Missä iässä ostit itse ensimmäiset kondomit?
Oliko se vaikeaa? Ostitko ne erikseen vai yhdessä muiden ostosten kanssa? Oliko kassa mies vai nainen?
Sain ne sitten hommattua ja pitää rauhoittua vähän ennenkuin lähden pyöräilemään kotiin.
Kommentit (39)
Naisena ihmettelen, että miten joku nainen osaa muka ostaa oikean tuotteen kun noitakin on saatavilla useita erilaisia. Sen sentään tiedän, että noita kaikkein halvimpia ei edes kannata harkita ja kalliimmat ovat oikeasti parempia. Miehellekin saattaa olla mahdotonta ostaa sattumanvaraisesti naiselle sopivia kuukautissuojia.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana ja kyllä, oli muiden ostosten seassa mm. Kodin Kuvalehti.
Kuten useimmat miehet ymmärtää, niin tuossa iässä jännitti ja nolostutti.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-vuotiaana. Ennen sitä en ollut harrastanut seksiä. Kyllä hävetti ja tuntui että koko kauppa tuijottaa enkä pystynyt ostamaan niitä silloin. Ostin ne sitten kioskilta enkä ostanut muuta samalla. Tuntui helpommalta tyhjässä kioskissa kuin kaupassa ruuhka-aikaan. Toinen kerta ei ollut näin vaikea.
Oletko mies vai nainen?
Olen nainen. Tuon kerran jälkeen kondomiostokset eivät ole enää hävettäneet.
👍 En ymmärrä miksei naiset yleensä osta noita.
Naiset ovat lapsirakkaita.
Elämäni ekat kortsut tilasin netistä keski-ikäisenä ja vielä ison paketin kun kuvittelin että tulisi käyttöä, no tuolla kaapissa homehtuneet sitten.
Itse olen jo ihan neljäkymppinen nainen, enkä pysty vieläkään ostamaan pelkästään kuukautissuojia. Nämä ostokset teen Prismasta, joten samalla kertaa on toki ihan oikeastikin muutakin ostettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo ihan neljäkymppinen nainen, enkä pysty vieläkään ostamaan pelkästään kuukautissuojia. Nämä ostokset teen Prismasta, joten samalla kertaa on toki ihan oikeastikin muutakin ostettavaa.
Siirtyisit ehkä kuukuppiin?
Varmaan jotain 20v olin.
Nykyään ostan aina jonkun asiaan sopivan tavaroiden kera esim. muutama naistenlehti + Fazerin Sininen tai kurkku + ruokaöljyä tai nahkahanskat + kommandopipo.
En muista. Parikymppisenä pelimies J vaati ostamaan aina ultra thin sultan kumeja, itse hän ei ostanut ja selvisikin miksi. Outo valinta merkiksi J ja ohuen omaavana hänellä usein se luisui pois paikoiltaan. Ja sitten syötti jälkiehkäisypillereitä.
Olin 26-28v. Ostin apteekista. En muista myyjiä. Se oli 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein lampaansuolesta.
Panit lammasta suoleen. Mitäh?
Kondomit on heille jotka haluaa tyydyttää itsensä vieraan ihmisen kanssa.
En ole koskaan tähänastisen elämäni aikana tarvinnut kondomeja, joten ei ole ollut mitään syytä niitä hankkia.
Joo tämä on aika mukava juttu... Olen hetero ja kaverini kanssa mies mentiin kauppaan ja minä ostin liukkaria sekä kondomeja jota käytän vaimoni kanssa. Myyjä katsoi meitä hemmetin pitkään ja samalla kaverin laittoi kätensä minun takapuolella ja sanoi.... " Hej Hans... "
En ole ikinä ostanut kondomeja. Mieheni ei myöskään ole ostanut minulle e-pillereitä tai kierukkaa, joten tasoissa ollaan.
13 - 14 vuotiaana. Lähimmältä kioskilta Sultaneja ja siitä tyttökaverin luo. Sitä ennen olimme vieneet tyttiksen vanhemmilta käyttämämme.