Sisko ja minä
Siskoni on perheellinen (mies + lapsia), minä olen eronnut vuosia sitten. Lapsia on. Siskoni mies on juoppo, jolla on selviä kausia. Meidän lapset ovat samanikäisiä. Olen pyytänyt häntä usein että lähtisimme yhdessä lomalle, esimerkiksi laskettelemaan. Yleensä (kuten nyt) siitä tulee minulle paha mieli. Siskoni mies päättää mihin laskettelukeskukseen mennään. Minulla ei ole sananvaltaa muuta kuin siten että voin lähteä heidän kanssaan tai yksin lapsineni jonnekin muualle. Minulle tietysti olisi iso juttu että minulla olisi aikuisseuraa + lapsilla laskukavereita serkuista. Ottaa vain päähän tämä ettei voida sopia yhdessä mistään. Onko minulla tässä peiliin tarkastelun paikka, eli loukkaannunko turhan herkästä? Tässä on vielä sellainen juttu että suunnittelemme yhteisiä lomia aina silloin kun siskon miehellä ryyppyputki päällä ja kun se hetkeksi taukoaa, ja ovat onnellista perhettä, niin minun lomasuunnitelmat unohtuu ja siskon perhe sanoo mihin mennään saatteella saathan sä tulla meidän kanssa.
Kommentit (5)
Kai se sitten sinun kannattaa mennä lapsinesi minne haluatte ja ilmoittaa, että silloin ja silloin voivat tulla samaan paikkaan jos haluavat.
No tuskin tukevat sinne minne ap menee jos haluavat mennä aina itse valitsemaan paikkaan. Ap:na antaisin olla ja lomailisin jatkossa siellä missä itseä huvittaa.
.