Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä ihmeen juttu toi Chris ANgel on? Uskomaton juttu
07.01.2007 |
levitoi äsken katolta toiselle. Mihinköhän tuollaiset " voimat" perustuu?
Kommentit (5)
no hehhehh... varsinainen auktoriteetti tuo sun sivusi : )
Kaikkihan tietää että Copperfield ja C. Angel tekee nimen omaan TEMPPUJA!! Ihastelun aihe on siinä, että miten ne temput tehdään. En kyllä jaksa uskoa että ihan itse Jumala vaivautuisi lähettämään profetioita jonkun Copperfieldin takia : DDD
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jossa se naamarimies näytti miten taikurit toimii.. Ihan vaan oveluutta ja silmänkääntöä..
Ei ollenkaan saatanallisia voimia :D
Siis uskomatonta! Itse ajattelin et sen hommat toimii oikeesti sillä energian " hallinnalla" ???
ei siis ihminen, väittää Apostoli Elisabeth Elijah Nikomia.
Alue: Aihe vapaa
kopioidusta Jumalan ilmoituksesta profeettansa kautta:
TYPERÄT BABYLONIN KIRKOT! Miksi te ette kuuntele? TEHKÄÄ SE VANHALLA TAVALLA ja te tulette näkemään nämä ihmeet jälleen. Minä kerron teille kaiken tämän jo ennen kuin MINUN vihani vuodatetaan. Enkö Minä lähetä Minun profeettojani varoittamaan ennen kuin tuomio tulee? Te, teidän organisoiduissa, rikkaissa mahtipontisissa kirkoissanne, te ja lasista tehty kirkko, te jotka ette puhu mitä synti on, te jotka otatte hallitusten lahjuksia, te jotka vaiennatte ja potkitte profeetat ulos. MINUN RUACH HA KODESH ei ole edes teidän kirkoissanne. Se on kaikki illuusiota, paholaisen temppu, ei erikoisempi kuin David Copperfield, taikuri, joka toimii saatanan voiman alaisena.
Tai yksi, joka kutsuu itseään Criss Angeliksi ( taikuri, joka uhmaa kuolemaa ), joka on langennut enkeli valepuvussa! Joka ei ole edes ihminen. Hän on illuusio teidän silmienne edessä.