Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sappirakossa polyyppi

Vierailija
29.12.2023 |

Onko kellään ollut sappirakossa polyyppia? Itselläni on ja leikkaus pian edessä. Kovasti pelottaa että onkin pahanlaatuinen. Netistä ei hirveästi löydy suomenkielistä tietoa tästä asiasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kohdussa, mutta lähti kai pois itsestään. Ei sitä ainakaan enempiä tutkittu. 

Vierailija
2/4 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappirakon polyyppi on pieni, epänormaali kudoksen kasvu, joka työntyy sappirakon sisäpuolelta. Vaikka ne voivat olla syöpää aiheuttavia, suurin osa niistä ei ole syöpää. Selitämme, miksi sappirakon polyypit muodostuvat, miten ne diagnosoidaan ja mitä luonnollisia ja kirurgisia hoitovaihtoehtoja on saatavilla.

Sappirakon polyypit: oireet, hoito ja kodin korjaustoimenpiteet

allhealth.pro/h%C3%A4lsa/gallbladder-polyps/

allhealth.pro/h%C3%A4lsa/gallbladder-polyps/

Ei polyypit ole kovinkaan vaarallisia. Itselläkin ollut munassarjoissa ja ei mitään jälkijuttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kohdussa, mutta lähti kai pois itsestään. Ei sitä ainakaan enempiä tutkittu. 

Polyyppi ei lähde pois itsestään kohdusta tai muualtakaan. Polyyppi voi kehittyä syöväksi siksi se pitää poistaa. Itseltäni poistettiin polyyppi kohdusta.

Vierailija
4/4 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei häviä itsestään, tätä on seurattu ja nyt kasvanut niin isoksi että poistettava sappirakko. Sappirakon syöpä onneksi suht harvinainen mutta itsellä valitettavasti useampi riskitekijä tuon polyypin suhteen. Olen yrittänyt etsiä tietoa ja kokemuksia näistä netistä mutta tosiaan aika vähän löytyy. Sappikivistä löytyy kyllä.