Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poistutaan sinkkumarkkinoilta?

Vierailija
27.12.2023 |

Miten löysitte kumppanin ja vakaan suhteen? En halua olla enää yksin olen kyllästynyt ainaiseen sinkkuelämään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäytyy omaan kotiinsa. Sillon on poissa markkinoilta. Ei tosin miehenä eroa mitenkään aktiivisesta seuran hausta . Tulos on täysin sama. Mut haaveilla pystyy poijaat. 

Vierailija
22/44 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilaudan seuranhakulangasta. :D

Poiminta. Näin yhteisen joulunvieton jälkeen halusin vain tulla kertomaan, että seuranhakulangat oikeasti toimivat. Nykyinen kumppani on kyllä muista yhteyksistä löydetty, mutta kahdesti minulla osui aiemmin.

Et häviä mitään kirjoittaessasi seuranhakuilmoitusta. Parhaillaan pystyt ilmoitukseen kiteyttämään sen, millainen ihminen sinä itse olet ja haluat olla, millaista ihmistä kaipaat ja mitä te haluatte yhdessä tehdä. Kun tämän kirjoitat ylös siihen kuntoon, että se on myös muiden luettavana, pystyt kyllä kertomaan näitä asioita myös täysin muissa yhteyksissä luonnollisemmin ja ilman häpeää.

Lisäksi väittäisin että näitä vanhan maailman ilmoituksia kirjoitellessa ja myöhemmin muita lukiessa väistämättä sinun oma kunnioitus muita ihmisiä kohtaan kasvaa. Kiinnität enemmän huomioita toiseen ihmiseen ja jaksat lukea kuin myös muualla maailmassa kuunnella mitä asiaa on. Varmasti monella lankaan ilmoittaneella on rinnalla Tinder ja jokin muu päälle, missä vastaan tulee nopeampia introja ja tuurilla myös tyhjänpäiväisiä keskusteluja. Kunnioitus toista ihmistä kohtaan on tietysti sitä, että edes yrittää kysyä oikeat kysymykset, mutta kunnioitus on myös itseesi kohdistuvaa. Sinä päätät millaista ihmistä sinä jaksat.

Toivon kaikille onnea ja menestystä seuran toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poiminta. Näin yhteisen joulunvieton jälkeen halusin vain tulla kertomaan, että seuranhakulangat oikeasti toimivat. Nykyinen kumppani on kyllä muista yhteyksistä löydetty, mutta kahdesti minulla osui aiemmin.

Et häviä mitään kirjoittaessasi seuranhakuilmoitusta. Parhaillaan pystyt ilmoitukseen kiteyttämään sen, millainen ihminen sinä itse olet ja haluat olla, millaista ihmistä kaipaat ja mitä te haluatte yhdessä tehdä. Kun tämän kirjoitat ylös siihen kuntoon, että se on myös muiden luettavana, pystyt kyllä kertomaan näitä asioita myös täysin muissa yhteyksissä luonnollisemmin ja ilman häpeää.

Lisäksi väittäisin että näitä vanhan maailman ilmoituksia kirjoitellessa ja myöhemmin muita lukiessa väistämättä sinun oma kunnioitus muita ihmisiä kohtaan kasvaa. Kiinnität enemmän huomioita toiseen ihmiseen ja jaksat lu

Seuranhakulanka taitaa olla nykyaikana lähin vastine vanhoille kunnon päivälehtien seuranhakuilmoituksille. Tykkään perinteen säilymisestä. Niiden suosio vain taitaa olla laskenut kaikenlaisten äppien ja muiden haihatusten tieltä.

Vierailija
24/44 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi väittäisin että näitä vanhan maailman ilmoituksia kirjoitellessa ja myöhemmin muita lukiessa väistämättä sinun oma kunnioitus muita ihmisiä kohtaan kasvaa. Kiinnit

Näkyy olevan lähinnä miehiä tarjolla. Yllätys, että se on naisille karkkikauppa, ihan niinkuin Tinderkin.

Vierailija
25/44 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eristäytyy omaan kotiinsa. Sillon on poissa markkinoilta. Ei tosin miehenä eroa mitenkään aktiivisesta seuran hausta . Tulos on täysin sama. Mut haaveilla pystyy poijaat. 

Miehenä voit ihan hyvin käydä töissä ja harrastuksissa. Kiinnostuneita ei varmasti löydy yhtään enempää kuin kotoakaan.

t. vuosien kokemus

Vierailija
26/44 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi väittäisin että näitä vanhan maailman ilmoituksia kirjoitellessa ja myöhemmin muita lukiessa väistämättä sinun oma kunnioitus muita ihmisiä kohtaan kasvaa. Kiinnit

Päivälehtien lukijoiden keski-ikä taitaa olla jo yli 50 vuotta.

Vierailija
27/44 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi väittäisin että näitä vanhan maailman ilmoituksia kirjoitellessa ja myöhemmin muita lukiessa väistämättä sinun o

Päivälehtien lukijoiden keski-ikä taitaa olla jo yli 50 vuotta.

Niillä ei tosiaan tavoita nuorta yleisöä samalla tavalla kuin elektronisilla medioilla.

Vierailija
28/44 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistaa tinderprofiilin niin sitten ei ole enää sinkkumarkkinoilla.

Vierailija
29/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain seuranhakupalstalle ja valitset katalogista sopivan. Naiselle tämä on tehty helpoksi.

