Jasmin ei pääse haudan lepoon
Omaiset ei saa suljettua instagrammia:
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010085444.html
https://www.instagram.com/jasminelisabet/
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tämäkin ihan turha itsari. Eleli kultalusikka suussa, mutta mikään ei riitä.
"Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'." Matt. 4:4
"Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen." Matt. 15:11
"Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin, niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?" Joh. 10:34,36
Ja hullut valtaavat palstan. Fantom 1:1
Ei Insta-kuvilla voi onnellisuutta ostaa.
Onko nyt siis niin, että hautaamisen edellytys on Insta-tilin muistotiliksi muuttaminen? Eli Jasminilla on hautapaikka ja kivikin laitettu jo sinne, mutta hän mätänee jossain ruumishuoneella Instagram-tilin vuoksi? Jos näin on, niin sanoisin, että koko Voutilaisen suvussa on jotain pahasti pielessä. Tai ihan vaan AP:n otsikoinnissa.
Käsittääkseni Facebook tilin voi laittaa muistotilaan. Miksei tätä ig.tä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tämäkin ihan turha itsari. Eleli kultalusikka suussa, mutta mikään ei riitä.
"Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'." Matt. 4:4
"Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen." Matt. 15:11
"Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin, niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?" Joh. 10:34,36
Ja hullut valtaavat palstan. Fantom 1:1
"Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani." Joh. 8:43
"Jolla on korvat, se kuulkoon."
Vierailija kirjoitti:
Joskus kannattaa vaan olla hiljaa
et selkeästi ymmärrä mielenterveysasioista mitään saatikka kuulosta ihmiseltä jolla on empatiaa tai kykyä asettua toisen ihmisen asemaan , tai edes yrittää. Kuten täällä on todettu, sairaus ei katso sosiaalista asemaa tai sitä mikä lusikka kullakin on.
Kaikki itsemurhat on ns turhia, mutta aina siellä on taustalla niin painavia juttuja että voit olla varma ettei kyse ole mistään kevyestä olenpa nyt tyytymätön kaikkeen no minäpä päätän päiväni - tunteesta.
Toisaalta , jos et ole kokenut niin raastavaa tuskaa että itse suunnittelisit samaa tekoa, ole kiitollinen siitä.
ei sellaista kamppailua , mitä ihminen noina synkimpinä hetkinä käy päässä läpi , pysty oikeasti täysin ymmärtämään jos ei itse ole uinut samoissa pimeissä vesissä.
Vierailija kirjoitti:
Eli itse et tiedä selkeästi millaista se on kun taistelee mielenterveytensä kanssa kirjaimellisesti viimeiseen pisteeseen saakka kuin voimat vaan yksinkertaisesti loppuu.
jos yhtään tietäisit niin tietäisit myös ettei kyse ole siitä ettei mikään riitä. Pikemminkin siitä kun kaikki on vaan liikaa
Omaisilla ei ole oikeutta sulkea sosiaalisen median tilejä. Jasmin teki harkitun itsemurhan. Jos hän olisi halunnut instakuvat häviävän, hän olisi sulkenut tilin itse.
Eikö sitä ole vielä haudattu? Saako ihmisen haudata vasta sitten, kun sen ig-tili on suljettu?