Menetteko tänään alennusmyynteihin?
Katselin juuri netistä tarjontaa. Eihän siellä paljon mitään ole, mutta käyn sovittamassa pari.
Kommentit (53)
Keitä ovat palstan matamit, joille kelpaa vain parhaat merkit? Itse olen vieraillut tällä palstalla silloinkin, kun se IS:n keskustelupalsta, jossa keskusteltiin vain toimituksen valitsemista aiheista. Muistan kiihkeän vaalikamppailukeskustelun v.2000.
Ja kyllä, minä ostan vain hyvänlaatuisia vaatteita ja niin, että ne sopivat entisten kanssa yhteen. Sillä tavalla säästää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole mitään erityisiä ostostarpeita.
Joulun aatonaattona tilasin kyllä netistä Marimekon kassin, All Day Bucket Solid, kun oli tarjouksessa 116 € mutta todennäköisesti päädyn palauttamaan sen. Katsotaan nyt. Paketti tuli eilen mutta en vielä silloin ehtinyt hakea.
Haha. Kyllä taitaa se olla hienoa luetella merkit kun heti seuraavakin pätemässä 😁
Tuollaiset ovat aika hupaisia mun kaltaisille joita ei kiinnosta merkit ja vaatteiden ostaminen on pakollinen paha ainakin joskus. Viimeksi ostin kahdet farkut jotan 2 ja puolivuotta sitten. Löytyi halvalla sopivat niin ostin kahdet. En edes muista milloin ostin viimeksi paitoja.
Ehkä voisi lähteä etsimään uusia talvikenkiä. Jos jaksaa. niin voisi vilkaista myös uutta laukkua, entinen alkaa olla rähjäinen ja lähes puhkikulunut.
Vierailija kirjoitti:
Keitä ovat palstan matamit, joille kelpaa vain parhaat merkit? Itse olen vieraillut tällä palstalla silloinkin, kun se IS:n keskustelupalsta, jossa keskusteltiin vain toimituksen valitsemista aiheista. Muistan kiihkeän vaalikamppailukeskustelun v.2000.
Ja kyllä, minä ostan vain hyvänlaatuisia vaatteita ja niin, että ne sopivat entisten kanssa yhteen. Sillä tavalla säästää paljon.
Vaikutat olevan yksi matameista, vaikka unohditkin luetella käyttämäsi merkit.
Ei ole mitään alennuksia. Takki jota katsoin ennen joulua maksoi enemmän alennusmyynnissä kuin joulusesongissa
Vierailija kirjoitti:
En mene alennusmyynteihin koska en tarvitse mitään, jos jotain tarvitsisin niin sitten menisin ja ostaisin sen mitä tarvitsen.
Ei kuulu tapoihini se että ostan jotain mitä en tarvitse.
M33
Mä mietin soittaisinko yhdelle naiselle ja pyytäisin sitä ostamaan mulle muutaman vaatteen? Hän käy aika varmasti alennusmyynneissä ja viihtyy ostoksilla sata kertaa mua paremmin. Tarvitsen vähän vaatteita eikä yhtään huvita mennä kauppoihin.
M.52
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan?
No en!
Ostan silloin kun tarvitsen, en tarvitse alennusmyyntejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaninpäivänä olivat "kaikki" Stockalla. Ostin Repeatin merinovillaneuleen ja Campersin kengät.
Onko hienoa luetella noi merkit, kun ostaa jotain, mihin menee enemmän euroja? :)
Itse en koskaan mainitse, että olen ostanut Kappahlin puseron tai hooämmän housut.
T. Köyhä
hahaha ja samassa tehtaassa ne on tehty, kalliit ja halavat!
Näin kerran dokkarin aurinkolaseista, halvat/kalliit, presiis sama tehdas, toisella puolella lätkittiin kallis merkki, toisella halpa. EN nyt muista mikä "hieno" merkki se oli.
En ole vuosikausiin ostanut mitään suomen alennusmyynneistä. Esim. vaatteeni olen viimeiset 10 vuotta ostanut ulkomailta kun siellä käydään useita kertoja vuodessa 😊
En ajatellut mennä. Ei ole mitään tarpeita tällä hetkellä. Jos jotain ostaisin, tilaisin kangasta housuja varten, mutta vielä ei ole löytynyt mieleistä.
Monesti ne joulun kosmetiikkalahjapaketit myös myydään puoleen hintaan Tapanina. Itse kävin nappaamassa muutaman pakkauksen jossa oli muutamia omia suosikkituotteita normaalikoossa ja plussana pari pienempää tuotetta mukana. Sorruin kyllä myös yhteen hajuveteen, kun se oli niin ihanan tuoksuinen ja puoleen hintaan myynnissä. Kiva saada pientä hemmottelua itselle.
Ap tässä terve. Kävin jo. Ostin muutaman vaatteen, kaikki joko puoleen hintaan tai -30%. Ostin myös kosmetiikkapaketin, joka oli jäänyt joululta ja oli edullinen. Kaikki meikkini ovat vuosia vanhoja.
Hauska saada jotain vaihtelua!
Varmasti niinkin, ja kukin ostaa mitä haluaa. Mutta se merkeillä leveily oli se pointti.
Mutta nyt tämä köyhä lopettaa tän jankutuksen 👍