Olen 40 vuotias (mies) insinööri ja ajattelin blondata hiukseni. Hot or Not?
Olen 40 vuotias (mies) insinööri ja ajattelin blondata hiukseni. Hot or Not?
Kommentit (57)
Minun einm annatea olla oma itseni
Ap 🥹
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hot!
T. Markku 67 v.
Tykkäät? 🥹
Miksi aloitukseni saa alanuolia? En ole trolli ja meillä töissä on hyvin miehinen kulttuuri. Varmasti haukkuvat.
Ap
Siis olen töissä hyvin ahdistunut
Ap
Sanokaa nyt muutkin jotain, kuin Markku 😤
Mitä se kenellekään kuuluu miten homouttaan tuo ilmi !
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kenellekään kuuluu miten homouttaan tuo ilmi !
En ole homo 😤
Ap
Jos sinulla on samalla tavalla hiuksia päässä kuin Geert Wildersillä, niin antaa mennä tukkataikaa.
ps. muista kammata hiukset taaksepän.
En ymmärrä hiusten värjäystä muutoin kuin lähinnä naisten kohdalla silloin kun hiukset alkavat harmaantua ja työelämän paineesta tms syystä haluaa yrittää näyttää vähemmän eläkeläiseltä.
Kaikki muu värjääminen on turhaa ja typerää. Ihminen ei ole kauniimpi keinotekoisen näköisenä.
ÄLÄ VÄRJÄÄ hiuksiasi.
Jos ahdistaa, käytä rahasi mielummin kuntosaliin.
Onhan Brat Bittilläkin ?
Ap
Onko Brat muuten haukkumasana?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä hiusten värjäystä muutoin kuin lähinnä naisten kohdalla silloin kun hiukset alkavat harmaantua ja työelämän paineesta tms syystä haluaa yrittää näyttää vähemmän eläkeläiseltä.
Kaikki muu värjääminen on turhaa ja typerää. Ihminen ei ole kauniimpi keinotekoisen näköisenä.
ÄLÄ VÄRJÄÄ hiuksiasi.
Värjään, mulle sopii vaaleet. Plus tuntuu, että vaimo haluaa vaihtelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ VÄRJÄÄ hiuksiasi.
Mä aloitin kuntosalin 🥹
Vierailija kirjoitti:
Gay 🙈
Ei se ole homoa ( ja mitä sitten vaikka olisikin)
Ap
homopekan leiriin toivottavasti saat kenkää turpaan kadulla
Not. Jos ei näytä 125v papalta, on täysin turhaa ja luontoa kuluttavaa laittaa vetyperoksidia päänahkaan polttelemaan ja haistella sitä. Kruunuchakra ei kaipaa myös sitä eli energiakeskus. Se on vahva kemikaali ja imetyy myös ihon kautta ne mössöt.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on samalla tavalla hiuksia päässä kuin Geert Wildersillä, niin antaa mennä tukkataikaa.
ps. muista kammata hiukset taaksepän.
En siis halua harmaita vaan blondit
Ap 🥹
Mitä mieltä? Teen niin kuitenkin, vaikka töissä sanovat varmaan, että lintu on paskantanut päähäni ja eivät enää arvosta 😤