Olenko ainoa, joka uskon vahvasti, että olen todellisuudessa jumalan lähettämä enkeli
Kaikki elämäni tapahtumat viittaavat siihen, minulla on koko ajan joku erikoistehtävä jne.
Kommentit (8)
Tunnen erään toisenkin psyykkisesti sairaan ihmisen, joka kuvittelee olevansa hyvin erikoinen ei-ihminen.
nyt kun kysyit, minullakin on käynyt moinen mielessä, mutta minähän olenkin " pipipää" :D
Siis ihan oikeasti!
vaan ajautunut tilanteisiin ja minä olen ratkaissut näiden ihmisten ongelmat. Jumalan johdatusta?
t. ap
Kaikki ollaan Jumalan henkilapsia ja maan päälle lähetetty erityistehtävää varten. Jokaisella omanlaisensa tehtävä. Ne siivet meiltä kyllä valitettavasti puuttuvat.
Jos olisit enkeli, tietäisit sen kyllä itse satavarmasti.
Voit olla Jumalan käytössä vaikket enkeli olekaan.
Mutta jos itse uskoo olevansa enkeli, niin lähestytään vaarallisia vesiä. Psyykkisesti sairalta kuulemani mukaan usein puuttuu sairauden tunto. Jos olet ap ihan tosissasi ja todellakin uskot vahvasti olevasi enkeli, käy kieltämättä mielessä että voisi olla hyvä tarkastaa tilanne. Oletko saanut lähipiiriltäsi viestiä että epäilevät mielenterveyttäsi?
Ja mitä tulee tuohon muitten ongelmien ratkaisemiseen, ihan arkipäiväähän se on meille muillekin kuolevaisille. Ehkä olet vaan lahjakas sumplimaan asioita.
Ihan ystävällisesti tämä sanon.