Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat tutkitusti JA tilastollisesti onnellisimpia sinkkuna

Vierailija
26.10.2023 |

Onko palstalla vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä. Miltä teistä tuntuu, kun naiset ei voi sietää teidän onnellisuutta? Ja itse valittua sinkkuutta? Se ärsyttää naisia.

Miltä tuntuu, kun moderni mies ei tarvitse naista? Miltä tuntuu elää itselleen? Miltä tuntuu naisten katkeruus asialle?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, sillä niin naisetkin. Parasta on, kun kaikki saavat elää sellaista elämää kuin haluavat.

Vierailija
2/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä nykyaikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että naisia kiinnostaa kauheasti elämänvalintasi. 

Vierailija
4/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin niin että miehet ovat tyytyväisimpiä hyvässä suhteessa ja pojat tyytyväisimpiä sinkkuina. Sehän on sellainen poikamainen Peter Pan fantasia joka tosin ei ole iästä kiinni. Sitä voi siis potea vähän vanhempikin pappa. 

Vierailija
5/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuolevat keskimäärin 8v. naimisissa olevia aiemmin. Tämäkin on tilastollisesti todistettu. Ja ennenaikaisia kuolemia selittää tupakka ja alkoholi, eli olisko siinä se onnellisuuden syy?

"Literature on health and mortality by marital status has consistently identified that unmarried individuals generally report poorer health and have a higher mortality risk than their married counterparts, with men being particularly affected in this respect."

Vierailija
6/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, että yksikään nainen olisi erityisen katkera siitä, että elän ja olen sinkkuna. - En suhtaudu ehdottomuudella siihen kumpi olisi jotenkin ultimaattisesti parempaa: elää sinkkuna vs. elää parisuhteessa.

Elän parhaillaan sinkkuna enimmäkseen tyytyväisenä elooni mutta jaettu ilo on aina suurempi ilo, niinpä hyvin mielelläni kohtaisin ja löytäisin hänet, jonka kanssa voisin niin hänen kuin omat hyvänolon hetket ja ilot monin kertaistaa ja ikävämmät ja tylsemmät jutut musertaa ja karkoittaa.

Sinkkumies

Vierailija
7/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta naisten mielipide sinkkuudestani. Olen tyytyväinen valintaani ja onnellinen, se on minulle olennaista. 

Vierailija
8/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus kylläkin kertoi, että naiset on onnellisempia sinkkuina, ei miehet. Laita linkki, jos olet löytänyt uuden tutkimuksen.

Vierailija
9/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähde tälle tilastolle ja tutkimukselle vielä, kiitos. 

Vierailija
10/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta on huvittavaa, kun naiset rimpuilee. 😂 Ja kun nainen ei voi sietää minun onnellisuutta, niin tiedän, että olen voittanut 100-0. Siitä saa paljon energiaa, kun tietää, että on naisen yläpuolella."

Tässä näette miten narsisti ajattelee. Tuo että haetaan energiaa jotain lyttäämällä on se "narsistinen lähde", narsistic supply. Tuolle se on tää vauvafoorumi josta käydään hakemassa egobuusti heikkoa egoa pönkittämään.

Vierailija
11/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen olisi katkera tuosta? Äläpä laita sanoja suuhumme, kiitos. Erittäin hyvä jos noin on. 

Vierailija
12/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on onnellisuus?

Vierailija
13/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan naiset pysyy pois lähipiiristä ja pitää ne sopivan etäisyyden päässä, niin elämä on oikein mukavaa.

Vierailija
14/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti sinkkuttani paljon. Internetti on auttanut senkin puolesta, että voin purkaa paskaa oloa anonyymisti. Välillä yritän saada fwb:itä. Siltä saralta myös asia lienee ihan ok.

Erosin tosiaan noin 6 vuotta sitten. Silloin ollessani suhteessa tajusin, että parisuhde ei tuo minulle onnellisuutta. Se oli vain riippuvaisuutta toisesta ihmisestä, minkä takia olin suhteessa.

Vierailija
15/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Paljon kysymyksiä, mutta katsotaan.

