Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli pettymyksestä?

Vierailija
26.12.2023 |

Onki kellään mitään neuvoja, joilla olet onnistunut pääsemään yli pettymyksestä? Eräs asia, jota en voi muuttaa, vaivaa minua usein. Vaikkei se ole edes sinällään kovin vakava asia, aiheuttaa se surua ja pettymystä. Miten asiaa voisi käsitellä ja miten tästä asiasta voisi päästää irti? Tuntuu ettei tunteilleen voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi puhua itselleen järkeä. Ajatukseni jankkaavat vaan paikallaan enkä edisty.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt kertakaikkiaan viitti luetella kaikkia pettymyksiä elämässäni. Aina eteenpäin vaikka välillä minkäkin surun ja ahdistuksen kautta.

Vierailija
2/3 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on ainoo mikä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset haluatko jäädä vellomaan vanhaan tuhlaamaan aikaasi, jos asiaa ei enää pysty mitenkään korvaamaan tai muuttamaan, tai sitten jatkat polkusi kulkemista eteenpäin. Aika harva täällä selviää elämästään ilman jonkinasteisia pettymyksiä, ne vaan kuuluvat kupletin juoneen.

Joskus on oltava raaka itseään kohtaan ja kuivattava ne kyyneleet, joista ei ole enää mitään hyötyä. Ei se heti tapahdu, pitää antaa itselleen hetki aikaa. Uusi päivä koittaa, ja ihan varmasti hienoja asioita tapahtuu, kun niille antaa tilaa ja on valmis ottamaan ne vastaan.

Mietin aina itse, että haluanko havahtua vanhoilla päivilläni katkeruuteen ja suruun, vai olenko edes yrittänyt.