Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää omat vahvuutensa? Pitääkö niitä kysyä?

Vierailija
26.12.2023 |

Erittäin tyhmä kysymys, mutta asia vaivaa aikalailla.

Ikää on kuitenkin jo 30v, niin luulisi, että olisi jo löytynyt? Kukaan ei ole sanonut tyyliin "Sä oot tosi hyvä , kun teet ".

Ei ole mitään urheilutaustaa esimerkiksi, jota olis harrastanut pienestä asti. Koulussa olin sitä perus keskiarvoa (en ollut missään kympin oppilas). Olen huono ihmiskohtaamisissa myös.

Huonoja puolia voin keksiä loputtomiin. En haluais lähteä tälle linjalle kuitenkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsereflektio? Eikö tuo oo nyt ihan itsestään selvää, jos on vähänkään kouluja käynyt 🙄... osaatko sä ollenkaan ajatella itsenäisesti? Vai tarviitko siihenkin kaveria?

Vierailija
2/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsereflektio? Eikö tuo oo nyt ihan itsestään selvää, jos on vähänkään kouluja käynyt 🙄... osaatko sä ollenkaan ajatella itsenäisesti? Vai tarviitko siihenkin kaveria?

En ole ap, mutta Ap selvästikään ei "vaan tiedä", ja siksi hän kysyy. Joten, mikä sun vastaus on?

Vaikea kysymys omasta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiät selvästi mistä puhut. Etkö vois sanoa sitten ne mun vahvuudet?

Vierailija
4/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olls tosissasi

Eri

Vierailija
5/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olls tosissasi

Eri

Kyllähän tämä kuulostaa ihan tyhmälle, mutta mitä voi olettaa ihmisestä, joka ei tiedä vahvuuksiaan..

AP

Vierailija
6/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkouden puute voi myös olla vahvuus. Itse olen hyvä asiassa A ja kohtuullinen myös asiassa B. Asian A osaajien joukossa profiloidun B osaajaksi

Vierailija
7/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole hyvä missään, voi vahvuuksia etsiä vaikka seuraavista asioista: iloisuus, introverttius, ekstroverttius, keskittymiskyky, intohimo, näppäryys, kärsivällisyys. Mikä tahansa noista voi olla vahvuus tietyissä asioissa. Olisi hyvä itse nähdä ja oivaltaa omat vahvuutensa.