Mies loukkaantui, kun kerroin totuudenmukaisesti hänen seksitaidoistaan
Olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen ja minulla on viisi vakiomiestä joita tapaan seksin merkeissä. Uskon myös täydelliseen avoimuuteen, joten jokainen tietää minulla olevan myös muita miehiä.
Nyt sitten yksi mies halusi välttämättä tietää kuinka hyvä hän on seksissä minun muihin miehiini verrattuna ja kerroin sitten rehellisesti, että kyllä hän on tapailemistani miehistä huonoin. Ja nyt se sitten pitää kanssani mykkäkoulua.
Kerroin kyllä, että jos hän olisi todella huono, niin en tapailisi häntä. Kyllä hän on keskivertomiestä parempi ja olen ihan tyytyväinen häneen. Siksipä hän on pysynyt ringissä mukana.
En kyllä ymmärrä taaskaan miehiä, miksi kysyä jotain asiaa, jos ei kestä vastausta? Olisi ihan tyytyväinen edelleen, jos olisi jättänyt kysymättä.
Kommentit (49)
Asiaan
Hyvin monet kysyvät kysymyksiä, joihin eivät halua suoria vastauksia. Yleensä tuollaiseen kysymykseen ei kannata vastata, että olet huonoin. Tyhmä kysymys, myönnetään.
Ylipäätään miten kahta eri seksikumppania voi verrata jollain skaalalla? He ovat erilaisia. Ylipäätään hommassa on kyse kahden ihmisen dynaniikasta ja halujen saman/erilaisuudesta eikä toisen osapuolen hyvyydestä. (Tai no ihan estyneet pois lukien.)
Eikö olisi parempi keskittyä saamaan toisesta enemmän nautintoa irti kuin verailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiaan
Hyvin monet kysyvät kysymyksiä, joihin eivät halua suoria vastauksia. Yleensä tuollaiseen kysymykseen ei kannata vastata, että olet huonoin. Tyhmä kysymys, myönnetään.
Ylipäätään miten kahta eri seksikumppania voi verrata jollain skaalalla? He ovat erilaisia. Ylipäätään hommassa on kyse kahden ihmisen dynaniikasta ja halujen saman/erilaisuudesta eikä toisen osapuolen hyvyydestä. (Tai no ihan estyneet pois lukien.)
Eikö olisi parempi keskittyä saamaan toisesta enemmän nautintoa irti kuin verailemaan.
1. Tuota se radikaali rehellisyys usein on. Kirjolla olevien ihmisten ymmärtämättömyyttä sosiaalisista normeista ja empatiasta.
2. On epäkypsää ja esineellistävää suhtautua toiseen omaa nautintoa lisäävänä objektina.
Olin tuolla tavalla ajattelevan monisuhteisen seksilelu ja tuhosin siinä elämäni, mukaan lukien muiden ihmisten elämiä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta opin etten enää koskaan altista itseäni tuollaisten ihmisten vietäväksi.
Aloittaja voisi täydellisen avoimuuden ja rehellisyyden nimissä kertoa kuinka monta ihmisrauniota on jättänyt jälkeensä.
Kuulostaa kyllä tahdittomalta ja kylmältä tuo, että ilmoittaa toisen olevan huonoin. Ei aina kannata olla raatorehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä tahdittomalta ja kylmältä tuo, että ilmoittaa toisen olevan huonoin. Ei aina kannata olla raatorehellinen.
Mistä ihmeestä sitä aina tietää, että toinen ei oikeasti haluakkaan tietää totuutta?
Kaikki naiseni ovat aina kertoneet, että mulla on upein ja isoin muna, mitä ovat ikinä saaneet ja kyllähän se totuus tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen, mutta en jaa koko kylälle.
Asut ilmeisesti Suomen pienimmässä kylässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan
1. Tuota se radikaali rehellisyys usein on. Kirjolla olevien ihmisten ymmärtämättömyyttä sosiaalisista normeista ja empatiasta.
2. On epäkypsää ja esineellistävää suhtautua toiseen omaa nautintoa lisäävänä objektina.
Olin tuolla tavalla ajattelevan monisuhteisen seksilelu ja tuhosin
Mä olen pahollani että olet ajautunut elämässäsi tekemää asioita jotka satuttivat sinua. Mutta aikuisena ihmisenä myös sinulla on vastuu omista tekemisistäsi, eli jos tieten tahtoen hakeudut tilanteeseen jossa et halua olla, niin osa syyllisyydestä on myös sinulla itselläsi. Eri asia jos sinua jotenkin huijattiin tai sinulle valehdeltiin, mutta jos muut pelasivat avoimin kortein (mikä käsittääkseni on olennainen osa monisuhteisuutta), niin miksi ihmeessä muiden olisi pitänyt ottaa vastuu sinun päätöksistäsi?
Tämä on ihan sama, kun jos nainen kysyy "näytänkö lihavalta tässä vaatteessa?". Siihen ei kannata vastata rehellisesti.
Ihan vastaavasti jos nainen kysyy onko hän paras seksikumppani ikinä, niin kannattaa vastata "kyllä" oli tilanne mikä tahansa.
Useimmille ihmisille ei sovi monisuhteisuus.
Ap jää lopulta yksin ja kuolee katkerana.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta ajattele tilanne omalle kohdallesi ja toisinpäin. Itselläni ei ikinä tulisi mieleenkään kysyä olenko kaunein tai paras kumppani mitä miehellä on ikinä ollut. Jos olen, niin se ehkä kertoo sen kysymättäkin. Ja vaikka ei kertoisikaan, niin entä sitten? Kyselemällä tuollaisia ei voi kuin hävitä.
Mulla kävi vähän vastaavanlainen tilanne. Vakipanoni kysyi, miltä tää mun uusi Marimekon leninki näyttää. Sanoin täysin rehellisesti että aivan kauhealta. Ei olla nähty sen jälkeen. Eikä muuten näe ap enää panoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehellä on jo muutenkin huono itsetunto ja ego, kun pitää naistaan jakaa muiden miesten kanssa. Jos olisi hyvä hankkisi itselleen kunnon naisen jolle riittäisi yksinään.
Ensinnäkin hän ei jaa yhtään mitään, vaan hän on yksi minun miehistäni.
Toki jos ei tällainen järjestely sovi, niin ei ehkä sitten kannata sellaista aloittaa.
Ja olen ihan yhtä kunnollinen nainen kuin kuka tahansa.
ap
Et ole kunnollinen. Olet hyväksikäyttäjä ja esineellistäjä, joka on todennäköisesti lukenut liikaa polyjen ja avointen suhteiden kannattajien sontaa ja sitä kautta oikeutat itsellesi omat toimesi.
Miten niin? Onko ap sanonut, että ajattelee näitä miehiä pelkkinä vartaloina? Onko ap valehdellut miehille tunteistaan heitä kohtaan ja onko miehillä tunteita apta kohtaan? Kuulostaa minulta aikuisten ihmisten järjestelyltä. Itse en tuollaiseen kykenisi, mutta kaikki osanottajat ovat mukana ihan vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, ap vaikuttaa tyypiltä, joka löytää aina seuraa.
Typerästi ilmaistu. Se että on huonoiten yhteensopiva sinun kanssasi, ei tarkoita hänen olevan huonoin seksissä. Voi olla jonkun toisen mielestä paras kaikista.
Trollihan tämä ap on, mutta tyhmä sellainen. Ja huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja nimenomaan
Niin siis, pitikö naisten haluta seksiä (oraali-anaali-pissa-kakka-pieru-rintojen väliin) vai onko sittenkin niin, että parasta on, että he vastentahtoisesti suostuvat miehen vaatimuksiin? Koska eihän kukaan kunnon nainen. Ja mies on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet aine helpon panon haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan
Olin tuolla ta
Noin sitä väkivallan tekijät aina tekojaan selittelevät. Syy on uhrin. Tässäkin tapauksessa ap tekee henkistä väkivaltaa ja syyttää miestä loukkaantumisesta.
Tuollaiseen kysymykseen kuuluu vastata jotain joka kertoo kysyjän vahvuuksista. Tyyliin nautit todella, kun hän antaa suuseksiä ja pidät hänen tavastaan katsoa silmiin laukeamisen hetkellä.
Minusta radikaali rehellisyys tarkoittaa sitä että kertoo mitä haluaa ja kertoo jos toinen tekee jotain mitä en halua. Toisen seksikäyttäytymistäkin saa kommentoida, mutta sitten tarkasti että mikä ei toimi. Ei ole mitään hyötyä sanoa ympäripyöreästi että olet huono.
Minäkin kannatan radikaalia rehellisyyttä mutta vittuilu ei todellakaan ole välittämistä.
Satuja ja tarinoita. Minulla on kymmenen naista, joista 9 on huonoja sängyssä ja keittiössä.