Miksi 50+ tindernainen ilmoittaa profiilissaan...
, että minulla on jo lapsia enkä halua lisää?
Eikös se biologinen kello ole jo muutenkin tikittänyt loppuun?
Kommentit (22)
Tinderissä tulee välillä vastaan 45v naisia, jotka ilmoittavat profiilissaan haluavansa lapsia.
Miksei se ilmoita, että minulla on vähän rahaa ja haluan sitä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Se ei halua huolehtia miehen lapsista.
Tunne on varmaan molemmin puolinen.
Boomerit ei yleensä tiedä mitä ne haluaa. Parasta ennen aika mennyt jo.
Jos suhde vakinaistuu, niin miehen lapset eivät ole kuitenkaan tervetulleita kylään tai yhteiseen joulunviettoon.
Haluaa aikuisen miehen eikä yhtä lasta lisää.
Luulee olevansa vielä nuori ja että vielä on raskautumisen mahdollisuus, ei ymmärrä vanhenemistaan.
Tuo taitaa olla ainoa valinta jolla voi kertoa että on lapsia. Tuo siis ei ole vapaata tekstiä vaan listalta valittava vaihtoehto. Esim.
a) on lapsia, en halua lisää
b) on lapsia, haluan lisää
Päivittänyt Tinderin viimeksi 20 vuotta sitten, jolloin vielä mahdollisuus saada lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ei halua mieslasta?
Tämä 😂 Marko The Boy, 59 vuotta ei kiinnosta!
No eikös siinä ole kaksi vaihtoehtoa: on lapsia ja haluaa lisää, ja on lapsia ei halua lisää. Mitä siihen pitäisi vastata niin, että lapsien olemassaolo tulee tietoon?
Olin taannoin tinderissä. Omat kuvat ja ikä oikein 42v. Yllättävän moni mies kyseli olenko kiinnostunut vielä perustamaan perhettä, kun he olisivat halunneet.
Tosin kaupan kassatkin järestään kysyy multa papereita jos ostan saunaoluet.
Ei halua mieslasta. Kerroin yhdelle treffikumppanille, että en halua lapsia niin se totesi että "hienoa, voitkin pitää sitten huolta minusta". Ööö jjooo ei.
Voi olla 10 vuotta vanha ilmoitus. Nelikymppinen voi vielä saada.
Serkkuni sai lapsen 50 vuotiaana, että kyllä tuossa iässä voi vielä raskaaksi tulla. Riippuu geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä et tiedä mitä boomer tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
50+ EI OLE boomeri. Boomerit ovat jo täyttäneet 70 vuotta. Ymmärsitkö? Jos et, etsi jonkunlainen pitkän ajan kalenteri ja laske siitä vaikka sormillasi, jos et muuten osaa.
Se ei halua huolehtia miehen lapsista.