Voisitko kuvitella olevasi niin haluttu sinkku, että sinusta suorastaan kilpailtaisiin?
Joskus olen miettinyt itseäni ajatuksen tasolla tilanteisiin, joita on esim televisiosarjoissa, joissa on kumppanikandidaatteja. Nämä kandidaatit sitten suorastaan kilpailevat, että kuka on se lopullinen valittu. Itse ajattelisin olevani niin tavispunkero, ettei kukaan minusta varmasti edes vakavissaan kilpailisi :D
Kommentit (9)
Jostakin syystä näin varattuna naisena saan miehiltä ylistystä ja huomiota. Monet kehuvat uskomattoman ihanaksi ja kiinnostavaksi ( ihan tavallinen 45v nainen). Loppuisi varmaan siinä samassa, jos sinkuksi jäisin.
En voisi kuvitella :D Olen jostain syystä ihan hylkiö eikä miehet oo ollenkaan kiinnostuneita. 6 vuotta kohta sinkkuna..
Kun erosin nelikymppisenä, niin työhuoneeni ovella notkui tasaiseen tahtiin työkaverimiehiä tikusta asiaa tekemässä. Pikkujouluissa meno oli sitten jo ihan absurdia kuin huonosta komediasta.
En kaipaa sen tason huomiota, oli lähinnä ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kun erosin nelikymppisenä, niin työhuoneeni ovella notkui tasaiseen tahtiin työkaverimiehiä tikusta asiaa tekemässä. Pikkujouluissa meno oli sitten jo ihan absurdia kuin huonosta komediasta.
En kaipaa sen tason huomiota, oli lähinnä ärsyttävää.
No mikäs on kun ei slaikka kelpaa?
Kun katsoo kaiken moisia mustasukkaisuusmurhia jne, niin yleensä se josta ollaan kilpailtu on ollut ihan pelkkä peruspunkero
Ihan suosittu olen kyllä - silloin kun olen sinkku. Mutta en ymmärrä ajatusta kilpailemisesta. Ihminen on kiinnostunut siitä, kenestä on kiinnostunut, eikä niillä muilla ole mitään saumaa, vaikka kuinka kilpailisivat. Miten jostain ihmisestä edes voisi kilpailla? Ei ainakaan omaa kiinnostustani ja ihastustani hetkauta suuntaan eikä toiseen se, mitä jotkut muut huseeraavat ympärillä.
Sehän olisi aivan kauheaa. Koska silloin vetäisit puoleesi myös ne kaikki hyväksikäyttäjät ja ääliöt, jotka kaikki uskovat, että juuri he ansaitsevat sitä parasta bestiä. Ei saisi ikinä olla rauhassa.
Olin nuorena todella suosittu tyttö/nuori nainen, mutta ei minusta kyllä kilpailtu. Tuo on enemmän hömppäleffojen juttua.
Ala-asteelta asti sain seurustelupyyntöjä, monet pojat ihastuivat minuun ja jotkut tytöt vihasivat minua sen takia. Mutta olen ollut seurustelevaista tyyppiä ja koen sen niin, että otin sen pojan tai nuoren miehen, jonka itse halusin. Ei kukaan olisi voinut kilpailemalla minua saada eikä kukaan niin hölmö olisi ollutkaan. Liikuin fiksussa seurassa.
Veikkaan, että moni mies olisi soiro tanassa perässäni, mutta enpäs anna edes mahdollisuutta.
T: Haluttu mamma