Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35 vuotias nainen "nuorehko"?

Vierailija
29.12.2023 |

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010065885.html

Jotenkin aloin miettiä, että sehän on kyllä jo keski-ikäinen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama sukupolvi sitten kolmevitonen nainen oli jo elämänsä ehtoossa ja lapset oli panemassa seuraavaa sukupolvea alulle.

Nyt ei kukaan tee uutta sukupolvea. Mitä tapahtui?

Vierailija
22/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori on alle 30-v., nuorehko on sitten vähän laveampi käsite, mielestäni 35 siihen tuhmään vielä sisältyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama sukupolvi sitten kolmevitonen nainen oli jo elämänsä ehtoossa ja lapset oli panemassa seuraavaa sukupolvea alulle.

Naiset voitti ja tekee nyt mitä haluavat.

Vierailija
24/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, koska 30-vuotiaita miehiäkin sanotaan pikkupojiksi.

ai? joissain ketjuissa he olivat setämiehiä joiden sperman on jo huonontunut.

Minä oon ollu setämies jo lukiolaisesta asti

Vierailija
25/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuori on alle 30-v., nuorehko on sitten vähän laveampi käsite, mielestäni 35 siihen tuhmään vielä sisältyy

Kyllä tosiaan 35 - 55 väli on sitä tuhmaikää, ainakin meno on sellaista kaikissa pikkujouluissa, risteilyillä ja laskettelukeskuksissa

Vierailija
26/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, koska 30-vuotiaita miehiäkin sanotaan pikkupojiksi.

ai? joissain ketjuissa he olivat setämiehiä joiden sperman on jo huonontunut.

He ovat kumpaakin. Kroppa plösähtänyt huonojen elintapojen vuoksi eikä psyyke ole ikinä kypsynyt.

Tietäisitpä miten  kuvottava on miesvauva. 

Vierailija
27/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Muutama sukupolvi sitten yli nelikymppiset naiset tekivät lapsia, eikä kukaan nähnyt siinä mitään paheksuttavaa.

Vierailija
28/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavien miesvauvojen invaasio.

Vierailija
29/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ikämiehen ja ikänaisen raja tuo 35. Ei silloin voi puhua enää nuoresta. Näin minulle on opetettu.

Itsensä pettämistä pitää itseään enää sitten nuorena.

Vierailija
30/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiobiologian näkökulmasta keski-ikä alkaa kolmenkympin pinnassa - sukupuolihormonitoiminta kääntyy laskuun.

Yksi sukulaismies menehtyi pari vuotta sitten seitsemänkymppisenä. Vielä ennen kuolemaansa ei voinut mainita, että lähdetään kohta tekemään jotakin, hän olisi sännännyt yksin koheltamaan. Samanlaisia naisiakin varmasti löytyy. Se, että tuntee itsensä kuusikymppisenä poikoseksi, ei välttämättä positiivinen piirre. 

Vierailija
31/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain tuon ikäisillä voi olla jo lapsenlapsia, joten ainakin heitä voi kutsua mummoiksi.

Vierailija
32/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kakru

M60+

Vierailija
33/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu että nuorehko mihin. Tekemään lapsia, 70-vuotiaan miehen naisystäväksi...? Ylipäänsä 35-vuotias on ehkä hmm...no, ehkä se voisi olla nuorehko. Ei se enää nuori ole, mutta ei kyllä vanhakaan. Itse olen 38-vuotias ja en tunne olevani vanha mutta en nuorikaan, enkä kyllä myöskään "aikuinen" tai ainakaan keski-ikäinen. Ehkä tunnen olevani vain ihminen.

Vierailija
34/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 35 on nuorehko.

Minä olen 44 ja jopa suunnilleen ikäiseni lääkäri mainitsi että "olet vielä niin nuori"- ehkä terveydellisessä mielessä jos tarkemmin pitää miettiä tuota lääkärin ilmaisun sisältöä.

Vierailija
35/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu että nuorehko mihin. Tekemään lapsia, 70-vuotiaan miehen naisystäväksi...? Ylipäänsä 35-vuotias on ehkä hmm...no, ehkä se voisi olla nuorehko. Ei se enää nuori ole, mutta ei kyllä vanhakaan. Itse olen 38-vuotias ja en tunne olevani vanha mutta en nuorikaan, enkä kyllä myöskään "aikuinen" tai ainakaan keski-ikäinen. Ehkä tunnen olevani vain ihminen.

Sain iltatähteni 38-vuotiaana. Viisivuotiaana hän katsoi minua tarkkaan ja puhutteli vanhukseksi. Nyt 25v hän sanoi, että kumma kun tuntuu, että et yhtään tykkää samoista asioista kuin muut vanhemmat ihmiset. 

Vierailija
36/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias nainen ja kuvailen itseäni "keski-ikää lähestyväksi". Miesystäväni on saman ikäinen ja hänen mielestään me emme ole edes nuorehkoja, vaan nuoria.

Voitte arvata kumpi meistä kriiseilee lähestyviä nelikymppisiä :D

Missä tilanteessa käytät tällaisia kuvailuja?

Vierailija
37/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 35 on nuorehko.

Minä olen 44 ja jopa suunnilleen ikäiseni lääkäri mainitsi että "olet vielä niin nuori"- ehkä terveydellisessä mielessä jos tarkemmin pitää miettiä tuota lääkärin ilmaisun sisältöä.

Mullekin nelikymppinen lääkäri sanoi "olet vielä nuori".

N43

Vierailija
38/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin vanhahko

Vierailija
39/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen 

Vierailija
40/44 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% on 30v ikäiselle munasoluista jo kuollut, ei ole nuori enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi