Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsit kumppania, mikä on tuolloin ulkonäön merkitys sinulle?

Vierailija
27.12.2023 |

Eli miten paljon parin valintaasi vaikuttaa toisen ulkonäkö? Mikä siinä vaikuttaa eniten?

Pohdin tätä koska olen tavannut tosi mukavan tuntuisen miehen. Hän ei kuitenkaan ulkoisesti ole minun tyypillisen miesmaun mukainen. Ei hän ole ulkoisesti epämiellyttävä tai vastenmielinen ja hän huolehtii hygieniasta, on siisti ym. Mun mielestä hän on ulkonäön perusteella ok, mutta ei herätä mitään voimakkaampaa. Muuten hän on tosi kiva, huolehtiva ja meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ym.. Mietin vaan että paljon annan ulkonäön vaikuttaa siihen, haluanko enää tavata häntä.. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkonäkökeskeinen ollut ihan aina. Kaikki poikaystäväni yhtä lukuunottamatta ovat olleet komeita. Tämä yksi rumilus oli kyllä mukavin. Otin sitten komean, mutta vähän itsekeskeisemmällä luonteella. Joskus mietin, teinkö oikein. Noh, onpahan kauniita lapsia.

Vierailija
62/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka olisi hauskat jutut, mutta ulkomuoto ei miellytä, niin mitään ei tapahdu missään kohtaa kroppaa. Voin flirttailla ja jutella pikkutuhmia moniakin vuosia jonkun samansorttisesti juttelevan, esim työkaverin kanssa. Mutta mitään silti ei välttämättä kropassani liikahda, jos toisen ulkomuoto tökkii. Sitten kun kaikki osaset osuvat kohdilleen, niin sen huomaa. 

Erikoista kun toisissa ketjuissa mamma vannoo että se sisäinen kauneus ratkaisee.

Varmasti joillakin on niin. Minulla ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin itseäni 16v vanhempaan, ja itseäni lyhyempään ja huomattavasti kevyempään raksamieheen, jonka kasvojen sadat pienet rypyt kertovat siitä, että hän on tehnyt ulkona töitä koko elämänsä.

Minun silmissäni maailman seksikkäin mies, enkä vaihtaisi pois. 

N39

Vierailija
64/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koe vetovoimaa, ei teillä ole yhteensopivat geenit lisääntymistä ajatellen. Näin viisaasti on luonto asian hoitanut. Turha siis yrittää toimia luontonsa vastaisesti.

Vierailija
65/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ikinä ulkonäkö merkinnyt. En ole jättänyt tutustumatta mielenkiintoiseen tyyppiin ulkonäön takia, eikä yksikään tapailu- tai seurustelusuhde ole loppunut ulkonäköön liittyvistä syistä. Tapailin joskus miestä, joka oli mielestäni suorastaan ruma, mutta juttu loppui vasta, kun kävi ilmi, että hän on sitä myös sisäisesti. 

Koskaan en ole tapaillut tai edes tavannut miestä, joka olisi ollut mielestäni polvet notkauttavan komea. Sellaisia näkee aniharvoin muualla kuin valkokankaalla, joten kyllä ne on ihan muut asiat, joita kumppanissa olen painottanut. 

Vierailija
66/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä täytyy olla jokin miellyttävä piirre. Se saattaa olla ihan vain lempeä hymy. Pituus on mulle kyllä tärkeä, että vähintään 180cm. Muulla ei sitten juuri merkitystä ja rakastaan katsoo rakkaudella, jolloin näkee hänessä kaikkea kaunista ja sympaattista.

Vierailija
67/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen ulkonäön pitää miellyttää mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallinen mies käy mulle. Mä vain en kelpaa näille tavallisille miehille ylipainoni vuoksi.

Nainen44

Hupatat höpöjä =) aika harvalla tavallisella miehellä on hoikkaa naista. Katseleppas vähän ympärilles kun käyt vaikka kaupoissa .

Aika monen miehen nainen on ollut hoikka silloin, kun ovat alkaneet olla yhdessä. Niin olin minäkin, enkä varmasti olisi ylipainoisena miestä saanut. Jos nyt jäisin yksin, ihan turha olisi edes yrittää hakea muuta kuin korkeintaan yhden yön seuraa, joka sekin voisi näillä mitoilla olla tiukassa.

Älkää käsittäkö väärin: ymmärrän oikein hyvin, ettei suurinta osaa miehistä viehätä ylipainoinen nainen. En itsekään viehäty lihavista miehistä. Omanikin oli tavatessamme varsin hyvässä kuosissa.

N40

Vierailija
68/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen ulkonäön pitää miellyttää mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallinen mies käy mulle. Mä vain en kelpaa näille tavallisille miehille ylipainoni vuoksi.

Nainen44

Se on hyvä juttu että ylipainolle voi tehdä jotain jos itse haluaa.

Sitten niitä alapeukkuja kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä