Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on sopiva summa liukastumisturman aiheuttasta luunmurtumasta henkisen kärsimyksen osalta?

Vierailija
29.12.2023 |

Tarinani tyypillinen, liukastuin. Heti liukastuttuani pomppasin pystyyn mutta huomasin että jalkani poikki. Lääkäri vahvisti asian, nilkka murtunut ja arviolta 7 viikkoa joudun olemaan NS "Pitkässä Kipsissä" joka uloittuu varpaista takamukseen asti.

Kipsi ollut vasta yhden päivän mutta nyt jo hirveät henkiset tuskat. Kauhealta tuntuu kun ei voi koukistaa jalkaansa!

Mummoni oli halvaantunut ja pyörätuolissa, tulee ihan lapsuuden pelot ja kauhut mieleen tästä kipsistä! Haluaisin sahata kipsin jo irti, sahankin jouduin ottamaan turvakseni pöydälle, niin kauhealta tuntuu- siis henkisiä tuskia joista aion vaatia korvauksia!

Olen kuin Erin Bronkowithc mutta minulla paremmat todisteet. Valokuvia liukastumisalueesta jolla ei yhtään hiekanjyvää ja kahden todistajan allekirjoittama valaehtoinen lausunto jossa todetaan että näytti kuin aluetta ei oltaisi hiekoitettu vuosiin!

En tiedä kuka maan omistaa mutta hän saa maksaa!

Myös kenkäyhtiölleni aion lähettää korvausvaateen. Vaelluskengät oli jalassani eikä mitkään lipokkaat- lääkäri kyllä sanoi että kengät pelastivat minut pahemmalta. Murtumasta tuli siisti kun pomppasin pystyyn ja tukeva kenkä aiheutti luun sujahtamisen paikoilleen!

Aion valittaa kengän pohjaosista. Amerikkalainen valmistaja niin saattavatpa säikähtää kun ilmoitan asiaani käsiteltävän mahdollisesti oikeudessakin. Mainitsen myös nuo todistajat ja allekirjoitetun valaehtoisen lausunnon!

Henkiset tuskat kovat ja myös arjen askareet nyt mahdottomia, joudun ottamaan siivoojan varmasti. Onnistuuko ruoanlaittokaan vai joudunko hakemaan hyvityksiä myös ruokalähettipalveluista, näitä pohdiskelen. Kauppaan tuskin pääsen vielä kuukausiin.

Hirveät kivutkin tässä, hyvityksiä on saatava mutta kuinka paljon? Onko muita kuin kenkävalmistaja ja hiekoittajataho joilta vaatia korvauksia- oikeastaan myös kaupunki vastuussa jos sallii tuollaisten puoskareiden alueellaan vaarantaa ihmisten terveyden olemattomalla hiekoituksellaan!

Yhdellä hiekkalapiollisella oltaisiin onnettomuus vältetty mutta sitä minulle ei suotu- nyt tuon puuttuvan hiekkalapiollisen hinta punnitaan oikeuskäsittelyssä, eikä se hinta tule olemaan halpa!

T Kipsissä oleva nainen, sinkku

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saat ehkä pari sataa. USA:ssa asia olisi toisin. Polttava omenapiirakan täyte reisillä aiheutti mäkkärille miljoonien korvaukset.

Vierailija
2/3 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 6000 euroa ensimmäisenä koronatalvena kun liukastuin. Taloyhtiö maksoi ja isännöitsijä, minulla meni käsi poikki. Luu vain törrötti katkenneena ranteen yläpuolelta. Valokuvalla minäkin todistim uhrini, kuvassa näkyi rännistä valunut vesi joka oli jäätynyt hiekoituksen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 e. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi