Mies loukkaantui, kun kerroin totuudenmukaisesti hänen seksitaidoistaan
Olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen ja minulla on viisi vakiomiestä joita tapaan seksin merkeissä. Uskon myös täydelliseen avoimuuteen, joten jokainen tietää minulla olevan myös muita miehiä.
Nyt sitten yksi mies halusi välttämättä tietää kuinka hyvä hän on seksissä minun muihin miehiini verrattuna ja kerroin sitten rehellisesti, että kyllä hän on tapailemistani miehistä huonoin. Ja nyt se sitten pitää kanssani mykkäkoulua.
Kerroin kyllä, että jos hän olisi todella huono, niin en tapailisi häntä. Kyllä hän on keskivertomiestä parempi ja olen ihan tyytyväinen häneen. Siksipä hän on pysynyt ringissä mukana.
En kyllä ymmärrä taaskaan miehiä, miksi kysyä jotain asiaa, jos ei kestä vastausta? Olisi ihan tyytyväinen edelleen, jos olisi jättänyt kysymättä.
Kommentit (49)
Luulet AP olevasi jokin erikoinen nainen, kun sinulla on pokkaa rankata miehet, jotka ilmeisen reppanoina jakavat sinut. MIkä oikeuttaa moiseen? Oikeasti. Tuo on vain ja ainoastaan huonoa käytöstä ja epäempaattisuutta. SInulla se huono itsetunto on, ei muilla.
Ap on jokin moniongelmainen hahmo, joka kuvittelee ratkaisevansa ongelmansa pimpan jakamisella ja pitämällä munahaaremia. Harva ihminen on niin tyhmä, että tekisi mitä ap teki. Kusi omiin muroihinsa. Mutta eipä hätää, kyllä näitä helpon panon perässä juoksijoita riittää ihan jonoksi asti.
Mutta kun ap:lle karttuu lisää ikää, niin harrastus hiukan vaikeutuu. Tai sitten seura vaan muuttuu hiukan keskikertaisemmaksi.
Putro ; "rakastuit mieheen, joka on huono sängyssä"
Vierailija kirjoitti:
Ap on jokin moniongelmainen hahmo, joka kuvittelee ratkaisevansa ongelmansa pimpan jakamisella ja pitämällä munahaaremia. Harva ihminen on niin tyhmä, että tekisi mitä ap teki. Kusi omiin muroihinsa. Mutta eipä hätää, kyllä näitä helpon panon perässä juoksijoita riittää ihan jonoksi asti.
Mutta kun ap:lle karttuu lisää ikää, niin harrastus hiukan vaikeutuu. Tai sitten seura vaan muuttuu hiukan keskikertaisemmaksi.
Nykyaika on ihmeellistä. Anne Kukkohovi ja Susanna Penttilä ovat jo parhaat päivänsä nähneet, mutta miesseuraa tuntuu riittävän. Kumpikin myös omasta mielestäni tosi ärsyttäviä, mutta ei tunnu haittaavan seuran haussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on ihmeellistä. Anne Kukkohovi ja Susanna Penttilä ovat jo parhaat päivänsä nähneet, mutta miesseuraa tuntuu riittävän. Kumpikin myös omasta mielestäni tosi ärsyttäviä, mutta ei tunnu haittaavan seuran haussa.
Joo, mutta cheap on aina cheap. Aloittaja kuvittelee olevansa tilanteen päällä, rohkea ja avoin. Ainakin tuon perusteella hän on...vai vittumainen yksilö
Pimpillä on helppo saada arvostuksen ja vallan tunnetta.
Miesten taitojen mollaaminen on mahdollista, koska miehillä keskimäärin taitoja sentään on. Naisista suurin osa ei osaa muuta kuin olla pantavana miehen hoidellessa kaiken "työn". Osa hädin tuskin sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Pimpillä on helppo saada arvostuksen ja vallan tunnetta.
Miesten taitojen mollaaminen on mahdollista, koska miehillä keskimäärin taitoja sentään on. Naisista suurin osa ei osaa muuta kuin olla pantavana miehen hoidellessa kaiken "työn". Osa hädin tuskin sitäkään.
Itse pidän nimenomaan siitä, että nainen on pantavana. Mies päättää asennot ja nainen vain ottaa sen vastaan.
On se, jos sukujuuret Porin seudulla. Olisiko AP sieltä?