Vierailija
30/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyi... Jotta tinder oikeasti toimii, niin on asuttava isossa cityssä (suomessa pk-seutu) ja treffailtava ahkerasti (pohjimmiltaan sen oikean löytäminen on tuuripeliä ja mitä enemmän deittaat, sen todennäköisemmin löydät sen oikean). Muualla suomessa väestöpohja ei vaan riitä Tinderin älyn kouluttamiseen. Lisäksi kannattaa lukea miten tinder oikeasti toimii ja sen mukaan päivittää omaa profiilia ja swaippailla tietoisesti. Myös maksullinen Gold tili on must. 

Kävin kolmessa kuukaudessa 30 treffit, niistä neljän kanssa useammatkin. Viimeinen pyyhkäisi multa jalat alta ja hänen kanssaan olen ollut naimisissa viimeiset pari vuotta. Tämä kaikki ihan tavismiehenä🙋

Vierailija
31/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kaikki deitti-profiilit enkä hakeudu enää treffeille.

Vierailija
32/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat olevasi aseksuaali, jos kaveria ei löydy. Toisaalta jos haluat olla parisuhteessa, niin sanot olevasi panseksuaali, joka on suhteessa Pihlajan kanssa.

Vierailija
33/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasin parhaan monien joukosta.

Vierailija
34/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko KYS se nopein ja helpoin ratkaisu?

Vierailija
35/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kivan näköisen ja mukavan miehen Tinderissä kaksi vuotta sitten. Päädyttiin sitten yhteen, ja nyt odotan esikoistamme :)

Vierailija
36/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pariutumalla tai sitten poistumalla deittisovelluksista ja lopettamalla etsimisen. Jälkimmäisessä tapauksessa olet edelleen sinkku, mutta et ole markkinoilla.

Vierailija
37/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin alkais kyllä tämä sinkkuilu riittää, mutta päästin itseni viimeisen vuoden aikana niin kamalaan kuntoon, että tällä hetkellä mulla ei ole mitään mahkuja hyvään mieheen.

Jos tässä nyt sais ensin itsensä salille ja heitettyä herkut roskikseen, niin ehkä vuonna 2025 voisi olla siinä kunnossa että kehtaisi edes yrittää kumppanin hakua. 

Vierailija
38/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin standardeja. En niitä tietoisesti ollut toki tehnyt aikaisemminkaan, mutta jossain vaiheessa tätä pohdiskelin ja huomasin että minulla sellaiset on. Esimerkiksi se vain piti hyväksyä, että suurimmalla osalla keski-ikäisistä miehistä on mahaa. Ja koska itsekään en ole mikään fitness-pimu, niin en ehkä voi ajatella saavani mitään aktiivi-treenaajaa tuohon kumppaniksikaan. Monet miehet on sinkkumarkkinoilla myös ujoja. Tietämättäni etsin sellaista sosiaalista ja puheliasta ekstroverttia, mutta kyllä ne ujotkin avautuvat kun antaa niille vain riittävästi aikaa. Kolmas tietämätön kriteerini oli se, että miehen piti olla "fiksu". En tarkoita koulutusta, mutta että yleissivistys on jotenkin korkealla. Ei sekään kuitenkaan mikään deal breaker oikeasti lopulta ollutkaan. Joskus jos mieleltä tulee vähän hönttejä juttuja ja vaikkei aina ymmärrä kaikista jutuista niin syvällisesti, niin ei se nyt parisuhdetta kuitenkaan lopulta estä.

Mä olen itse hoikka aktiivitreenaaja. Aika vaikea innostua löhöilevästä vatsakkaasta miehestä. Mua myös alkaisi aika äkkiä nyppiä, jos miehellä olisi huono yleissivistys. Voin myös kertoa, että monia miehiä häiritsee, jos nainen on selvästi fiksumpi. Aika paha tässä lähteä rimaa laskemaan. Varmaan keskiverroilla on helpompaa.

Vierailija
39/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytyi... Jotta tinder oikeasti toimii, niin on asuttava isossa cityssä (suomessa pk-seutu) ja treffailtava ahkerasti (pohjimmiltaan sen oikean löytäminen on tuuripeliä ja mitä enemmän deittaat, sen todennäköisemmin löydät sen oikean). Muualla suomessa väestöpohja ei vaan riitä Tinderin älyn kouluttamiseen. Lisäksi kannattaa lukea miten tinder oikeasti toimii ja sen mukaan päivittää omaa profiilia ja swaippailla tietoisesti. Myös maksullinen Gold tili on must. 

Kävin kolmessa kuukaudessa 30 treffit, niistä neljän kanssa useammatkin. Viimeinen pyyhkäisi multa jalat alta ja hänen kanssaan olen ollut naimisissa viimeiset pari vuotta. Tämä kaikki ihan tavismiehenä🙋

Niin miten se Gold auttaa mua? Näen 2000 tykkäystä ja ne pitäisi kahlata läpi samalla kun uusia tykkäyksiä vaan satelee. Sitten jos tulee match, niin mies on mykkä tai poistaa matchin. Näihin menee ihan tuhottomasti aikaa. Sitten kun lähdet treffeille, niin huomaat että miehellä oli vanhat kuvat ja väärä ikä. Tai sitten tyyppi ei vaan sytytä irl, vaikka olisi osanut kirjoittaa hyvin. Tätä pitäisi harrastaa kokopäiväisesti, jotta löytäisi jotain muutakin kuin seksiseuraa, sillä sitähän siellä on tyrkyllä. Ei vaan jaksa. Kiva, jos toimii jollekin. N40

Vierailija
40/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miten se Gold auttaa mua? Näen 2000 tykkäystä ja ne pitäisi kahlata läpi samalla kun uusia tykkäyksiä vaan satelee. Sitten jos tulee match, niin mies on mykkä tai poistaa matchin.

Mä tapasin mieheni Tinderissä. Ehdin käydä viidet treffit ennen kuin tärppäsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi