Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo kuukuppi käytössä?

Vierailija
07.01.2007 |

Minä olen käyttänyt vuoden ja en voi ymmärtää miten olen joskus voinut käyttää siteitä tai tamponeita. Kuppi on loistava juttu! :)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kuukupin ja menetin totaalisesti hermoni sen kanssa. Ensin en saanut sitä sisään, ja sitten kun sain, se ei auennut.

Tekisi mieli heittää kupilla vesilintua, mutta ehkä jatkan ensi kierrossa treenaamista...

Vierailija
22/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jopa neljät ekat kuukautiset. Onneksi en luovuttanut. On meinaan niin hyvä! Nyttenkin on juuri menkat ja kupin kanssa ei mitään harmia niistä.

Suositten kyllä lämpimästi!

Aluksi oli siis hankalaa kupin poisotto ja joskus myös laitoin sen huonosti, niin että se falskasi. Kun nämä jutut oppi, niin sit tosi hyvä juttu. aluksi meinasi tulla pari kertaa paniikki vessassa, kun en mainannut saada kuppia pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen, kuukautiset voi oikeasti melkein unohtaa.

Vierailija
24/50 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuopuksen jälkeen kuukautiset vain ovat välillä niin järkyn runsaat, että vaikka kuppia tyhjentää muutaman tunnin välein, välillä tulee silti sellaisia valahduksia että kuppi täyttyy ja alkaa falskata jo tunninkin päästä edellisestä tyhjennyksestä :o/ En ymmärrä miksi kuukautiset ovat niin muuttuneet, ei koskaan ennen ole ollut tällaista.

Itse rakastan kuppia etenkin yökäytössä, sillä minäkin nukuin todella huonosti pelkän siteen kanssa. Aina valui ohi ja muutenkin tunsin inhottavia veren valahduksia. Nyt on kuiva olo koko yön. Aamulla tulee tosin ensimmäisinä päivinä kiire vessaan, kuppi täyttyy aika äkkiä kun nousen ylös.

Vierailija
25/50 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä tuosta merkistä, että mikä olisi paras? Ja jos minulla on lievää kumiallergiaa niin minun varmaankin pitää ostaa silikoninen kuppi? Täh? En siis tosiaan tiedä. Helpatkaa hiukan.. ;)

Vierailija
26/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset käyttänyt ja olin aivan onnesta soikea!Aivan kuin ei olisi kuukautisia ollenkaan. Luin kaikki ohjeet tarkasti ja toimin niiden mukaan ja hyvin sujui. Ensimmäisellä poisottokerralla kyllä meinas paniikki iskeä niinkuin ohjeissakin varoitettiin. Rentouduin ja rauhoituin ja hyvin sujui lopulta. Voi kun olisin tiennyt kupin olemassa olosta jo vuosia sitten!!!!

Vierailija
27/50 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa se lavuaari on vessakopin sisäpuolella. Kyllä niitä yleensä löytyy. Ja vessakäynnit voi aina ajoittaa silleen, että kuppia ei tartte ihan missä tahansa kaupungilla tyhjentää.

Itsellä mooncup ja ostin muistaakseni nettiemosta.

Vierailija
28/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pisaraakaan kuukuppi " vuotanut" enkä tarvinnut mitään lisäsuojia, eikä käyttö ollut sotkuista. Päinvastoin siteiden kanssa oli aina ylivuotoja, tunnetta siitä että nyt kyllä " hulahti" puolilitraa, hirveää sörssäämistä pari ekaa päivää. Mutta niinkuin sanoin kuukupin kanssa unohdin täysin että minulla oli menkat.

Vierailija
29/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan innoittamana minäkin ostin omani eikä ole kaduttanut:-)

Minulla kuukautiset ovat todella runsaat ja vaikka kuppia täytyykin ensimmäisinä kahtena kolmena päivänä tyhjentää n. 3 tunnin välein, se on kuitenkin paljon stressittömämpää kuin tamponiaikoina.

Ja loppupäivinäkin (kk kestää 5-7pvää) kuppi on loistava, silloin tyhjennän sen vain aamuin illoin, vuodon vähyyden vuoksi kuiva tamponi on _paljon_ epämukavampi.

Vierailija
30/50 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee sitten kun siihen on tilaisuus seuraavan kerran.

Vierailija
31/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna Ruohonjuureen ostamaan omani. Menkatkin sopivasti päällä, niin pääsee testaamaan :) .

Vierailija
32/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä kuunnella kun kaikki sitä kehuu ja itsellä pimppa hautuu alwayssissä juuri tälläkin hetkellä.

Vierailija
33/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteitä käytän joskus varmistuksena, ihan turhaa kyllä, mutta olen tällainen varmanpäälle pelaaja. Tamponeja ei enää koskaan tarvi käyttää, ihanaa! :) Nykyään menkat ei enää rajoita elämää mitenkään.

Vierailija
34/50 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja ei tarvi muistaa kuin pari kertaa päivässä. AP on todella iloinen omasta kupistaan, merkki on suomalainen Lunette.

Vierailija
35/50 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä helpottuu, rahat säästyvät ja luontokin kiittää. :)

Vierailija
36/50 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin neitsyt, joten toivoa vielä on " leviämisestä" ;)

Kestositeitä käytän, mooncup on odottamassa aikaa tulevaa...

Vierailija
37/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppia tarvitsee yleensä tyhjentään niin harvoin, ettei yleisiin vessoihin tarvitse turvautua. Mulla kuppi on tyhjentämättä yleensä koko työpäivän ja yökään ei tuota ongelmia.

Kuppi on oikeasti paras hankintani ikinä. :)

Vierailija
38/50 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todella tyytyväinen. Kuukautiset voi lähes unohtaa. Ei sitä inhottavaa valumisen tunnetta, jolloin alkaa epäillä, että tuliko yli...

Yhtään emätintulehdusta ei ole ollut. Puhdasta vertahan se on. Tamponikin on vähän eri asia.

Vierailija
39/50 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet menkat olen käyttänyt ja olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
40/50 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tule:D

Kiitos hormonikierukan, menkat ovat harvinaista pientä tuhrua...