Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsit kumppania, mikä on tuolloin ulkonäön merkitys sinulle?

Vierailija
27.12.2023 |

Eli miten paljon parin valintaasi vaikuttaa toisen ulkonäkö? Mikä siinä vaikuttaa eniten?

Pohdin tätä koska olen tavannut tosi mukavan tuntuisen miehen. Hän ei kuitenkaan ulkoisesti ole minun tyypillisen miesmaun mukainen. Ei hän ole ulkoisesti epämiellyttävä tai vastenmielinen ja hän huolehtii hygieniasta, on siisti ym. Mun mielestä hän on ulkonäön perusteella ok, mutta ei herätä mitään voimakkaampaa. Muuten hän on tosi kiva, huolehtiva ja meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ym.. Mietin vaan että paljon annan ulkonäön vaikuttaa siihen, haluanko enää tavata häntä.. 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitää olla 'samaa tasoa' itseni kanssa. Pidän itse huolta kunnosta ja en kyllä mitään epäterveellsisesti ottavaa edes harkitsisi ottavani. Myös pitää olla perussiisti olemus, eli hampaat, hiukset, iho jne. kunnossa. 

Fyysisesti vaiko henkisesti samaa tasoa? No kumpi tahansa, niin eipä sinulla sitten kummoisia vaatimuksia ole. Luulisi helposti löytyvän kumppani.

Molempia puolia tietenkin. No arvioisin n. 20 % ihmisistä sopivan tähän kategoriaan. Toki tämä ei ole ainoa kriteeri vaan vähimmäisvaatimus.

Vierailija
42/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se aika tärkeää. Katso vaikka tuota Ensitreffit alttrarilla ohjelmaa. Siinä noista useilla puuttui fyysinen vetovoima niin suhde ei voinut edetä mihinkään

Niin. Toisaalta en muista, että yksikään Ensitreffit alttarilla ohjelmaan valikoituneista olisi edes ollut mitenkään erityisen vastenmielinen ulkonäöltään tai ulkosielta olemukseltaan. Oikeastaan mukaan on valikoitunut aika onko oikea sana konservatiiviset kriteerit täyttävää porukkaa tyyliirrottelutkin ovat jääneet lähinnä tatuointeihin.  

Niin, kun se fyysinen haluaminenkaan ei tule vain ulkonäöstä. Ihminen on kokonaisuus. Ihmiset ei ymmärrä millään sitä, että hormonit ohjaa kaikkea toimintaa, varsinkin naisilla. Ei feromonit jne. ole mitään keksittyä höpötystä, me emme ole 40 000 vuoden aikana kovin paljon muuttuneet, mitä nyt viime aikoina tullut ohut kerros jonkinlaista sivistystä ja ulkonäön hiomista. Varsinkin naiselle miehessä tärkeää on myös ääni, nauru/huumori, tuoksu, kosketuksen tuntu, kaikki aistit toimii tiedonvälittäjinä hormoneille jotka sitten taas "määrää" aivoja toimintaan.

Ja tuo Ensitreffit on kyllä hyvä esimerkki siitä, että jos ei heti ala tulla mitään fiilistä että voisi toisen kanssa mennä sänkyyn, vaikka on sitoutunut menemään tositarkoituksella naimisiin ihan telkkarissa, niin ei sitä fyysistä yhteyttä ja kipinää vaan tule, vaikka ulkonäkö olisi mitä. Sama tietysti sekin, että vaikka ulkonäkö olisi mitä, jos ei vaan naurata toisen jutut eikä mikään luonteissa natsaa, ei voi parisuhteeseen ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä merkitsee ja niin miehellekin: sen takia etsivät aina vähän nuorempaa, biologia on näin sanellut. Turha miesten sitten suuttua naisen biologista.

Niin. Toisaalta naiset suosivat ja haluavat kumppanikseen biologisia valioykislöiitä eli painottavat asioita, joille mies ei itse voi yhtään mitään, kuten miehen pituutta....

no ei nainenkaan voi vaikuttaa sitten ettei ole kaunis tai enää nuori

Vierailija
44/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä merkitsee ja niin miehellekin: sen takia etsivät aina vähän nuorempaa, biologia on näin sanellut. Turha miesten sitten suuttua naisen biologista.

Niin. Toisaalta naiset suosivat ja haluavat kumppanikseen biologisia valioykislöiitä eli painottavat asioita, joille mies ei itse voi yhtään mitään, kuten miehen pituutta....

Aika moni nainen voi paljonkin sille, että on kaunis. Nuoruudelle ei voi, mutta miksi pitäisi voidakaan? Ethän sinä naisena kuitenkaan nuorta miestä halua, vai??? Oletko Anne Kukkohovi?

Vierailija
45/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen ulkonäön pitää miellyttää mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallinen mies käy mulle. Mä vain en kelpaa näille tavallisille miehille ylipainoni vuoksi.

Nainen44

Hupatat höpöjä =) aika harvalla tavallisella miehellä on hoikkaa naista. Katseleppas vähän ympärilles kun käyt vaikka kaupoissa .

No enpä mä kuitenkaan kelpaa. Onneksi on edes vakipano, mutta parisuhdetta en taida enää saada.

Nainen44

Vierailija
46/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla puoleensavetävä. Aika laajalla skaalalla näitä on, voi olla jokin ihan pienikin juttu, joka kiinnittää huomion ja viehättää.

Vierailija
47/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen voi paljonkin sille, että on kaunis. Nuoruudelle ei voi, mutta miksi pitäisi voidakaan? Ethän sinä naisena kuitenkaan nuorta miestä halua, vai??? Oletko Anne Kukkohovi?

No ei voi olla kaunis jos ei ole syntynyt sellaiseksi. MIitä höpötät

Vierailija
48/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petite-kokoinen suurisilmäinen blondi. Isot rinnat. Ei tatuointeija/lävistyksiä. Muita en edes katsele.

