Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen orgasmi

Vierailija
29.12.2023 |

Tuosta toisen ketjun aiheesta innostuneena kysyisin, että miten naiset saatte yhdynnässä orgasmeja? Vaatiiko kullin pohjassa pitämistä ja klitoriksen hankaamista tyveä vasten. Vai saatteko orkun jos kulli liikkuu pelkästään edes takasin sisään ja ulos? Vai ken ties jotain muita konsteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää klittaa vähän stimuloida mulla, ennen yhdyntää tai sen aikana, mutta ei paljoa eikä nuolentasessioita, vaan sormin. Sitten kun on saanut jo klittaorgasmin ja jos yhdyntä jatkuu ja sattuu sopivasti g:hen, voi saada vaginaorgasmin ilman klitan erillistä stimulointia. Parhaita asentoja tähän takaapäin ja edestä niin, että mulla tyyny pepun alla ja jalat miehen harteiden päällä tai siten, että mies tulee vähän sivusta. Jos hyvä tekniikka, niin voin saada 5-6 orkkua putkeen ja ejakuloida myös. Pääasia, että mieskin on aktiivinen eikä mikään lahna. Kullin pohjassa pitäminen kuulostaa oudolta, ei tunnu hyvältä varsinkin, jos miehellä pitkä penis. Paksuus on naiselle tärkeämpää kuin pituus, mutta pienellä ja ohuellakin pärjää hyvin oikealla tekniikalla.

Vierailija
2/5 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kiimainen eli pelkkä mieheni tuoksu tai hänen karvainen rintakehänsä saa mut kiehumaan housuissa, tulen yhdynnässä todella helposti. Ovis on varmin ja ykkösasento on se klassinen lähetyssaarnaaja. Se on vaan niin ihana ja mies on niin taitava siinä. Vaihtelee työntörytmiä ja kulmaa. Nautin levitellä jalkoja hänelle ja kietoutua. Silloin voin tulla vaikka ihan aamuseksissä miehen automaattista stondista hyödyntäessämme.

Aina en ole niin orkkuherkkä, mutta nautin silti yhdynnästä. Sen lähemmäksi miestä ei voi päästä. Meillä on semmoisia pikaisia, missä vaan käydään sisäkkäin ja kumpikaan ei saa orgasmia. Kiusoitellaan ja sitten kun ollaan kunnolla panemassa, se on aika tiukkaa menoa. Mies sanoo, että kulli halkeaa kun seisottaa niin.  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen vain anaalissa

Vierailija
4/5 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin yhdynnässä, jos klitoriskin saa jollain tavoin kosketusta. Esim. jos olen päällä, klitoris hankautuu hieman miehen häpyluuhun. Jos pannaan takaapäin, koskettelen klitorista samalla sormin. 

Vierailija
5/5 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen vain anaalissa

Minä tulen vain anaaliin!! Mutta välillä olis kiva koittaa vaikka naalia!