Kun mies tuijottaa baarissa
se on usein kiusallista.
Kun tätä tulee vahingossa vilkaisseeksi, ukko luulee jo vaikka mitä.
Kommentit (32)
Komea mies kun tuijottaa se on ihanaa. Ällömies kun tuijottaa se on kamalaa ja ahdistavaa. Kattokaa ensin peiliin ja vasta sitten naisia!
Miehillä ei ole mitään oikeutta tuijottaa meitä naisia. Toksisesta miehestä kannattaa aina tehdä metoo-ilmoitus.
Varmaan kuvittelee että tuokin nainen tuolla on täysin kommunikaatiotaidoton, joten millä ihmeellä se saa edes drinkin tilattua vai vaatiiko sekin miehen sanomaan ja kysymään?
Ei pakosti näe mitään jos huono näkö.
Joskus valitsee jonkun pisteen mitä katsoo mutta ei pakosti tiedä loukkaako se jotain neitimäistä miestä tai naista
Kyllä se vaan taitaa ikävä kyllä niin olla, että jos ei sitten jää tuijotusmoodi huomaamatta päälle nähtyään jotain lumoavaa, tulee enemmänkin välteltyä naisia katsomasta, jotteivat nämä saa syytä pahastua milloin mistäkin enemmän tai vähemmänm suurieleisesti.
Johan se taitaa seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkistöisä olla mm. "viipyilevä katse".
Ei oikein ihmetytä, ettei tämä kansa lisäänny tarpeeksi. Talous ja työmarkkinat ovat tehneet sen monelle mahdottomaksi ja nämä naisihmisten metoot sun muut pahastumiset yhdistettynä somen mahdollistamaan etäkommunikaatioon saa nuoret miehet unohtamaan suunnitelmistaan tämän vaikean ja jopa oikeudellisesti vaarallisen sukupuolen, muista "siltä väliltä" -sukupuolista nyt puhumattakaan.
No, ilmankin pärjää. Pitäkää ns. tunkkinne.
Olen vain kiinnittänyt huomiota tähän ilmiöön. Miehellä, etenkin pitkänä kuivana kautena, iskee välittömästi metsästysvietti päälle kun paikalla on nainen.
Ihan kivojakin kohtaamisia noista on syntynyt.
Se intensiteetti siinä on vähän hyökkäävä.
Vierailija kirjoitti:
Asun Briteissä ja täällä on kyllä eri meininki- jos mies on kiinnostunut niin ei hän tuijota suu auki vaan tulee juttelemaan, ja kysyy can I buy you a drink?
Eikä se ei missään nimessä tarkoita että homma päättyisi sänkyyn; vaikka joskus on käynyt niin, ja joskus olen vain viettänyt todella mielenkiintoisia jutteluhetkiä näiden miesten kanssa.
Suomalaisissa miehissä on jotakin uhoavaa, ja se pillun vonkaus on sekä säälittävää että epämiellyttävää; kuten siinäkin, että joku pullaposkinen keskivartalolihava setämies jonka tukka on ajettu siiliksi mutta jätetty otsatukka kasvamaan luulee saavansa pöksyt märäksi pelkällä olemuksellaan ja surkealla keskustelutaidollaan.
Ja tämä ei siis ole sitä miesvihaa; pidän miehistä ja heidän seurastaan sekä sängyssä että sosiaalisesti. Suomalaisista on vain huonoja kokemuksia, valitettavasti.
Olen tavannut Suomessa brittimiehen, joka tarjosi drinkin ja loukkaantui kun olinkin siihen aikaan naimisissa.
Kapakkaan olin tullut katsomaan keikkaa, en uutta miestä.
Ap
Teidän naisten ei tarvitse kuin istua perseellänne ja odotella miesten laittavan itsensä likoon ja silti kehtaatte valittaa. Ei teitä saisi edes katsoa, paitsi jos katsoja on joku könsikäs. Silloin saa jo puristella persettäkin ja te vaan kikattelette.
Ällöttävää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Teidän naisten ei tarvitse kuin istua perseellänne ja odotella miesten laittavan itsensä likoon ja silti kehtaatte valittaa. Ei teitä saisi edes katsoa, paitsi jos katsoja on joku könsikäs. Silloin saa jo puristella persettäkin ja te vaan kikattelette.
Ällöttävää oikein.
Haluatko itse, että nainen liimaantuu sinuun pyytämättä?
Ahdisteluahan tuo on. Kannattaa mennä pyytämään henkilökunnalta apua tuollaisessa tilanteessa. Muutenkin voisi baareissa olla pöydissä vaikka seinälliset loossit estämässä tuijottelun. Tai sitten ovelta voitaisiin antaa meille naisille burkhat.