Miten poistutaan sinkkumarkkinoilta?
Miten löysitte kumppanin ja vakaan suhteen? En halua olla enää yksin olen kyllästynyt ainaiseen sinkkuelämään.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Laskin tasoa reippaasti ja aloin nussimaan lihavia naisia.
Miksi vapaaehtoisesti edistät naisten hypergamiaa?
Käytin aikaa pelkästään niihin jotka etsivät myös vakavaa parisuhdetta.
Ei aavistustakaan. Jos löydät vastauksen, niin kerro minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavista jakareista harvoin on vakaaseen suhteeseen. Yleensä ovat mt ongelmaisia tai vähintään draamakunongattaria koska jatkuvasti pelkäävät sinun jättävän
Sinkkuna voi olla myös ilman markkinoilla oloa eli poistuu markkinoilta. Mitkä paikat olisi sun mielestä hyviä kunnollisen kumppanin hakuun, sellaiseen jota haet. Ettei ne pahimmat paikat. Onko se ulkomaa vai suomi, messutapahtuma vai harraste, kiinnostus vai urheilu (jos oot itse jo urheileva) etc. Mitä haluat elämääsi ja et halua. Mikä yhdistäisi teitä, teen juonti rauhassa vai mökkeily. Haluatko kastautua veteen vai lukea kirjaa, mitä mies taas haluaa ja minkälaisessa mielenmaailmassa elää? Ei tarvitse tähän vastata.
Tinder. Se toimii jos on itselläänkin kaikki kohdillaan.
Käänny uskoon ja hommaa joku uskovainen nainen. Helpompaa siellä koska piirit on pienet. Tai ryhdy homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavista jakareista harvoin on vakaaseen suhteeseen. Yleensä ovat mt ongelmaisia tai vähintään draamakunongattaria koska jatkuvasti pelkäävät sinun jättävän
Kuvasit täydellisesti viimeisimmän ex-mieheni. Pistin hänet kiertoon, koska en jaksanut sitä draamailua enkä myöskään halunnut enää elättää häntä.
Puoliso löytyi IRCistä kanavalta #42. Tiesin hänet ulkonäöltä, koska hän oli käynyt meidän solukämpässä vuosi tai pari aiemmin. IRCissä kiistelin hänen kanssaan seurusteluun liittyvistä asioista ja myöhemmin hän pyysi treffeille.
Kun käy vain töissä ja lopun ajan kotona, ei oikeastaan tapaa koskaan ketään, eikä ole "markkinoilla." Tätähän ap ei kysynyt, mutta otsikkoon sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvasit täydellisesti viimeisimmän ex-mieheni. Pistin hänet kiertoon, koska en jaksanut sitä draamailua enkä myöskään halunnut enää elättää häntä.
"Viimeisin ex mies?"
Siis kuinka monen kanssa sä olet oikein ollut?!
Mun bodycountti on kolme, nyksän kanssa oltu nyt 22 vuotta.
N39
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli. Pidä ihmeessä tuo asenne.
Pysyt kauan sinkkuna noin ärsyttävällä asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Käytin aikaa pelkästään niihin jotka etsivät myös vakavaa parisuhdetta.
Mistä löytää sellainen vakaata suhdetta etsivä ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Käänny uskoon ja hommaa joku uskovainen nainen. Helpompaa siellä koska piirit on pienet. Tai ryhdy homoksi.
Olen uskossa ja olen nainen. Mistä päättelit että olisin mies? En ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan seuranhakulangasta. :D
En käy laudalla.
Laskin standardeja. En niitä tietoisesti ollut toki tehnyt aikaisemminkaan, mutta jossain vaiheessa tätä pohdiskelin ja huomasin että minulla sellaiset on. Esimerkiksi se vain piti hyväksyä, että suurimmalla osalla keski-ikäisistä miehistä on mahaa. Ja koska itsekään en ole mikään fitness-pimu, niin en ehkä voi ajatella saavani mitään aktiivi-treenaajaa tuohon kumppaniksikaan. Monet miehet on sinkkumarkkinoilla myös ujoja. Tietämättäni etsin sellaista sosiaalista ja puheliasta ekstroverttia, mutta kyllä ne ujotkin avautuvat kun antaa niille vain riittävästi aikaa. Kolmas tietämätön kriteerini oli se, että miehen piti olla "fiksu". En tarkoita koulutusta, mutta että yleissivistys on jotenkin korkealla. Ei sekään kuitenkaan mikään deal breaker oikeasti lopulta ollutkaan. Joskus jos mieleltä tulee vähän hönttejä juttuja ja vaikkei aina ymmärrä kaikista jutuista niin syvällisesti, niin ei se nyt parisuhdetta kuitenkaan lopulta estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy laudalla.
Minäkään en käy koskaan missään, jotta en vahingossakaan löytäisi puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder. Se toimii jos on itselläänkin kaikki kohdillaan.
Toimi vuonna 2015. Ei toimi enää.
Nykyään Tinder on pelkkää rahastusta. Jos et maksa, profiiliasi ei näytetä kenellekään.