Itsetyydyttääkö vai eikö itsetyydyttää
Aamun urheilut hoidettu ulkona, nyt pesulle. Siippa olisi vielä vuoteessa, mutta varmaan varminta olisi hoidella itse itseni suihkussa? Sitä kun ei koskaan tiedä.
Kommentit (13)
En sitten tehnyt mitään.
Eilen oli syvällinen keskustelu parisuhteen tilasta. Toisin sanoen mitä olen tehnyt väärin ja mitä minun pitäisi parantaa jatkossa.
En ottanut seksiä puheeksi, kun pöydällä oli muutenkin niin paljon aiheita. Toisaalta tiedän vanhastaan, että seksi on siipan mielestä jotakin mystistä ja ihanaa, joka tapahtuu, jos tapahtuu, kun kaikki muut asiat ovat kunnossa, eikä siihen voi hoputtaa tai painostaa. On vain puhdasta sattumaa, että tuo hetki on usein ovulaation aikaan.
Siippa meni tyytyväisenä nukkumaan, kun kaikki oli taas hyvin. Ihmetteli, kun jäin valvomaan, että eikö voitaisi mennä samaan aikaan petiin. Enhän minä voinut, kun vi/u//i ja panetti niin paljon. Käytän usein unilääkkeitä noissa tilanteissa, niin myös eilen.
Pitääkö sen kontrolloida nukkumaanmenoakin? Enkö saa edes salaista laatuaikaa käsieni kanssa?
Miten ihmeessä olen ajautunut tällaiseen elämään ja miten tästä pääsee pois?
Mies voi rakastaa naista ehdottomasti ja pyyteettömästi, mutta nainen "rakastaa" miestä ainoastaan silloin, kun mies on riittävän hyödyillinen naiselle.
Miehen on huomattavasti vaikeampi löytää uutta kumppania, joten sitä helposti jää ei niin hyväänkin suhteeseen ja odottaa, että se muuttuu paremmaksi. Kokemukseni mukaan naiset eivät ymmärrä tätä lainkaan.
Sama täällä, mun pitäisi muuttua joksikin ihme olennokseksi, vaimo on tietenkin täydellinen. Paitsi että ei ole, pihtaa ja vittuilee.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi rakastaa naista ehdottomasti ja pyyteettömästi, mutta nainen "rakastaa" miestä ainoastaan silloin, kun mies on riittävän hyödyillinen naiselle.
Miehen on huomattavasti vaikeampi löytää uutta kumppania, joten sitä helposti jää ei niin hyväänkin suhteeseen ja odottaa, että se muuttuu paremmaksi. Kokemukseni mukaan naiset eivät ymmärrä tätä lainkaan.
No miten se nyt oli tämän valittajaporukan mielestä, onko naisen vaikea vai helppo löytää kumppania?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5410106/naisten-vaikea-loytaa-pitempiai…
Vierailija kirjoitti:
En sitten tehnyt mitään.
Eilen oli syvällinen keskustelu parisuhteen tilasta. Toisin sanoen mitä olen tehnyt väärin ja mitä minun pitäisi parantaa jatkossa.
En ottanut seksiä puheeksi, kun pöydällä oli muutenkin niin paljon aiheita. Toisaalta tiedän vanhastaan, että seksi on siipan mielestä jotakin mystistä ja ihanaa, joka tapahtuu, jos tapahtuu, kun kaikki muut asiat ovat kunnossa, eikä siihen voi hoputtaa tai painostaa. On vain puhdasta sattumaa, että tuo hetki on usein ovulaation aikaan.
Siippa meni tyytyväisenä nukkumaan, kun kaikki oli taas hyvin. Ihmetteli, kun jäin valvomaan, että eikö voitaisi mennä samaan aikaan petiin. Enhän minä voinut, kun vi/u//i ja panetti niin paljon. Käytän usein unilääkkeitä noissa tilanteissa, niin myös eilen.
Pitääkö sen kontrolloida nukkumaanmenoakin? Enkö saa edes salaista laatuaikaa käsieni kanssa?
Miten ihmeessä olen ajautunut tällaiseen elämään ja mite
Vaimosi kaipaa ensisijassa läheisyyttäsi ja läsnäoloa ja juuri sen sinä häneltä taas skippasit. Ilman läheisyyttä ja läsnäoloasi, ei naisella syty halut, eikä tule saamaan seksiäkään. Tiedän kokemuksesta, että juuri sitä sinun pitäisi lisätä. Olla silloin läsnä, lähellä ja kiinnostua vaimosia asioita ja puheista, kun olette samaan aikaan kotona ja samassa tilassa. Harrastuksiin kannattaa keskittyä vasta, kun olette erillään.Noilla eväillä vaimosi tuntusi, että haluat olla hänen lähellään ja arvostat hänen seuraansa ja rakastat häntä => enemmän seksiä ja halukkaampi vaimo.
Tein tämän itse ekan kerran reilut 20v sitten ja on yksi elämäni parhaista teosta ja ideoista. Siitä lähtien sitä pyrkinyt toteuttamaan ja saanut nauttia edelleen säännöllisestä seksistä ja halukkaasta vaimosta. Mennyt aina vaimon kanssa samaan aikaan nukkumaaan oli seksiä tai ei. Olen pitänyt huolen että on ainakin yksi hetki päivästä, jolloin halattu, oltu kylkikyljessä lähekkäin ja hieronut hänen pilluaan osoittaen halujani. Siten seksiin siirtymisen kynnys ollut aina mahdollisimman pieni.
Olen pitkässä parisuhteessa runkannut max 2 krt kk ja loput paukut säästänyt vaimolle. Ihan syystä, että seksiä ollut aina säännöllisesti ja vaimon aloitteista milloin sattuu. Myös syystä, että kiimaisena herättänyt paremmin vaimon halut, jolloin saanut useammin seksiä. Naiset aistii sen miehestään kyllä, onko kiimassa vaiko ei.
Vaatii mieheltä vähän suunnitelmallisuutta ja pieni panostus hyötyihin nähden.
Vaimo ehdotti eilen seksiä, ja vaikka panetti tajuttomasti, niin hammasta purren sanoin, että seksiä ei tipu ennen kuin ollaan keskusteltu siitä.
Aikamoinen viikonloppu. Perjantaina oli syvällinen keskustelu suhteesta yleensä ja eilen sitten pitkät pohdinnat nimenomaan seksistä.
Seksijutustelu No, kummankin osapuolen vanhat ja tutut rintamalinjat, korsut ja poterot löytyivät nopeasti. Hetken vaikutti siltä, että tämä oli nyt tässä, mutta lopulta löytyi jonkinlainen sopu ja molemminpuolinen ymmärrys kummankin tilanteesta.
Minä olen jatkossa enemmän läsnä ja sovimme etukäteen yhteisiä seksittömiä treffejä ja treenejä. Vastavuoroisesti aikataulutamme myös seksisessioita.
Kuulostaa älyttömän insinöörimäiseltä, mutta jos kaikki muutkin menot perustuvat aikataulutukseen, niin mikseivät myös nämä kaikkein tärkeimmät Eikä elämäntilanne oikein anna muuhun mahdollisuutta.
Katsotaan miten homman käy
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ehdotti eilen seksiä, ja vaikka panetti tajuttomasti, niin hammasta purren sanoin, että seksiä ei tipu ennen kuin ollaan keskusteltu siitä.
Aikamoinen viikonloppu. Perjantaina oli syvällinen keskustelu suhteesta yleensä ja eilen sitten pitkät pohdinnat nimenomaan seksistä.
Seksijutustelu. No, kummankin osapuolen vanhat ja tutut rintamalinjat, korsut ja poterot löytyivät nopeasti. Hetken vaikutti siltä, että tämä oli nyt tässä, mutta lopulta löytyi sopu ja molemminpuolinen ymmärrys kummankin tilanteesta.
Minä olen jatkossa enemmän läsnä ja sovimme etukäteen yhteisiä seksittömiä treffejä ja treenejä. Vastavuoroisesti aikataulutamme myös seksisessioita.
Kuulostaa älyttömän insinöörimäiseltä, mutta jos kaikki muutkin lukuisat menot perustuvat aikataulutukseen, niin mikseivät myös nämä kaikkein tärkeimmät. Eikä elämäntilanne oikein anna muuhun mahdollisuutta.
Katsotaan miten homman käy.
Treffien ja treenien aikatauluttaminen kuulostaa vielä ihan toimivalta, mutta seksi... No, en tiedä. Voi sekin toimia, jos osaa suhtautua hommaan oikealla asenteella, mutta on siinä vähän se vaara, että kalenterimerkintä ei ole kovinkaan painava asia, jos haluja ei satu sillä hetkellä olemaan päällä kun housut pitäisi riisua ja ryhtyä hommiin. Voihan siinä tietysti niinkin käydä, että se vaaleanpunainen varaus saa aikaan kutkuttavaa odotustakin, mutta kyllä siinä jonkinlainen peruskiinnostus seksiin pitää löytyä. Kuten sanottu, asennekysymys.
Joka tapauksessa, onnittelut asian esimerkillisestä hoitamisesta, keskustelua täällä usein suositellaan ja vaaditaan, mutta harva on kertonut että on onnistunut vaikeaa asiaa oikeasti keskustelemaan eteenpäin!
Kiitos.
Se oli todella vaikea ja pitkä keskustelu seksistä, eikä siihen tosiaan olisi voinut ryhtyä, ellei tunnepuoli olisi ollut kunnossa; se jutustelu kun oli käyty päivää aiemmin, eli meillä oli molemmilla turvallinen fiilis puhua petijutuista.
En myöskään usko, että se aikataulutus aina toimii. Voi olla, että seksiä ei silloin ole ollenkaan tai sitten se on yksipuolista, mutta ainakin asia pysyy molempien mielessä.
Ehdottomasti tyydyttää...tyydytän myös itseni ennen puolta yötä koska kalu on jo kovana...vain fantasiat puuttuu T.M:26
Vierailija kirjoitti:
En sitten tehnyt mitään.
Miten ihmeessä olen ajautunut tällaiseen elämään ja mite
*** yleisesti sanoisin, että itsetyydytys on aina hyvästä ja ei keneltäkään pois....mutta mutta asiaan: näin naisenkaan näkökulmasta sun tilanne ei kuulosta hyvältä eikä reilulta! Ei luottamus ja hyvä suhde tai naisen seksihalut riipu siitä, menettekö yhtä aikaa nukkumaan tai ollaanko sitä yhdessä koko ajan, jos yleisesti olet vaimoa ja lasta huomioiva ja oman osuutesi kotihommista mies. Anteeksi kun sanon, mutta sun vaimo kuulostaa kontrolloivalta ja henkistä väkivaltaa harjoittavalta. Mikä ihme siinä on, että kuulee näitä tarinoita nykyään, että naiset vaatii jotain ihme prinsessakohtelua ja miehen pitäisi olla kuin se naisen paras ystävä ymmärtämiseen. ***
Vierailija kirjoitti:
Seksijutustelu No, kummankin osapuolen vanhat ja tutut rintamalinjat, korsut ja poterot löytyivät nopeasti. Hetken vaikutti siltä, että tämä oli nyt tässä, mutta lopulta löytyi jonkinlainen sopu ja molemminpuolinen ymmärrys kummankin tilanteesta.
Kuulostaa älyttömän insinöörimäiseltä, mutta jos kaikki muutkin menot perustuvat aikataulutukseen, niin mikseivät myös nämä kaikkein tärkeimmät Eikä elämäntilanne oikein anna muuhun mahdollisuutta.
Katsotaan miten homman käy
Kaivoi juuri haudan seksille tuossa suhteessa. Jos nainen kieltäytyy seksistä, niin miehen "kuuluu" vain kestää se, koska toista ei voi seksiin pakottaa. Sen sijaan, jos mies kieltäytyy seksistä, niin se on törkeä epäluottamuksen osoitus naista, koko parisuhdetta, ja yhteistä tulevaisuuttanne kohtaan. Rikoit "syvän henkisen yhteyden" väliltänne, ja tulet huomaamaan viimeistään muutaman vuoden sisään, mitä se käytännössä merkitsee.
Kannattaisi alkaa katsella alustavasti jo uutta kortteeria, noin varmuuden vuoksi.
Kuulostaa siltä että teillä tullaan kevään mittaan käymään puolisosi aloitteesta uusi keskustelu suhteesta yleensä.
Naisen rakkaus kestää niin kauan kuin miehrn pinkka on kunnossa
Pitäkää se perkeleen tunkkinne!! Niin perin suomalaista!