Olen 40 vuotias (mies) insinööri ja ajattelin blondata hiukseni. Hot or Not?
Olen 40 vuotias (mies) insinööri ja ajattelin blondata hiukseni. Hot or Not?
Kommentit (57)
Tällainen kuin sisustaja Marko Paanasella?
https://sovittamo.fi/wp-content/uploads/2023/03/haastattelussa-marko-pa…
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kuin sisustaja Marko Paanasella?
https://sovittamo.fi/wp-content/uploads/2023/03/haastattelussa-marko-pa…
Vähän keltaisempi ja pidempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinut pitäisi saattaa hoitoon. Avaat näitä trollijuttuja kokoajan. Näemme sen sinun ip- ja imei- osoitteista. Sinulla on tietosuoja kokoajan auki.
Et voi nähdä IP:täni,
en tiedä mikä on imei
Ja en ole trolli
Kyllä insinöörin pitäisi tietää. Sen takia sinun tietosuoja on rikki kun et tiedä mitään. Tuolta selaimen yläpalkista avamaamalla osaava tietää mistä olet lähettänyt viestin. Kylläpä olet kömpelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinut pitäisi saattaa hoitoon. Avaat näitä trollijuttuja kokoajan. Näemme sen sinun ip- ja imei- osoitteista. Sinulla on tietosuoja kokoajan auki.
Et voi nähdä IP:täni,
en tiedä mikä on imei
Ja en ole trolli
Kyllä insinöörin pitäisi tietää. Sen takia sinun tietosuoja on rikki kun et tiedä mitään. Tuolta selaimen yläpalkista avamaamalla osaava tietää mistä olet lähettänyt viestin. Kylläpä olet kömpelö.
Joo, ei voi 🤣
Edelleen voit kertoa puhelimeni mallin? Niin
Ap
Luuletteko, että ihmiset pitävät outona jos värjään?
Muista jättää osa valkaisuaineesta pyllyreiän valkaisuun.
T. Toinen inssi
Joo värjää. Viestisi on Poden keski-iän kriisiä ja mulla on lerppu muna, mutta näytän nuorelta, kun mulla on värjätty tukka.
Itse otin vaaleita raitoja
Ja olen mies
Vierailija kirjoitti:
Joo värjää. Viestisi on Poden keski-iän kriisiä ja mulla on lerppu muna, mutta näytän nuorelta, kun mulla on värjätty tukka.
Toisaalta minulla on vaimo, niin mitäs se haittaa? Mielestäni se blondaus tekee minusta vähemmän synkän näköisen.
Ap
En ymmärrä miksi mies ei saisi värjätä
Ota jalkapallotukka. Siis sellainen, joka Tauskilla oli. Googlaamalla löydät.
Vai että insinööri ja blondiksi kaikki hiukset 😂
Naiset tykkää pitkistä ja tummista miehistä, mistä voit päätellä vastauksen
En minä osaa neuvoa muuta kuin että miehen ei tarvitse välittää muiden kommenteista. Kuten toisessa kommentissa kirjoitit, annat mennä vaan etkä murehdi toisten mielipiteistä. Bonuksena saat töissä selville, kuka kommentoi huumorilla ja kuka on mulkku. Säästää aikaa jatkossa.
Käsittääkseni tämä ei ole puhelinmalli?