Minusta on huvittavaa, kun naiset rimpuilee. 😂 Ja kun nainen ei voi sietää minun onnellisuutta, niin tiedän, että olen voittanut 100-0. Siitä saa paljon energiaa, kun tietää, että on naisen yläpuolella.

Tunnen itseni vapaaksi. Nytkin olen lähdössä jouluksi ja uudeksi vuodeksi Tokioon ja Osakaan. Yritäppä matkustella Japaniin, jos olet suominaisen kanssa... Sinkkuna voi vain ilmoittaa työpaikalle, että pidän rästiin jääneet lomat, laittaa viestin vanhemmille ja kavereille ja eikun lentokentälle. Tuo vapaus tuntuu hyvältä myös arjessa, jos haluaa töiden jälkeen pitää esim. 4 tunnin gaming session. Kukaan ei ole nalkuttamassa.

Tuntuu hyvältä elää itselleen. En tyytyisi vähempään.

Naiset saavat räksyttää niin paljon kuin sielu sietää! 😂 M28

Hear, hear. Mies on onnellisin sinkkuna. Nuoret miehet ovat hyvässä asemassa, kun ovat nähneet millaisia naiset ovat parisuhteessa. Nuoret miehet elävät itselleen. Ja ovat onnellisia.

Vierailija
16/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minusta on huvittavaa, kun naiset rimpuilee. 😂 Ja kun nainen ei voi sietää minun onnellisuutta, niin tiedän, että olen voittanut 100-0. Siitä saa paljon energiaa, kun tietää, että on naisen yläpuolella.

Tunnen itseni vapaaksi. Nytkin olen lähdössä jouluksi ja uudeksi vuodeksi Tokioon ja Osakaan. Yritäppä matkustella Japaniin, jos olet suominaisen kanssa... Sinkkuna voi vain ilmoittaa työpaikalle, että pidän rästiin jääneet lomat, laittaa viestin vanhemmille ja kavereille ja eikun lentokentälle. Tuo vapaus tuntuu hyvältä myös arjessa, jos haluaa töiden jälkeen pitää esim. 4 tunnin gaming session. Kukaan ei ole nalkuttamassa.

Olet jotenkin hellyyttävä.

Vierailija
18/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tutkimus kylläkin kertoi, että naiset on onnellisempia sinkkuina, ei miehet. Laita linkki, jos olet löytänyt uuden tutkimuksen.

Minuakin kiinnostaisi tämä Ap;n esittämä tutkimus. - Olen ollut siinä käsityksessä, että meillä sinkkumiehilä on jos kaikki Suomen  sinkut laitetaan samalla janalle asema jajan molemmissa päissä: Olemme sekä heitä joilla menee eri tavoin mitattuna kaikkein parhaiten että heitä joilla menee ylivoimaisesti kaikkein surkeiten; tässä mielessä naiset ovat paljon yhtenäisempi joukko. Kärjsitäen voidaankin väittää, että osa sinkkumiesten -yksinkertaistaen- elämänlaadusta on lähempänä naisten elämänlaatua kuin janan tosiessa ääripäässä olevien miesten elämänlaatua. 

Sinkkumies 

Vierailija
19/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En minä tiedä, että yksikään nainen olisi erityisen katkera siitä, että elän ja olen sinkkuna. - En suhtaudu ehdottomuudella siihen kumpi olisi jotenkin ultimaattisesti parempaa: elää sinkkuna vs. elää parisuhteessa.

Elän parhaillaan sinkkuna enimmäkseen tyytyväisenä elooni mutta jaettu ilo on aina suurempi ilo, niinpä hyvin mielelläni kohtaisin ja löytäisin hänet, jonka kanssa voisin niin hänen kuin omat hyvänolon hetket ja ilot monin kertaistaa ja ikävämmät ja tylsemmät jutut musertaa ja karkoittaa.

Sinkkumies

Sanoisin, että sulla on tuolla asenteella erittäin hyvät mahikset myös suhteeseen, jos satut sellaisen joskus haluamaan. 

Vierailija
20/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hear, hear. Mies on onnellisin sinkkuna. Nuoret m

Omaan kommenttiin vastaaminen on edelleen noloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi