Mies: kerro naisesi viimeisin syy miksi ei suostunut seksiin
Oma akka kertoi tänään pihtauksen syyksi että ahdistaa kun pitää koira viedä eläinlääkäriin
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi odottanut, että vaimo aina tehnyt aloitteet. Vaimo olisi kyllä suostunut. Mutta olen tehnyt tai pyrkinyt tekemään kaiken, että hänen halunsa syttyisivät, jotta meillä olisi ollut tarpeeksi usein seksiä. Siinä olen onnistunut mielestäni loistavasti, koska seksiä ollut aina säännöllisesti joka viikko koko ikä.
Sanotko vielä mikä oli se viimeisin syy miksi ei suostunut seksiin.
Mikä viimeisin syy? Miten sellaista voi muistaa kun vaimon tehnyt aloitteet jo vuosikymmenniä. Jos itsellä ollut suuri panetus eikä vaimo ole juuri silloin halunnut,niin on kysynyt, että otanko suihin. Olen sitten valinnu
Mikä viimeisin syy? Miksi sitten kirjoitat tähän ketjuun!!!??? Se oli se ain
Jos kysytään että "Kumpiko on mielestänne parempi valinta ensiautoksi, diesel vai hybridi?" niin Pate rientää kertomaan kuinka meillä asia sovittiin jo nuorena että pillua tulee, muut miehet on vässyköitä ja kissa nostetaan pöydälle.
Ihan vain siltä varalta jos on joku joka ei aiemmin tätä tiennyt.
Sitten paikalle singahtaa KH, ja säestää että ei ihmekään kun kaikki miehet vain panee ja panee, paitsi meillä on tietysti ihanaaseksiä ihanjokapäivä.
Kannattaa lähteä tuollaisesta suhteesta. Itse kärsin tilanteesta aivan liian pitkään.
Eilen illalla oli anopin liukastuminen syynä
Vierailija kirjoitti:
Vaimon mielestä seksi on turhaa ajanhaaskaamista. Sen ajan voi käyttää mm. siivoamiseen, nukkumiseen ym.
Meillä vähän sama juttu, mutta ei todellakaan käytä sitä aikaa mihinkään siivoamiseen vaan sohvalla löhöilyyn ja telkkarin katsomiseen. Pienikin vastoinkäyminen vie seksihalut useiksi päiviksi. Seksi on yleensä se viimeinen asia mikä hänellä on mielessä.
Maaliskuussa kysynyt viimeks...
Antaapi olla
Maaliskuussa kysynyt viimeks...
Antaapi olla
Mulla ei ollut tarpeeksi käteistä, ja nainen ei suostunut seksiin tingityllä hinnalla. Suikkari olisin saanut, mutta olisin halunnut panoa.
Mikä viimeisin syy? Miksi sitten kirjoitat tähän ketjuun!!!??? Se oli se ainoa asia mitä kysyttiin!!!