Vierailija
49/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja paksut akat sivuun.

Vierailija
50/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei. Nainen hankkii itselleen silikonirinnat ja ihmettelee, että miksei mies hanki puuttuvia senttejä pituutta samalla tavoin kun olisi niin kovin alentavaa olla suhteessa miestä pidempi. . Kysyttäessä nainen tietenkin sanoo, että ehei syynä on miehen itsetunto, joka ei kestäsi sitä, että nainen olisi häntä pidempi. 

Vierailija
51/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydän yleensä aika helposti jokaisesta jotain silmää miellyttävää, hymy, hiukset, tyyli, pylly, pituus jne jne. Viimeksi ihastuin tyyppiin, jonka ulkonäössä ei ollut mitään huomiota herättävää, vaan totaalisen tavallisen näköinen ja  huomaamaton, lisäksi lyhyt jamppa. Mutta, kun hänen kanssaan alkoi juttelemaan niin jestas miten nokkela ja huumorintajuinen mies ja sitten huomasinkin, että onhan hänellä hauska pilke silmäkulmassa ja ihana ilkikurinen hymy, kun hauskuuksiaan aina sutkautteli. Sen lisäksi, kun hän paljastui hyvin lapsi- ja eläinrakkaaksi, teki mm. hyväntekeväisyys-työtä kaikessa hiljaisuudessa niin voin kertoa, että ulkonäöllä ei ollut mitään merkitystä, että olin aivan myyty tämän miehen edessä ja loppujen lopuksi hän olikin silmissäni todella kuuma. 

Vierailija
52/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi olla kaunis jos ei ole syntynyt sellaiseksi. MIitä höpötä

Sanoisin että suomalaisissa miehissä ja naisissa eniten epämiellyttävää ulkonäköä aiheuttaa lihavuus ja huonot elintavat.

Vierailija
53/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on kyllä mystinen juttu. Ei tarvitse olla kaunotar ollaakseen kiinnostava ja kuuma. Itse olen viiskymppinen m., ja selkeästikin olen epäonnistunut suhteissani, koska olen sinkku enkä ole kyennyt pitkiin ( yli kolmen vuoden ) suhteisiin.

Mutta periaattessa kaikki käy: pitkä/lyhyt, anorektikko/pyöreä, kalju ( siis oikeasti )/kultakutri etc..

Ehkä sanoisin jopa, että taviksen näköiset älyköt ovat jopa kuumimpia: Ida Tikka, Johanna Vuorelma, Sonya Lindfors, Jenny Matikainen, Pj Harvey etc...

Vierailija
54/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka aiheuttaa haluja ulkonäöllään. Ei itsellä ainakaan ole mitään sellaista, että sytyn vain ihmisille joilla on ruskeat hiukset, siniset silmät ja iso perse. Ulkomuodossa (sitähän tässä kysyttiin) pääasia ettei reilua ylipainoa tai lihavuutta, lievä nyt vielä menee, jos on kertynyt oikeisiin paikkoihin... Mutta muuten, en vain syty "isommille", kun itse olen normaalipainon puitteissa. 

Vierailija
55/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi olla kaun

Erikoista kun juuri noi kriteerit on sellaisia mitkä on mahdollista muuttaa helposti.

Vierailija
56/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta yhdenkään naisen ei pitäisi häpeillä sitä että miehen ulkonäkö on todella tärkeä kriteeri. Hyvä huoliteltu ulkonäkö myös kielii siitä että mies ptää huolen itsestään.

http://i.pinimg.com/originals/6b/47/75/6b4775e7000cca5ddf49537236441955…

Ja homoseksuaali mies malli. Hauska nähdä että jotkut asiat ei koskaan muutu.

Vierailija
57/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön pitää miellyttää jos jokainen päivä halutaan olla tekemisissä ja joka aamu herätä samasta sängystä. Ulkonäön lisäksi miehellä pitää olla paljon muitakin miellyttäviä ominaisuuksia jos mielii minun talossa asua.

Yksin eläminen ei ole minulle myöskään mikään ongelma joten todellakin pidän riman korkealla.

Miehet ajattelee että eipä tuollaiseen kannata tutustua kun haluaa olla yksin.

Vierailija
58/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, joten en halua niitä joille pulla on maistunut liiankin hyvin. Tinderissä saa vasemmalle swaippailla 90% miehistä pelkästään tällä perusteella.

Ja nämä miehet etsii hoikkaa naista auttamaan elämäntapamuutoksessa.

Vierailija
59/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka olisi hauskat jutut, mutta ulkomuoto ei miellytä, niin mitään ei tapahdu missään kohtaa kroppaa. Voin flirttailla ja jutella pikkutuhmia moniakin vuosia jonkun samansorttisesti juttelevan, esim työkaverin kanssa. Mutta mitään silti ei välttämättä kropassani liikahda, jos toisen ulkomuoto tökkii. Sitten kun kaikki osaset osuvat kohdilleen, niin sen huomaa. 

Erikoista kun toisissa ketjuissa mamma vannoo että se sisäinen kauneus ratkaisee.

Vierailija
60/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole väliä siinä vaiheessa jos toiseen tuntee sitä kuuluisaa vetoa, oikeanlaista kemiaa.

Jotenkin silloin keskittyy niin täysillä siihen tunteeseen, että mies alkaa näyttämäänkin puoleensavetävältä, vaikka ei herättäisi tuntemattomana kadulla vastaan tullessa mitään tunteita.

Toki parisuhteen syntymiseen tarvitaan sitten muutakin, mutta antaisin kyllä tilaisuuden sellaiselle tyypille, jonka kanssa on muuten helppoa ja luonnollista olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi