Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatteko hiihtää, muut ylipainoiset?

Vierailija
26.12.2023 |

Kuinka pitkän matkan? Itselleni 5-6 km alkaa olla aika maksimi. Olisi mukava jaksaa pidempään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyesti menee 10km vapaalla tyylillä. Nainen 167cm/88kg :-)

Jopa 25km lenkkejä tehnyt.

Vierailija
2/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan koska olen entinen kilpahiihtäjä ja tekniikka on kunnossa. Normi lenkki on 10-12 km ja jaksaisin hitaamalla vauhdilla esim 30 km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyesti menee 10km vapaalla tyylillä. Nainen 167cm/88kg :-)

Jopa 25km lenkkejä tehnyt.

Vau, hyvä kunto sinulla!

Vierailija
4/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Hiihtotekniikkaa opetetaan aikuisillekin. Ihan hiihtokeskuksissa. Kannattaa panostaa itseensä.

Vierailija
5/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom! Hiihtotekniikkaa opetetaan aikuisillekin. Ihan hiihtokeskuksissa. Kannattaa panostaa itseensä.

Korvaako hiihtotekniikka huonon kunnon?

Vierailija
6/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu tietenkin maastosta, kelistä ja matkavauhdista. Jollain kevään jääkeleillähän helpossa maastossa lykkii rauhakseltaan vaikka miten pitkään, kun taas haasteellisemmassa maastossa loskapaskakelillä huomattavasti lyhempään.

En ole pariin talveen hiihtänyt juuri ollenkaan ja aina talven ekat lenkit aika tuskaa, mutta kyllä nyt joku kympin lenkki pitäis normi pakkaskelillä mennä helpostikin rauhaksiin hiihdellen. Toki itselläni nyt ei ole kovinkaan montaa kiloa ylipainoa, mutta toisaalta ikää jo yli 60v. Pertsaa siis lykin nykyään pelkästään, joskus luistellutkin, mutta pertsallahan minun ikäiset on tietenkin aloittaneet, jos siis junnuna on suksineet ja kyllähän minä junnuna kilpaakin hiihdin.

Vierailija
7/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslenkki min. 15 km. Menee pitempikin, max. 50 km. Olen 166 cm pitkä reitevä ja persevä nainen, jolla ylipainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän