Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskokaa tai älkää se miten sä kannat itseäs on paljo tärkeempi asia kuin sun ulkonäkös

Vierailija
04.07.2026 |

Joo se on totta että kukaan ei voi tehdä ulkonäölleen mitään. Mutta ihminen voi silti tehdä esim kropalleen jotain. Ei se naama ole se minkä ihmiset näkee ensimmäisenä kun ne katsoo sua, ne näkee sun fyysisen ulkomuodon muuten ja sun olemuksen. Sä pystyt aina vaikuttaa asioihin, muista se

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan itseäni jaloillani. Tai ovathan jalatkin osa minua, mutta ne kumminkin kantavat muuta kroppaani.

Vierailija
2/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä kun sä kirjotat tolleen. Ootsä miettiny et se milleen sä ilmaiset itsees vaikuttaa paljon enemmän siihen miten sun viesti otetaan vastaan kuin sun viestis varsinainen sisältö? Sä pystyt kyl tekeen tolle jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,a😄

Vierailija
4/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä joku vastavalmistunut liikkan ope?

Vierailija
5/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä kun sä kirjotat tolleen. Ootsä miettiny et se milleen sä ilmaiset itsees vaikuttaa paljon enemmän siihen miten sun viesti otetaan vastaan kuin sun viestis varsinainen sisältö? Sä pystyt kyl tekeen tolle jotain!

Tämä. Kiitos.

Vierailija
6/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jengi öögaa miten sä kärräät sun kroppaas  ja jos kroppa on timmi ja timanttii nii sä lennät sil vaik tähtiin!! Itestä kii!

Vierailija
7/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Temusta tilattu yhden euron sparraaja täällä taas spammaa... hirveää paskaa

Vierailija
8/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Temusta tilattu yhden euron sparraaja täällä taas spammaa... hirveää paskaa

Timanttikroppakuningasmiesverkkokurssin oppei, säki voit tienaa verkkokurssil tonnei illas se o itestä kii 💪🦾🏻

Vierailija
9/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja SINUA pitäisi vetää turpaan ihan jo pelkästään SÄ passiivin käytön vuoksi. 

Vierailija
10/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ottanut tavakseen kirjoitella iiiiiiiiiiiiiiiiiigoriksi? 

Vierailija
11/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja SINUA pitäisi vetää turpaan ihan jo pelkästään SÄ passiivin käytön vuoksi. 

Sä pääset tost turhast aggrest eroo kyl, näihinki ongelmii on verkkovalmennuksii! Tsemppii sulle sun tiellä sä pystyt siihen hei mimmi 💪

Vierailija
12/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset osaavat olemuksellaan (hyvä ryhti, hoidettu ulkonäkö, hyvä tyylitaju ja hyvä vaatemaku jne.) häivyttää ylimääräiset kilonsa niin ettei niihin kiinnitä edes huomiota.  Olen tänäänkin nähnyt kaupungilla kulkiessani kookkaan naisen jolla oli upea ja huoliteltu ulkonäkö.

Vierailija
13/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset osaavat olemuksellaan (hyvä ryhti, hoidettu ulkonäkö, hyvä tyylitaju ja hyvä vaatemaku jne.) häivyttää ylimääräiset kilonsa niin ettei niihin kiinnitä edes huomiota.  Olen tänäänkin nähnyt kaupungilla kulkiessani kookkaan naisen jolla oli upea ja huoliteltu ulkonäkö.

Tämä oli hyvää kieltä!

Vierailija
14/14 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko ku 10 vuotta ku menee niin mikä sä oot, mikä mä oon?  joku rupinen kurppa. Hirveetä kattoo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän