nykyinen kassi on jo vähän kulahtanut ja tarvitsisi seuraajan. Tuollainen olan yli -malli on lempparini.

Vierailija
24/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaninpäivänä olivat "kaikki" Stockalla. Ostin Repeatin merinovillaneuleen ja Campersin kengät.

Onko hienoa luetella noi merkit, kun ostaa jotain, mihin menee enemmän euroja? :)

Itse en koskaan mainitse, että olen ostanut Kappahlin puseron tai hooämmän housut.

T. Köyhä

Ai, minä aina sanon, kun joku sanoo että ihana paita, että hooämmästä tai kappahlista.

Vierailija
25/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kivijaloissa ole juossut enää vuosikausiin, mutta netissä tein eilen aleshoppailua. Tilasin vaatteita, kengät ja kosmetiikkaa.

Ai niin, olisiko pitänyt kaikki merkit luetella? 😏

Jos ne ovat kalliita niin juu!

Jos et luettele ostamiasi kalliita merkkejä, olet virkistävä poikkeus 👍

Vierailija
26/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun aatonaattona tilasin kyllä netistä Marimekon kassin, All Day Bucket Solid, kun oli tarjouksessa 116 € mutta todennäköisesti päädyn palauttamaan sen. Katsotaan nyt. Paketti tuli eilen mutta en vielä silloin ehtinyt hakea.

Haha. Kyllä taitaa se olla hienoa luetella merkit kun heti seuraavakin pätemässä 😁

Laitoin merkin siksi kun musta toi oli niin hyvä tarjous 154 -> 116 € mutta sitten kirjoitin vielä mallin jos jotakuta kiinnostaa ettei ollut esim. se Gartha vai mikä se on se monen suosikki nykyään.

Vierailija
27/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Kyllä taitaa se olla hienoa luetella merkit kun heti seuraavakin pätemässä 😁

Laitoin merkin siksi kun musta toi oli niin hyvä tarjous 154 -> 116 € mutta sitten kirjoitin vielä mallin jos jotakuta kiinnostaa ettei ollut esim. se Gartha vai mikä se on se monen suosikki nykyään.

Tarjous oli siis 145 -> 116 €, korjataan nyt heti kun joku kuitenkin tarttuu.

Vierailija
28/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Köyhä

En minäkään rikas ole, mutta kun harvoin ostan, ostan laatua. Mulla on 8v vanha Repeatin villapaita, on pysynyt hyvänä säännöllisestä käytöstä huolimatta. Nyt ostin toisen 40% alennuksella. 

Minä väitän, että ostamalla laadukkaita vaatteita säästää. Mulle sopii Andiatan vaatteet. Ostan yleensä vuosittain yhden heidän vaatteensa kuten housut tai bleiserin ja ne käyvät entisten kanssa hyvin yhteen. Vaatebudjetti on n.1000€. 

Vierailija
29/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en tarvitse mitään.

Vierailija
30/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että se on kuitenkin liian iso jokapäiväiseen työmatkakäyttöön. Että onko se niin iso että mahtuu vaikka vauvan vaipat jne tarpeet myös mukaan. En tarvitsisi noin isoa. Mutta se pienempi vastaava kassi taas oli ihan minikokoa ettei sekään käy. Ei ole elämänhallinnan ongelmia, mutta toisaalta en kaapin täytteeksi hanki sellaista mikä ei olekaan 100% tarvettani vastaava. Ja nykyinen kassi on jo vähän kulahtanut ja tarvitsisi seuraajan. Tu

Netistä kun tilaa, niin siinä on se hyvä puoli, että näkee samalla mitat. Ihan vinkiksi sulle, kun et näköjään itse ole sitä ymmärtänyt.

Vierailija
31/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjous oli siis 145 -> 116 €, korjataan nyt heti kun joku kuitenkin tarttuu.

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
32/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että se on kuitenkin liian iso jokapäiväiseen työmatkakäyttöön. Että onko se niin iso että mahtuu vaikka vauvan vaipat jne tarpeet myös mukaan. En tarvitsisi noin isoa. Mutta se pienempi vastaava kassi taas oli ihan minikokoa ettei sekään käy. Ei ole elämänhallinnan ongelmia, mutta toisaalta en kaapin täytteeksi hanki sellaista mikä ei olekaan 100% tarvettani vastaava. Ja nykyinen kassi

Ne mitat on ihan eri asia kun vertaa käytännöllisyyteen.

Vierailija
33/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli jo ne alennusmyynnit. Tapanina alkoi.

Vierailija
34/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Köyhä

Ai, minä aina sanon, kun joku sanoo että ihana paita, että hooämmästä tai kappahlista

Pointti oli se, et huvittaa kun usein nämä, jotka haluavat päteä, luettelevat ensin ne kalliit merkit.  

Jos joku kysyy et mistä oot ostanut, niin toki kerron, olkoot se mistä vaan 

Vierailija
35/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene alennusmyynteihin koska en tarvitse mitään, jos jotain tarvitsisin niin sitten menisin ja ostaisin sen mitä tarvitsen.

Ei kuulu tapoihini se että ostan jotain mitä en tarvitse.

M33

Vierailija
36/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene alennusmyynteihin koska en tarvitse mitään. Laadukkaitaja, kestävästi tuotettuja tyylikkäitä vaatteita on sen verran kuin tarvitsen.

Joskus vuosia sitten säntäsin h&m, kappahl, ginatricot, lindex ym alennusmyynteihin ja ostin kassikaupalla vaatteita jotka eivät pysyneet kovin kauaa hyvinä koska laatu on huono.

Nyt ymmärrän kestävän kehityksen päälle enkä enää halua tukea pikamuotifirmoja.

Tiesittekö että maailmassa on niin paljon turhia vaatteita, että niillä vaatettaisi noin 6 seuraavaa sukupolvea? Eli älkää tukeko uuden tuottamista ostamalla edes alesta vaan ostakaa laadukasta kestävää ja käytettyä.

Vierailija
37/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Köyhä

Minä väitän, että ostamalla laadukkaita vaatteita säästää. Mulle sopii Andiatan vaatteet. Ostan yleensä vuosittain yhden heidän vaatteensa kuten housut tai bleiserin ja ne käyvät entisten kanssa hyvin yhteen. Vaatebudjetti on n.1000€. 

Vauva-palstan matameille sopii vain parhaat merkit. Halvemmat eivät mitenkään istu päälle, eivätkä olemassa olevaan garderoobiin 💅

Vierailija
38/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamuodista löytyy muistaakeni joku hyvä dokumenttikin- niissä ompelupajoissa työskentelee usein lapsia ja vaatteita värjätään myrkyillä- myrkyt johdetaan suoraan vesistöihin. Älkää tukeko tätä toimintaa ostamalla ko firmoista.

Vierailija
39/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Köyhä

Ai, minä aina sanon, kun joku sanoo että ihana paita, että hooämmästä tai kappahlista

Pointti oli se, et huvittaa kun usein nämä, jotka haluavat päteä, luettelevat ensin ne kalliit merkit.  

Ostin laukun, mitä se lukijoille antaa? Ostin tietyn merkin tietyn laukun. Sain sen 40% alesta Sokokselta - paljon enemmän tietoa.

Vierailija
40/53 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Köyhä

Ostin laukun, mitä se lukijoille antaa? Ostin tietyn merkin tietyn laukun. Sain se

Mitä se kellekkään kuuluu? Ootko käynyt alessa? Joo, ostin laukun ja kaks paitaa. End of story 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi