Näittekö jossain tänään joulusuklaita alennusmyynnissä vai onko ne edes alkanut?
En meinaa eastonin citymarketia joka uutisissakin oli mutta tänään kaupat kiertäneenä ei missään ollut. Ei missään.
Kommentit (20)
Lähi K-kaupassa oli suklaita puoleen hintaan. Isoista kaupoista varmaan loppuneet.
Mini manissa ei ollut yhtään joulusuklaata ilmeisesti viety pois?
S-marketissa missä kävin oli 30% alennus. Ei kyllä ollut hyviä jäljellä.
Ei ihme että ihmiset ovat lihavia. Jo lokakuussa aloitetaan pikkujoulujen ja ensimmäisten torttujen merkeissä ja joulun jälkeen vielä hamstrataan suklaata koko talveksi.
Joo, ostinkin pari rasiaa liköörikonvehteja 2 eurolla per rasia. Ja sitten Panda Vaajakoski Artesan -suklaan ison rasian, joka maksoi puoleen hintaankin melkein 7 euroa. Uudeksivuodeksi :)
Ja yhden kinkun 50 % alella ja 5 amaryllista eurolla kappale. Itselle kolme, muut lahjaksi
Pienistä K-Supermarketeista löytyi aletavaraa hyvin tänään heti kauppojen aukeamisen aikaan aamusta. Vielä pitää kytätä S-lähikaupan päiväysalennusjuustot uuden vuoden jälkeen ja K-markettien juustolahjapakkaukset
Sain 8 joululaatikkoa (sekalaisia isoja ja pieniä) 4 eurolla
ja joulusuklaita -50%
En ostanut normaalihinnalla yhtään suklaata itse jouluksi.
Läskit lihovat lisää ja kesällä +20 lämmössä itkevät kun mitään ei pysty tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että ihmiset ovat lihavia. Jo lokakuussa aloitetaan pikkujoulujen ja ensimmäisten torttujen merkeissä ja joulun jälkeen vielä hamstrataan suklaata koko talveksi.
Hienosti yleistit. Ei se alesuklaan osto meinaa automaattisesti että kaikki vedetään kerralla huiviin.
Eniten säästää kun ei osta mitään. Kuitenkin tuote jolla ei ole ravintoarvoa ja lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Läskit lihovat lisää ja kesällä +20 lämmössä itkevät kun mitään ei pysty tekemään.
Miksi oletat että esim minä, ap, olisin läski saatikka lihoisin? Satun pitämään suklaasta jota syönkin kerran pari viikossa mutta myös urheilijana juoksen salin ja juoksulenkin väliä. Logiikkasi mukaan suklaasta pitävä on automaattisesti ylipainoinen. Maistaisit sinäkin suklaata niin olisit vöhemmän katkera :)
Vierailija kirjoitti:
Eniten säästää kun ei osta mitään. Kuitenkin tuote jolla ei ole ravintoarvoa ja lihottaa.
Mikä tahansa melkein lihottaa jos liikaa syö. Miten täällä ihmiset luulee ettei toisilla ole mitään keskitietä vaan jos suklaata ostetaan niin sen on oltava 200 kg henkilö joka vetää kerralla 10 boksia konvehteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti yleistit. Ei se alesuklaan osto meinaa automaattisesti että kaikki vedetään kerralla huiviin.
Niinhän me kaikki ajatellaan ja uskotaan herkkuja ostaessa mutta totuus on toinen.
Lielahden Citymarketissa Tampereella oli pulleita huivinaisia alennussuklaata kromehtimassa. Lindtin punainen rasia oli alle kympin.
Mä tilasin Wolt-marketista joulluaattona, -50% kaikki joulusuklaat ja muut joulukarkit.
K-Marketista ja K-Supermarketista löytyi -50%, S-marketissa jäivät hyllyyn kun alennusprosentti oli vain -20%. S-marketista tarttui mukaan glögiä ja kynttilöitä puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me kaikki ajatellaan ja uskotaan herkkuja ostaessa mutta totuus on toinen.
Ei välttämättä kaikilla. Mulla ainakin pysyy konvehtirasia hyvin tuolla kaapissa josta otan silloin tällöin yhden tai kaksi joka riittää makeanhimoon. Välillä se unohtuukin sinne. en sitten tiedä onko itselläsi vain noita ylensyöjiä lähipiirissä
Näin, mutta mun lemppari oli loppu!! Konvehtiraivohan tässä väkisinkin iskee!