Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty nukkumaan

Vierailija
28.12.2023 |

Voiko Olanzapiinista/Ketipinorista menettää kyvyn nukkua? (Käytin unettomuuteen Olanzapin max. 10mg ja Ketipinor max. 100mg, n. 2v ajan). Ohessa oli Opamox/Atarax. 

En pysty nukkumaan, tätä on jatkunut pari kuukautta. 

Joku kirjoitti aiemmin, että 10mg Olanzapiinia oli aivan liian suuri annos unettomuuteen. 

Ennen lääkityksiä olin vain vähäuninen, eli nukuin 2-4 tuntia vuorokaudessa. Joskus kunnon yönkin. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea?

Vierailija
2/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriltä kysymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku jaksaisi vastata aloitukseen. Aiempaan ketjuun jotkut ehtivät vastata, mutta ketju poistettiin. 

Vierailija
4/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puolittaa ne, eli vähempi iltaa kohti.  Annokset voi olla liian suuria, tai epäsopiva lääke, lopetin ketipinorin, kesti 2-4 viikkoa nukkua paremmin. Mulle sanottu, jos olet käyttänyt paljon päihteitä(lääkkeetkin), et koskaan nuku hyvin yötäsi....

Vierailija
5/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa unilääketieteeseen erikoistuneelle lääkärille, ja sen jälkeen neurologille. Mutta tarvitsisin tietoa, millaiset mahdollisuudet mulla on enää parantua edes jossain määrin. 

Vierailija
6/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuustutkimuksiin jos pääsisit, adhd ym voi olla alunperin syy ?

Vierailija
7/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile puolittaa ne, eli vähempi iltaa kohti.  Annokset voi olla liian suuria, tai epäsopiva lääke, lopetin ketipinorin, kesti 2-4 viikkoa nukkua paremmin. Mulle sanottu, jos olet käyttänyt paljon päihteitä(lääkkeetkin), et koskaan nuku hyvin yötäsi....

Kuinka kauan käytit ketipinoria ja millä annostuksella? Miten nukuit ennen lääkitystä ja lääkityksen jälkeen. Voiko elimistö palautua lääkkeistä? Päihteitä en käytä. 

Vierailija
8/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unettomuustutkimuksiin jos pääsisit, adhd ym voi olla alunperin syy ?

Muutuin vähäuniseksi, kun valvoin vatsaoireiden takia. Olisi pitänyt vaan hyväksyä vähäunisuus uutena normaalina, sillä nyt en nuku enää sitä vähääkään. 

Vierailija
9/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää lääkkeitä. 

Vierailija
10/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lääkkeesi niin saat nukuttua.

Vierailija
11/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö lääkkeesi niin saat nukuttua.

Toleranssi ja haittavaikutukset. Terveys mennyt. 

Vierailija
12/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan aloitus tältä samalta trollilta tälle päivää.. ei olla edes päästy klo 12 yli

Vierailija
13/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea?

Vierailija
15/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin kuolla. 😭

Vierailija
17/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa unilääketieteeseen erikoistuneelle lääkärille, ja sen jälkeen neurologille. Mutta tarvitsisin tietoa, millaiset mahdollisuudet mulla on enää parantua edes jossain määrin. 

No kuule. Et parane koskaan. Napsi vain noita sun pillereitäs. Tuplaa annos. Sitten vain lisäät annostusta koko ajan. Eiköhän se siitä helpota.

Vierailija
19/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole uneton vaan venäjän iigorien vanha copypaste-trollaus. Pahaa oloa unettomille lännen somessa, pelottelua lääkkeiden vaikutuksista. Ap vastailee itse itselleen omilla pitkillä copypastoillaan, joissa muka kyselee milligrammoja, vinkkejä lopettamiseen ja kertoo unettomuuksista ja aina jonkun unireseptorit on tuhouhtuneet. Hokee vertaistukea.

TJEU: hae palstalta tai googlaa sanoilla uni-valve, ketipinor ja unireseptorit. Nämä samat copypastet löytyy jokaiselta suomalaiselta keskustelupalstalta, satoja identtisiä aloituksia ainakin vuodesta 2015 lähtien. Edes hullu ei jaksaisi noin kauaa hokea samaa, noiden venäjän maksettujen trollien pahan olon aloituksia tämä on.

Vierailija
20/59 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole uneton vaan venäjän iigorien vanha copypaste-trollaus. Pahaa oloa unettomille lännen somessa, pelottelua lääkkeiden vaikutuksista. Ap vastailee itse itselleen omilla pitkillä copypastoillaan, joissa muka kyselee milligrammoja, vinkkejä lopettamiseen ja kertoo unettomuuksista ja aina jonkun unireseptorit on tuhouhtuneet. Hokee vertaistukea.

TJEU: hae palstalta tai googlaa sanoilla uni-valve, ketipinor ja unireseptorit. Nämä samat copypastet löytyy jokaiselta suomalaiselta keskustelupalstalta, satoja identtisiä aloituksia ainakin vuodesta 2015 lähtien. Edes hullu ei jaksaisi noin kauaa hokea samaa, noiden venäjän maksettujen trollien pahan olon aloituksia tämä on.

Eli ajattelit lakaista totuuden maton alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän