Etsit kumppania, mikä on tuolloin ulkonäön merkitys sinulle?
Eli miten paljon parin valintaasi vaikuttaa toisen ulkonäkö? Mikä siinä vaikuttaa eniten?
Pohdin tätä koska olen tavannut tosi mukavan tuntuisen miehen. Hän ei kuitenkaan ulkoisesti ole minun tyypillisen miesmaun mukainen. Ei hän ole ulkoisesti epämiellyttävä tai vastenmielinen ja hän huolehtii hygieniasta, on siisti ym. Mun mielestä hän on ulkonäön perusteella ok, mutta ei herätä mitään voimakkaampaa. Muuten hän on tosi kiva, huolehtiva ja meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ym.. Mietin vaan että paljon annan ulkonäön vaikuttaa siihen, haluanko enää tavata häntä..
Kommentit (68)
Älykkyys ja fiksuus tekee komeaksi miehen kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättäisikö tämä mies vähän voimakkaampaa fiilistä?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vähän on lyhyen puoleinen..tuskin moisesta on muutenkaan miehen mittaseks.
183 cm on minimi, voit itse makusi mukaan lisätä tuohon pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tapaillut niitä joiden naamasta en yhtään ole tykännyt. Enää en siihen rupeaisi. Kyllä sitä pitää jaksaa katsella.
Se on jännä juttu että kasvot merkitsevät jotain että ne kertovat jotain, silmät, luonnekin.
Ulkonäön pitää miellyttää jos jokainen päivä halutaan olla tekemisissä ja joka aamu herätä samasta sängystä. Ulkonäön lisäksi miehellä pitää olla paljon muitakin miellyttäviä ominaisuuksia jos mielii minun talossa asua.
Yksin eläminen ei ole minulle myöskään mikään ongelma joten todellakin pidän riman korkealla.
Minusta yhdenkään naisen ei pitäisi häpeillä sitä että miehen ulkonäkö on todella tärkeä kriteeri. Hyvä huoliteltu ulkonäkö myös kielii siitä että mies ptää huolen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olis kiva jos olisi ilo katsoakin".
Minulla oli kuitenkin ihan muut kriteerit. Piti olla:
töissä tai opiskelija
terve
hyvät hampaat
jokin koulutus (myös amis kelpasi)
hyvä keskustelu- ja kuuntelutaito
lukee kirjoja
kiltti
päihteetön
tupakoimaton
puhdas rikosrekisteri
väkivallaton
äitinsä helmoista irtautunut
hyvä huumorintaju, omaani sopiva
harrastuksia, mutta ei mitään intohimoista (esim ralli, jääkiekko...)
Löysinkin sitten kaikki kriteerit täyttävän ehdokkaan, joka bonuksena on myös pitkä, vihreäsilmäinen ja mustatukkainen -- tosin sen tiesin vasta kun tapasimme, koska kirjoittelimme ensin netissä. En osaa sanoa mikä tilanne olisi, jos hän olisi ollut vastenmielisen näköinen, mutta muuten ihana.
Kyllähän vihre
Meillä päin mies mitataan pantujen tyttöjen määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta yhdenkään naisen ei pitäisi häpeillä sitä että miehen ulkonäkö on todella tärkeä kriteeri. Hyvä huoliteltu ulkonäkö myös kielii siitä että mies ptää huolen itsestään.
http://i.pinimg.com/originals/6b/47/75/6b4775e7000cca5ddf49537236441955…
No pitää olla 'samaa tasoa' itseni kanssa. Pidän itse huolta kunnosta ja en kyllä mitään epäterveellsisesti ottavaa edes harkitsisi ottavani. Myös pitää olla perussiisti olemus, eli hampaat, hiukset, iho jne. kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olis kiva jos olisi ilo katsoakin".
Minulla oli kuitenkin ihan muut kriteerit. Piti olla:
töissä tai opiskelija
terve
hyvät hampaat
jokin koulutus (myös amis kelpasi)
hyvä keskustelu- ja kuuntelutaito
lukee kirjoja
kiltti
päihteetön
tupakoimaton
puhdas rikosrekisteri
väkivallaton
äitinsä helmoista irtautunut
hyvä huumorintaju, omaani sopiva
harrastuksia, mutta ei mitään intohimoista (esim ralli, jääkiekko...)
Löysinkin sitten kaikki kriteerit täyttävän ehdokkaan, joka bonuksena on myös pitkä, vihreäsilmäinen ja mustatukkainen -- tosin sen tiesin vasta kun tapasimme, koska kirjoittelimme ensin netissä. En osaa sanoa mikä tilanne olisi, jos hän olisi ollut vastenmielisen näkö
Ihan loogista. Kuka haluaisi miehen joka ei ole muillekaan kelvannut?
Vaikka kuinka olisi hauskat jutut, mutta ulkomuoto ei miellytä, niin mitään ei tapahdu missään kohtaa kroppaa. Voin flirttailla ja jutella pikkutuhmia moniakin vuosia jonkun samansorttisesti juttelevan, esim työkaverin kanssa. Mutta mitään silti ei välttämättä kropassani liikahda, jos toisen ulkomuoto tökkii. Sitten kun kaikki osaset osuvat kohdilleen, niin sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
On se aika tärkeää. Katso vaikka tuota Ensitreffit alttrarilla ohjelmaa. Siinä noista useilla puuttui fyysinen vetovoima niin suhde ei voinut edetä mihinkään
Niin. Toisaalta en muista, että yksikään Ensitreffit alttarilla ohjelmaan valikoituneista olisi edes ollut mitenkään erityisen vastenmielinen ulkonäöltään tai ulkosielta olemukseltaan. Oikeastaan mukaan on valikoitunut aika onko oikea sana konservatiiviset kriteerit täyttävää porukkaa tyyliirrottelutkin ovat jääneet lähinnä tatuointeihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen ulkonäön pitää miellyttää mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallinen mies käy mulle. Mä vain en kelpaa näille tavallisille miehille ylipainoni vuoksi.
Nainen44
Hupatat höpöjä =) aika harvalla tavallisella miehellä on hoikkaa naista. Katseleppas vähän ympärilles kun käyt vaikka kaupoissa .
Vierailija kirjoitti:
No pitää olla 'samaa tasoa' itseni kanssa. Pidän itse huolta kunnosta ja en kyllä mitään epäterveellsisesti ottavaa edes harkitsisi ottavani. Myös pitää olla perussiisti olemus, eli hampaat, hiukset, iho jne. kunnossa.
Fyysisesti vaiko henkisesti samaa tasoa? No kumpi tahansa, niin eipä sinulla sitten kummoisia vaatimuksia ole. Luulisi helposti löytyvän kumppani.
Itselläni on hyvin laaja maku sen suhteen millaisia ihmisiä pidän viehättävinä. Pituus, ikä, sukupuoli, hiustyyli ja muut sen sellaiset ovat yhdentekeviä. Jotkut ihmiset sitten syystä tai toisesta sytyttää, suurin osa ei. Mutta ulkonäölle ei ole kriteereitä. Luonne ja sielujen sympatia merkkaa eniten ja sitten se ihminen alkaa näyttääkin seksikkäältä vaikka objektiivisesti ajateltuna ei mikään missi tai adonis olisikaan.
Kyllä merkitsee ja niin miehellekin: sen takia etsivät aina vähän nuorempaa, biologia on näin sanellut. Turha miesten sitten suuttua naisen biologista.
Ap:n kysymyksenasettelu on hiukan vääränlainen tälle palstalle.
Mieluummin näin:
"Mitä valehtelet, jos sinulta kysytään, mikä on ulkonäön merkitys sinulle"?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä merkitsee ja niin miehellekin: sen takia etsivät aina vähän nuorempaa, biologia on näin sanellut. Turha miesten sitten suuttua naisen biologista.
Ei kukaan ole suuttunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka olisi hauskat jutut, mutta ulkomuoto ei miellytä, niin mitään ei tapahdu missään kohtaa kroppaa. Voin flirttailla ja jutella pikkutuhmia moniakin vuosia jonkun samansorttisesti juttelevan, esim työkaverin kanssa. Mutta mitään silti ei välttämättä kropassani liikahda, jos toisen ulkomuoto tökkii. Sitten kun kaikki osaset osuvat kohdilleen, niin sen huomaa.
Poikkeamme siinä, että minut saa helposti syttymään ihan vain olemalla älykäs ja hauska. Eli sänkyyn pääsee, yhden kerran, mutta parisuhteeseen tarvitaan valitettavasti myös sitä ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Toisaalta naiset suosivat ja haluavat kumppanikseen biologisia valioykislöiitä eli painottavat asioita, joille mies ei itse voi yhtään mitään, kuten miehen pituutta....
Kyllä miehen ulkonäön pitää miellyttää mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallinen mies käy mulle. Mä vain en kelpaa näille tavallisille miehille ylipainoni vuoksi.
Nainen44