Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joissa ihmiset valehtelevat itselleen

Vierailija
28.12.2023 |

Missä asioissa koet, että monet ihmiset valehtelevat itselleen: eli uskottelevat, että jokin asia on tietyllä tavalla, koska se on kivempaa (ja koska totuuden myöntäminen tekee kipeää)?

Voidaan tehdä tästä peukutusketju, eli nuoli ylös: samaa mieltä, nuoli alas: eri mieltä. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei vaikuta minuun positiivisesti

Olen ylpeä ylipainoisuudestani

Vierailija
22/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jossain vieraassa kielessä ollaan äidinkielen tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhenemisen hyväksyminen on monille vaikeaa. Yritetään epätoivoisesti näyttää nuorelta ja kauniilta vaikka terveempää olisi myöntää, että juna meni jo ja on aika keskittyä muihin asioihin.

Mulle on vaikeaa vanhenemisen hyväksyminen. Kroppa ei vaan taivu/pysty/kykene enää kaikkeen. 🙄

Tämäkin! Minuakin harmittaa, kun en enää kykene samanlaisiin liikuntasuorituksiin kuin aiemmin. Mutta tässäkin asiassa parempi on asian hyväksyminen kuin että yrittäisi väkisin taipua johonkin, mitä kroppa ei enää kestä.

Vierailija
24/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet uskottelevat (lähinnä itselleen), että ihmisen pitäisi syödä lihaa ollakseen terve. Minulle on ihan sama mitä kukin syö, mutta joillekin toisten kasvissyönti on ihan hirveä asia.

Vierailija
25/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen itselleni usein, että se, että olen lyhtykasvuinen mies ei haitta tai vaikuttaisi elämääni. Mutta kun avaan tämän palstan, niin hyvin usein saan itselleni muistutuksen siitä, että minun pitäisi hävetä ja ymmärtää oma tasottomuuteni ja vähempiarvoisuuteni, koska en ole niin pitkä kuin pitäsi olla, että voitaisiin kohdella ja pitää miehenä, eikä hukkapätkänä. - Hieman hämmästyttävää on, että tästä asiasta haluavat minua useammin musituttaa ja kertoa miehet tai mies oletetut kuin naiset.

Vierailija
26/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koira rakastaisi omistajaansa

Vierailija
27/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisivat hyviä jossain jos heillä olisi oikeat välineet... Pskanmarjat, eivät siltikään jaksaisi harjoitella tullakseen hyviksi.

Vierailija
28/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lottovoitto syntyä Suomeen. 

Vierailija
29/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti, mutta...

Vierailija
30/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korvaamaton työssäni.

Vierailija
31/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mä oo ikinä sanonu/tehny noin".

Vierailija
32/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan olemaan sellainen kuin haluaisin olla. 

Vierailija
33/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ja laittaudun itseäni varten

Vierailija
34/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ylipaino on oikeasti terveellistä.

Sori, ainoastaan vanhuksilla.

Vierailija
35/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikilla on mahdollisuus tulla ihan miksi tahansa, jos vain tarpeeksi haluaa, pelkällä tahdonvoimalla. Esim. että kenestä tahansa voi tulla lentäjä, aivokirurgi tai huippujalkapalloilija, jos vain tarpeeksi tekee unelmansa eteen.

Vierailija
36/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löydän vielä sen oikean joku päivä."

Suattaapa olla, että löydät, mutta suottaapa olla ettet tule koskaan löytämään.

Vierailija
37/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käyttää stringejä ja tiukkaakin tiukempia treenivaatteita salilla pelkästään siksi, että niissä on paras treenata. Käyttäisi niitä siis ikuisesti, vaikka muoti muuttuisi.

Vierailija
38/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikaa kyllä riittää.

Vierailija
39/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsen hankintaa voi huoletta lykätä niin kauan kuin huvittaa, esim. 38-vuotiaana voi vielä vuosikausien ajan pohtia, haluaako äidiksi vai ei.

Vierailija
40/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mahtuu kyllä vaivatta vanhoihin vaatteisiinsa, vaikka olisi lihonut 20 kg sen jälkeen, kun on viimeksi käyttänyt ko. vaatetta. Tai mahtuakseen ei tarvitse laihduttaa, vain vähän "kevennellä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme