Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailusta: Mihin ovat kadonneet piika-tyyppiset naiset?

Vierailija
29.12.2023 |

Eli sellaiset kodin hengettäret, joille kotityöt ovat voittopuolisesti ILOINEN asia, ja myöskin jossain määrin elämän sisältö. Muistelen että vielä 90-luvulla oli tätä naistyyppiä, joka hoisi kodin ja mies sittren kodin ulkopuoliset asiat. Nykyään tuntuu olevan vain kahta naistyyppiä markkinoilla - uranaista ja sellaista, joka ei viitsi tehdä muuta kuin selata älypuhelinta.

Kommentit (262)

Vierailija
221/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä vieläkin, joskin piika on aika ikävä ilmaisu. Kuitenkin jotkut entiset naisystävät ovat olleet intohimoisia puuhastelemaan kaikkea,  pitämään kodin siistinä ja myös ihan päteviä kokkailemaan. Itsekin osaan pitää asumuksen suht siistinä, mutta jokaista pölypalloa en jaksa metsästää enkä ostella laventelihajusteita. Kokkailun saralla olen imenyt oppeja keittiömestareilta, joten naiset suosiolla antavatkin kokkailla hienommat ateriat. 

Niin sanottujen kodinhengettärien kanssa suhteen energiat ovat muutenkin olleet paremmin kohdillaan kuin uusavuttomien tai sotkuisten eläinnaisten kanssa, joten jos vielä tulee seurusteltua niin tuota puolta tulee painotettua aiempaa tarkkaavaisemmin. 

Naisena sama. Jos jotain miestä tapailen niin aivan varmasti ennen mitään suhdetta selvitän osaako se pitää kotinsa siistinä ja laittaa oikeaa ruokaa.

Vierailija
222/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja tyttäreni ollaan tuollaisia, molemmat olemme akateemisia ja uran tehneitä (minä jo lopettanut, tytär kiidossa). Kyse on luonteenlaadusta eli tykätään, että kotona on kivannäköistä ja siihen olemme valmiita käyttämään aikaa ja vaivaa. Siivoilu ja kotoilu käy kuntoilusta.

Mutta mitään sovinisteja emme kumpikaan huolisi, olemme molemmat yhdessä fiksun miehen kanssa, minä naimisissa ja tytär avoliitossa.

Meillä sama, ja autan hyvin mielelläni vaimoa kotitöissä, eikä ne kotitöiden tekeminen ole minullekaan ongelma. Meillä ei ole sovinismia eikä feminismiä. Eikä sen enempää uhriutumista mistään kodin töistä. Minusta näyttää joskus vähän surulliselta kun normaalista elämästä tehdään muka epänormaalia. Jos vaimo tykkää laittaa kotia ja nauttii siitä, niin millä ajattelu tavalla siitä voidaan s

Ps ainakin täällä maalla naiset tekee lähes joka talossa myös ne lumityöt, jotka monesti lasketaan "miestentöiksi", kuitenkin naiset tekee niitä ihan yhtä paljoan, eivät vain vähän ""auttele". Naiset myös haravoivat yleensä pihat ja ajavat nurmikkoa siinä kuin mieskin. 

Ja meillä täällä kaupungissa, kerrostalossa jossa ei tosiaan ole "miestentöitä" lainkaan, saisi "autteleva" mies äkkiä kengänkuvan persuksilleen. Molempien käydessä kokopäivätöissä molemmat lyhentävät täysin sukupuolineutraalia kotityölistaa käytettävissä olevan ajan ja voimien mukaan. Tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset pitäisi tehdä ne ikävät kotityöt ja mies saisi vaan prärätä sitä puhelinta? Miksi mies ei tee niitä kotitöitä? Töissä naisetkin käy ja ne entisajan piiatkin oli töissä. itsekin olen ollut nuoriaikuinen 90-luvulla ja kaikki naiset kyllä kävi/oli työelämässä. Kotona oltiin ehkä vuosi-kaksi, kun lapset oli pieniä, mutta en tiedä yhtään naista, jonka mies olisi elättänyt kotiin. Tuo aika on ollut ehkä paremmissa piireissä , joskus  1800-luvulla. Kyllä suomalainen nainen on aina tehnyt töitä. Suomi on ollut maataloisvoittoinen maa aina 1970-luvulle ja naiset on muka olleet "kotona" kun ovat tehneet navetta työt ja hoitaneet täyspäiväisesti karja ym muut maatilan työt.  Sitten oli tehtaantytöt ja kassaneidit ym. Kyllä naiset on aina olleet töissä , ehkä jossain paremmissa piireissä ei. Ennen ne naiset vaan teki kaikki kotityöt niiden pakkatöiden päälle ja mies lepäsi. Niinpä sitä luullaan, että ennen naiset oli kotona ja teki yksin kaikki kotityöt vaikka totuus on, että nainen kävi TÖISSÄ ja teki silti kaikki kotityöt yksin. Nyt naiset ei enää suostu siihen ja siitäkös alkoi tämä parku, kun miestenkin pitäisi tehdä osansa ja vapaamatkustajuus uhkaa loppua:D Mies tuntee itsensä jo sankariksi, kun välillä autaa naista keittiössä!

Vierailija
224/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja tyttäreni ollaan tuollaisia, molemmat olemme akateemisia ja uran tehneitä (minä jo lopettanut, tytär kiidossa). Kyse on luonteenlaadusta eli tykätään, että kotona on kivannäköistä ja siihen olemme valmiita käyttämään aikaa ja vaivaa. Siivoilu ja kotoilu käy kuntoilusta.

Mutta mitään sovinisteja emme kumpikaan huolisi, olemme molemmat yhdessä fiksun miehen kanssa, minä naimisissa ja tytär avoliitossa.

Meillä sama, ja autan hyvin mielelläni vaimoa kotitöissä, eikä ne kotitöiden tekeminen ole minullekaan ongelma. Meillä ei ole sovinismia eikä feminismiä. Eikä sen enempää uhriutumista mistään kodin töistä. Minusta näyttää joskus vähän surulliselta kun normaalista elämästä tehdään muka epänormaalia. Jos vaimo tykkää laittaa kotia ja nauttii siitä, niin millä ajattelu tavalla siitä voidaan saada jonkun toisen naisen mielestä naisen alistamis

Kerrotko vielä mitä ne "miestentyöt" on, mitä teet? Kaksikertaa vuodessa renkaidenvaihto? Kaksikertaa vuodessa rännien puhdistus? (jos omakotitalo?) Ootko miettiny, että sitä ruokaa tehdään lähes joka päivä , siivotakin pitää usen ja vaatehuoltokaan ei onnistu 2x vuodessa. Nämä "miestentyöt" tuppaa nykyään olemaan ne parikertaa vuodessa tehtävän parin tunnin hommia. Tasapuolista, eikä vain?;D

Vierailija
225/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako, kun naisista ei ole teille miehille enää niin paljon hyötyä? Voi miesparat kun joudutte itse tekemään kotityönne..

Vierailija
226/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin tällaisen naisen deittiapista 5v sitten. Hän oli maalta kotoisin ja kun asui kaukana kaikesta, niin oli aina tottunut siihen kuinka kotityöt ja niiden tekeminen ovat koko elämä. Yritin aluksi tehdä yhtäläisesti kotitöitä, mutta hänestä se oli naisellista jos mies näkee niissä liikaa vaivaa. Lisäksi kaikki minun toimintatavat eivät käyneet hänelle kun osasi ja tiesi tehdä nopeammin ja fiksummin.

Hän sitten tiskasi, kokkasi, siivosi ja leipoi. Ikinä en ole niin siistissä kodissa elänyt. Ikkunatkin oli jatkuvasti kirkkaana ja uuni ja liesituuletin saivat osakseen perusteellista huolenpitoa.

Kunnes yhtenä päivänä hän sai hillittömät raivarit, että miksi hänen pitää tehdä kaikki. Pakkasi nopealla aikataululla kamansa, muutti pois ja vaihtoi numeronsa salaiseksi.

Vierailija
227/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap sellaisen löydät, jos olet komea ja rikas. Varmasti myös ajattelet elättäväsikin hänet. Tämähän on nyt muoti-ilmiökin etsiä provider miestä. Mieti siitä lähtökohdasta mitä sinulla on tarjota, niin saat sen mukaisesti sitten naisen.

Vierailija
228/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap sellaisen löydät, jos olet komea ja rikas. Varmasti myös ajattelet elättäväsikin hänet. Tämähän on nyt muoti-ilmiökin etsiä provider miestä. Mieti siitä lähtökohdasta mitä sinulla on tarjota, niin saat sen mukaisesti sitten naisen.

200 viestiä väittää ihan muuta.

Vierailija
229/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, ja autan hyvin mielelläni vaimoa kotitöissä, eikä ne kotitöiden tekeminen ole minullekaan ongelma. Meillä ei ole sovinismia eikä feminismiä. Eikä sen enempää uhriutumista mistään kodin töistä. Minusta näyttää joskus vähän surulliselta kun normaalista elämästä tehdään muka epänormaalia. Jos vaimo tykkää laittaa kotia ja nauttii siitä, niin millä ajattelu tavalla siitä voidaan s

Miesten työ on pitää katto pään päällä ja tuoda leipä pöytään eli käydä töissä. Naisen tehtävä on hoitaa kotia.

Vierailija
230/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä vieläkin, joskin piika on aika ikävä ilmaisu. Kuitenkin jotkut entiset naisystävät ovat olleet intohimoisia puuhastelemaan kaikkea,  pitämään kodin siistinä ja myös ihan päteviä kokkailemaan. Itsekin osaan pitää asumuksen suht siistinä, mutta jokaista pölypalloa en jaksa metsästää enkä ostella laventelihajusteita. Kokkailun saralla olen imenyt oppeja keittiömestareilta, joten naiset suosiolla antavatkin kokkailla hienommat ateriat. 

Niin sanottujen kodinhengettärien kanssa suhteen energiat ovat muutenkin olleet paremmin kohdillaan kuin uusavuttomien tai sotkuisten eläinnaisten kanssa, joten jos vielä tulee seurusteltua niin tuota puolta tulee painotettua aiempaa tarkkaavaisemmin. 

Naisena sama. Jos jotain miestä tapailen niin aivan varmasti ennen mitään suhdetta selvitän osaako se pitää kotinsa siistinä ja

Murtaudut miehen asuntoon?

Vierailija
231/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne "miehet" yleensä elää toisen "miehen" kanssa.

Vierailija
232/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako, kun naisista ei ole teille miehille enää niin paljon hyötyä? Voi miesparat kun joudutte itse tekemään kotityönne..

Ei oikeastaan. Helpottaa kun tietää että suominaiseen ei kannata tuhlata aikaa. Onneksi kunnon naisia on ulkomailla. Heille suomi mies on kuumaa kamaa.

Vierailija
233/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha ap oikein on jos muistelee deittailua 30 vuotta sitten? Ne naiset on varmaan jossain hoivakodissa jo, siellä tosin taitaa jo laitoshuoltaja hoitaa ne työt.

Niin aattele, jos ap on ollut vaikka 16v vuonna 1990 se on tänä vuonna 50v! Hoivakodissa ihan varmasti eikä esim. vielä vähintään 15 vuotta työelämässä

16-vuotiaana etsimässä piikoja sen sijaan että olisi käynyt koulua. No ei ihme ettei piikaa löytynyt.

Niin... naisille ura on 1 ja parisuhde 2.

Vierailija
234/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun kaltaisista naisista miehet unelmoi.

Vierailija
235/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi kaksi leskitätiä, jotka ovat tuollaisia. Yhytänkö teidät yhteen? Heillä on ikää 86 ja 89 vuotta. Tosi hyväkuntoisia. Kotihommat luistaa vielä hienosti.

Tohon aikaan naiset oli vielä naisia. Nykyään ruikuttaa jos pitää viedä roskat että täytyy saada palkkaa vaikka on sinkku ja omat roskat kyseessä.

Vierailija
236/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista ei ole enää perusaskareita suorittamaan. Minä olen sitä mieltä, ettei pidä vanhanaikaisesti ajatella olevan naisten ja miesten töitä. Minä säännöllisesti imuroin ja pesen pyykkiä. Taannoin olin jättänyt naiselle lapun, että voisitko vaihtaa autoon jarrupalat. Työkalutkin olin valmiiksi vienyt auton viereen. No, sepä jäi tekemättä. Sitten ihmetellään, että miehillä loppuu motivaatio kotitöihin.

Sillä erolla, että noita jarrupaloja tai muitakaan autohuoltoja ja renkaanvaihtoja ole kukaan tehnyt itse enää kymmeniin vuosiin. Huoltoon viedään ja se vie sekä maksaa kenen on auto. Perheissä tosi harvoin on vaan yksi auto. Vai meinaatko, että naiset pystyy lentämään ajatuksen voimalla töihin yms.?!

Miehillä on iso ongelma, kun luulevat tekevänsä kotitöistä käypää työtä viemällä OMAN autonsa huoltoon. Ei käy! Nainen vie sitten omansa, joten +-=0

Meidän auto, meidän imuri, meidän jarrupalat, meidän matto, meidän...

Vierailija
237/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet ei tykkää lompakkoloisista, jota pitää elättää. 

Tykkää jos naiset hoitaa oman tonttinsa eli siivoaa, kokkaa ja kasvattaa lapset. Sitä he eivät tee.

Niistä kotihommista tulee itsestäänselvyys miehille jo lapsen vauvavuotena ja aletaan valittamaan että kun sinun ei tarvitse mitään tehdä, vaikka nainen tekisi kotihommia 24/7.

Olet ymmärtänyt väärin. mies huomauttaa että sinne töihin ei ole pakko mennä.

Vierailija
238/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, ja autan hyvin mielelläni vaimoa kotitöissä, eikä ne kotitöiden tekeminen ole minullekaan ongelma. Meillä ei ole sovinismia eikä feminismiä. Eikä sen enempää uhriutumista mistään kodin töistä. Minusta näyttää joskus vähän surulliselta kun normaalista elämästä tehdään muka epänormaalia. Jos vaimo tykkää laittaa kotia ja nauttii siitä, niin millä ajattelu tavalla siitä voidaan saada jonkun toisen naisen mielestä naisen alistamis

Feminismi on sovinismia.

Vierailija
239/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävinneet sinne minne ne pitkät, hoikat ja vahvat renkityyppiset ahkerat miehetkin. 

Ulkomaille. Piika-tyyppiset naiset napanneet.

Vierailija
240/262 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö loogisin ratkaisu ole, että molemmat tekevät mieleistä työtä ja yhdessä palkataan kotisiivous käymään? En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi elää vain toisen tuloilla jotta kotona on joku heiluttamassa rättiä. Harva nainen nykyään suostuu yksinkertaisen naisen rooliin kotiin.

Kukin eläköön tavallaan. Me lähdemme kuukauden päästä koko perheen voimin Atlantille purjehtimaan pitkäksi aikaa ja elämme muutenkin tosi mukavaa elämää. Tämä ei onnistuisi, jos molemmat eivät olisi kunnollisessa työssä. 

En ymmärrä miksi sitten ottaisin naisen kun voin palkata siivoajan, tilata pizzan ja seksin aina kun tekee mieli.

Ottaisit?

Niin. Ottaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi