Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olekin mielenkiintoista että ghostaaminen on nykyään normaalia ja oleellinen osa elämää kunnes on itse hommassa vastaanottava osapuoli?

Vierailija
29.12.2023 |

Siinä vaiheessa tuuppaa olemaan toinen ääni kellossa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman asiaa sivuten jäin eilen pohtimaan ihmisiä, joista on ihan ok katkaista vaikka pitkä ystävyyssuhde ilman mitään keskustelua. Todetaan vain, että ei minulla ole mitään velvollisuutta selityksiin.

Mietin päteekö tämä silloinkin, kun henkilö itse kokee saman kohtelun sellaisessa ihmissuhteessa, jota pitää tärkeänä. Onhan näitäkin, jotka päättävät avioliittonsakin tekstarilla.

Kaikenlaista.

2/18 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee ghostaamista, niin Toisaalta olisi kiva saada ilmoitus seurustelu-/tapailukumppanilta, jos hän ei halua tavata enää, mutta toisaalta, itsestäni ei tuntuisi kivalta kuulla, että se toinen vaan kyllästyi minuun tai löysi paremman tyypin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos ajattelee ghostaamista, niin Toisaalta olisi kiva saada ilmoitus seurustelu-/tapailukumppanilta, jos hän ei halua tavata enää, mutta toisaalta, itsestäni ei tuntuisi kivalta kuulla, että se toinen vaan kyllästyi minuun tai löysi

Lisää kommentteja 

Vierailija
4/18 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ghostattu vaikka sitä ei ennen kutsuttu sillä nimellä.

5/18 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Jos ajattelee ghostaamista, niin Toisaalta olisi kiva saada ilmoitus seurustelu-/tapailukumppanilta, jos hän ei halua tavata enää, mutta toisaalta, itsestäni ei tuntuisi kivalta kuulla, että se toinen vaan kyllästyi minuun tai löysi

Lisää kommentteja 

Kukaan ?

Vierailija
6/18 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ghostaaminen tuli kuvioihin netin myötä. Aiemmin joutui pitämään yhteyttä lähinnä kasvoikkain tai puhelimitse ja silloin tuollainen oli vaikeampaa. Netissä pystyy lopettamaan yhteydenpidon kätevämmin.

Vierailija
8/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä ghostannut ja ollut ghostattu. En ole ottanut henkilökohtaisesti. Löysi jonkun muun, palasi eksän kanssa yhteen, kyllästyi deittailuun, päätti ettei tykkääkään minusta... Itsellä suurin syy ghostaamiseen on ollut kiireinen elämäntilanne ja se, etten ole ollutkaan tarpeeksi kiinnostunut tyypistä.

Vierailija
9/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitteluako tarkoitatte ?

Nainen 38v

Vierailija
10/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummitteluako tarkoitatte ?

Nainen 38v

Teinikieltä puhuvat...

Vierailija
11/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekä ghostannut ja ollut ghostattu. En ole ottanut henkilökohtaisesti. Löysi jonkun muun, palasi eksän kanssa yhteen, kyllästyi deittailuun, päätti ettei tykkääkään minusta... Itsellä suurin syy ghostaamiseen on ollut kiireinen elämäntilanne ja se, etten ole ollutkaan tarpeeksi kiinnostunut tyypistä.

Olisi silti kohteliasta käyttää puoli minuuttia viestin kirjoittamiseen asian ilmoittamiseen.

Jäisi varmasti parempi fiilis.

En yhtään ihmettele kaikenlaisten traumojen ja muiden lukkojen kehittymistä yhteiskunnassa, koska liian moni ei ole "velkaa" mitään kenellekään.

Mutta kuten sanottua: ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

Vierailija
12/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettää vaikka sellaisen viestin että: onneksi olkoon olet taas vapailla markkinoilla. Positiivisen kautta.

Vierailija
13/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun ei oo ikinä ghostattu, nii en tiiä. Paitsi jossain tinderissä lopetettu vastailu, mutta en laske sitä ghostaamiseksi enkä ota henkilökohtaisesti

Vierailija
14/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos unohtaa vaan vastata viesteihin?

Vierailija
15/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on hyvä tapa.

Vierailija
16/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi silti kohteliasta käyttää puoli minuuttia viestin kirjoittamiseen asian ilmoittamiseen.

Jäisi varmasti parempi fiilis.

En yhtään ihmettele kaikenlaisten traumojen ja muiden lukkojen kehittymistä yhteiskunnassa, koska liian moni ei ole "velkaa" mitään kenellekään.

Mutta kuten sanottua: ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

Johtaa vaan yhteiskuntaan, jossa kenenkään ei tarvitse ottaa vastuuta mistään. Ei ihme, että rikollisuus ja itsekkyys lisääntyy

Vierailija
17/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ghostaaminen tuli kuvioihin netin myötä. Aiemmin joutui pitämään yhteyttä lähinnä kasvoikkain tai puhelimitse ja silloin tuollainen oli vaikeampaa. Netissä pystyy lopettamaan yhteydenpidon kätevämmin.

No ei ollut vaikeaa. Sanoi että soitan, eikä koskaan soittanut.

Vierailija
18/18 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman asiaa sivuten jäin eilen pohtimaan ihmisiä, joista on ihan ok katkaista vaikka pitkä ystävyyssuhde ilman mitään keskustelua. Todetaan vain, että ei minulla ole mitään velvollisuutta selityksiin.

Mietin päteekö tämä silloinkin, kun henkilö itse kokee saman kohtelun sellaisessa ihmissuhteessa, jota pitää tärkeänä. Onhan näitäkin, jotka päättävät avioliittonsakin tekstarilla.

Kaikenlaista.

Suski. Sä ITSE sanoit susta huolissaan olleille ihmisille ettet aio jättää Jannea, vaikka suhteenne käykin viinipulloilla ja liukkareilla. Mitä halvattua enää haluat? Mua ei kiinnosta kulissielämä.