Miten ehdottaa miehelle, että voisi olla rajumpi sängyssä?
Vähän olen vihjaillut, mutta hänen visionsa siitä on, että nyt läpsii pienesti pyllylle, mutta haluaisin, että panisi rajusti ja laittaisi vaikka kättänsä kurkkuni ympärille jne. Pelkään, että jos ehdotan tätä suoraan, niin hän näkee minut sitten jotenkin eri tavalla ja alkaa inhota seksiä kanssani. Hänelle kun on kuulemma aivan tarpeeksi se tasarytminen pano ja päällä ratsastus, kunnes laukeaa.
Kommentit (48)
Älä ehdota. Mies pääsee helpommalla kun feministinen emansipoitunut #metoo puolesi pääsee esiin ja nostat syytteen. Miehen ei pidä nykyään tehdä mitään. Kiitos feministit
Aika vaikea on omalle puolisolle olla raju .
Se hellyys kuitenkin tuo sen että en ainakaan minä pystyisi antamaan omalle puolisolle ruoskaa tai kahlita. Siihen tarvii ainakin meidän sexielämässä vieraan miehen.
Ei silleen eikö huikeita nainteja meillä olisi ollut ,ja etteikö vaimo olis orkuissa huutanut.
Muistan vieläkin sen kun kaksi nuorta miestä ottivat vaimoa kimpassa.
En ole koskaan nähnyt vaimoa niin kiimassa ja huutavan orkuissa ,kun hän sai kahdelta nuorelta mieheltä poikuudet.
Sen minkä nuoret miehet kokemuksella menettivät ,saivat he kyltymättömyydellä voitettua.
Jouduin suu auki katsomaan kun nuorelta mieheltä ruiskahti ,sai vaimo hekuman huipun niin nuori mies vaan jatkoi jynkyttämistä. Sperma nousi kullin vartta pitkin,näki että pillu oli täynnä tavaraa.
Pillu litisi ja vaimo haukkoi henkeä.
Ja vasta vauhti kiihtyi kun toinen kaveri halus naida pillua.
Kaverit eivät antaneet vaimoa pitää taukoa.
Ja vaikka sanotaan että nuorilla ruiskahtaa herkästi, ainakin nuo kaverit antoivat vaimolle siitä huolimatta vaikka oli ruiskahtanut.
Itse ei tuollaiseen pysty, ja olisin varmaan lopettanut naimisen jos vaimo olis vähänkin sanonut ettei enään.
Ja sidottuna on ollut kahden miehen kans.
En olis pystynyt tekee omalle vaimolle noin.
Mä opin asian vasta lähempänä neljääkymppiä, miten naista kohdellaan sängyssä rajummin. Jos se pitäs tiivistää, niin:
1. Ole luotettava ja turvallinen, muuten jää tähän.
2. Ilmaise kuinka haluat häntä
3. Älä kysele. Joka kysymys kuivattaa.
4. Ota. Kokonaisvaltaisesti.
5. Rajoita ja hallitse. Ilmaise olevasi kontrollissa.
6. Testaa ensin miten reagoi, jos otat mukaan läpsimistä tms. Naisilla on tosi erilaisia tuntemuksia esim hiusten vetämisessä.
.
Sitä rajuuttakin on niin monenlaista. En minäkään haluaisi mitään mikä oikeasti sattuu tai tekee mustelmia, mutta en kyllä yhtään kiihotu semmoisesta tasaisesta pökkimisestä lähetyssaarnaajassa. Oman miehen kanssa on vuosien mittaan opeteltu yhdessä niitä sopivia juttuja meille, olen ihan pyytänyt tekemään jotain (siinä ihan kesken seksin), vaikka ottamaan hiuksista kiinni, sitomaan kädet, läpsimään jne. Ja kun on muutaman kerran pyytänyt niin mieskin on alkanut ihan oma-aloitteisesti näitä tekemään. Sanoi, ettei itse niin välittäisi sellaisesta, mutta tykkää kun minä kiihotun ja nautin ja sitä kautta oppinut pitämään noista jutuista itsekin. Muussa elämässä on semmoinen kiltti kunnon mies.
Haukut ja solvaat sitä miestäsi niin kauan , että se lyö sinulta nenän poskelle.
Sitten on varmaan kyllin rajua.
"Raju" on kyllä niin epämääräinen käsite, että vaatii tarkan määrittelyn ennen tositoimia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä rajuuttakin on niin monenlaista. En minäkään haluaisi mitään mikä oikeasti sattuu tai tekee mustelmia, mutta en kyllä yhtään kiihotu semmoisesta tasaisesta pökkimisestä lähetyssaarnaajassa. Oman miehen kanssa on vuosien mittaan opeteltu yhdessä niitä sopivia juttuja meille, olen ihan pyytänyt tekemään jotain (siinä ihan kesken seksin), vaikka ottamaan hiuksista kiinni, sitomaan kädet, läpsimään jne. Ja kun on muutaman kerran pyytänyt niin mieskin on alkanut ihan oma-aloitteisesti näitä tekemään. Sanoi, ettei itse niin välittäisi sellaisesta, mutta tykkää kun minä kiihotun ja nautin ja sitä kautta oppinut pitämään noista jutuista itsekin. Muussa elämässä on semmoinen kiltti kunnon mies.
Tekeekö miehesi hiustenvetoa ja läpsimistä niin kovaa että se tuntuu oikeasti kivulta vai onko se enemmän teatraalista alistamista? Ikään kuin koreagrafia.
Sanoin vaimolle, että voin vetää hiuksista mutta niitä ei saa jäädä käteen, mieluummin katselen häntä kauniit pitkät hiukset päässä. Persettä läpsin ja voisin läimiä kunnolla niin että punottaisi kunnolla mutta siitä ei tunnu pitävän ainakaan normaalikiimassa. Meillä se on siis enemmän teatteria. Ja naaman läimiminen ei tunnu kiihottavalta, ei kauniita kasvoja sovi mätkiä, mutta se kiimainen perse joka odottaa pyöreänä heilahdellen edessäni kaipaa valtaani ja kuritusta. Takaapäin asento muutenkin hivelee itsetuntoa koska nainen antaa itsensä kaikkein pyhimpänsä paljaaksi ja käytettäväkseni. Jos on pikapanot ja kiire niin se on ehdottomasti takaapäin siitä tulen nopeasti ja se aina muistuttaa nimenomaan pikaisissa siitä että vaimo antaa minulle minun takiani eli on alistunut seksuaaliseen valtaani ja kunnioittaa minun tarpeitani vaikka ei juuri itse haluaisi tai ehtisi saada.
Enkä itse koe pystyväni läimimään kunnolla ellen ole lähellä tulemista ja luottavainen siitä että vaimokin sitä haluaa. Mutta heti kiihko kyllä nousee itsellä jos läimin häntä. Selvää dominointipiirrettä löydän itsestäni. Ja jos vaimo yrittää läpsiä niin menee vaan halut ja alkaa ärsyttämään ja suutun vaimolle. Kyllä mies on luontaisesti vahvempi ja pitää ottaa naisensa, en ollenkaan ymmärrä näitä neitimiehiä jotka odottavat vaimoltaan kuria! Se on kaikkea luontoa ja järkeä vastaan. Miehisyyden rappiota.
Naiseni kinky taitaa olla siinä että hän huomaa minun kiiman ja halun sekä haluaa että sitä myös näytetään ei kömpelöillä puheilla vaan määrätietoisilla teoilla. Jos haluan saada hänet laukeamaan ennen itseäni, olen feikannut tulemisen ääniä eli kovaa huohotusta ja ähkintää ja voila, rouva pääsee huipulle. Se on parempi että hän saa ainakin kerran ennen mua niin voi saa vielä ainakin toisen orkun samalla kun mä sitten oikeasti tulen kovaa ja piankin jos olen selvinnyt laukeamatta ekan orkun pillun supisteluista.
Hommaa joku kunnon sadisti, niin pääset himoistasi pilven reunalle. Onko Michael Penttilä jo vapaalla?