Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ostit itse ensimmäiset kondomit?

Vierailija
27.12.2023 |

Oliko se vaikeaa? Ostitko ne erikseen vai yhdessä muiden ostosten kanssa? Oliko kassa mies vai nainen?
Sain ne sitten hommattua ja pitää rauhoittua vähän ennenkuin lähden pyöräilemään kotiin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana ja kyllä, oli muiden ostosten seassa mm. Kodin Kuvalehti.

Kuten useimmat miehet ymmärtää, niin tuossa iässä jännitti ja nolostutti.

Vierailija
2/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v kun ekan kerran harrastin seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut.

Vierailija
4/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut saati käyttänyt.

M45

Vierailija
5/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä. On halvempaa eikä tarvi nolostella. 

Vierailija
6/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut.

Mikset?
Itse 17-vuotiaana apteekin nettikaupasta. Ei tarvinnut kuin hakea huomaamaton paketti paikan päältä.

Vierailija
7/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut saati käyttänyt.

M45

Minulla sama + ei sp.elämää koskaan

N40

Vierailija
8/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tilannut netistä. En kyylää muiden ostoksia mutten kertaakaan ole nähnyt kenenkään ostavan kondomeja lähikaupasta. En ainuttakaan kertaa.

Vierailija
9/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut.

Mikset? Itse 17-vuotiaana apteekin nettikaupasta. Ei tarvinnut kuin hakea huomaamaton paketti paikan päältä.

Koska en ole tarvinnut.

Vierailija
10/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana. Ennen sitä en ollut harrastanut seksiä. Kyllä hävetti ja tuntui että koko kauppa tuijottaa enkä pystynyt ostamaan niitä silloin. Ostin ne sitten kioskilta enkä ostanut muuta samalla. Tuntui helpommalta tyhjässä kioskissa kuin kaupassa ruuhka-aikaan. Toinen kerta ei ollut näin vaikea. 

Vierailija
11/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut.

Mikset? Itse 17-vuotiaana apteekin nettikaupasta. Ei tarvinnut kuin hakea huomaamaton paketti paikan päältä.

Koska en ole tarvinnut.

Luotatko oikeasti siihen että kumppanilla on niitä?

Vierailija
12/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä ole koskaan ostanut. Tähän verrattavissa on kuitenkin se, että olin jo täysi-ikäinen kun uskalsin vasta ostaa itse ensimmäisen kerran kuukautissuojia. Vielä kiusallisemmaksi tämän teki se, että jouduin maksamaan ostokseni pienillä kolikoilla. 10 senttisiä oli noista suurin osa. Kassalla oli sentään nuori nainen ja ostospaikka oli Tarjoustalo. 

Vierailija
13/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-vuotiaana. Ennen sitä en ollut harrastanut seksiä. Kyllä hävetti ja tuntui että koko kauppa tuijottaa enkä pystynyt ostamaan niitä silloin. Ostin ne sitten kioskilta enkä ostanut muuta samalla. Tuntui helpommalta tyhjässä kioskissa kuin kaupassa ruuhka-aikaan. Toinen kerta ei ollut näin vaikea. 

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
14/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut.

Koska en ole tarvinnut.

Luotatko oikeasti siihen että kumppanilla on niitä?

Miksi pitäisi olla?

Vierailija
15/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana. Lintsattiin tyttöystävän kanssa koulusta silloin ja haettiin kumeja kaupasta ja mentiin minun luokse naimaan koska päivällä vanhemmat ei olleet kotona.

Vierailija
16/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut, näin aseksuaalina ei juuri ole tarvetta.

Vierailija
17/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tilannut netistä. En kyylää muiden ostoksia mutten kertaakaan ole nähnyt kenenkään ostavan kondomeja lähikaupasta. En ainuttakaan kertaa.

Itse olen joitakin kertoja nähnyt. Kiusallisiin tilanne tähän liittyen on ollut kun Prismassa kun edelläni ollut mies osti kaksi isoa pakettia jotain Durexin luksusmallia ja ison purkin liukuvoidetta ja näytti ihan homolta. Ei edes yrittänyt peitellä ostoksiaan. Toki tällä oli muitakin ostoksia. En siis halunnut mitenkään kyttäillä, mutta jäi vaan mieleen ja itselläni oli vaikea pitää naamaani peruslukemilla. Itse ostin tuolloin mm. ison paketin vessapaperia.

Vierailija
18/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ehkäisyvälineet ovat Paholaisen keksintö joilla se sorkkjalka sarvipää houkuttelee ihmislapset syntiinlankeemukseen ynnä, totisesti, helvetin tuleen ! Sanassakin sanotaan " lisääntykää ja täyttäkää maa ."  Sitä lähetyskäskyä on meidän himoissamme noudattaman ! 

Vierailija
19/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen nainen. Tuon kerran jälkeen kondomiostokset eivät ole enää hävettäneet. 

Vierailija
20/39 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen nainen. Tuon kerran jälkeen kondomiostokset eivät ole enää hävettäneet. 

👍
En ymmärrä miksei naiset yleensä osta noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi