Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On 2. joulupäivä ja marraskuussa jouluttamisen aloittaneet on jo täysin kyllästyneet

Vierailija
26.12.2023 |

Kannattiko? Tekeekö Juhlapöydån konvehteja mieli?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä aloituksen pointtia. Miten se aloittajan elämään vaikuttaa milloin kukainenkin aloittaa ja lopetta joulun vieton?

Minä olen aloittanut jo marraskuussa ja lopettelen varmaan piakkoin vuoden vaihteen jälkeen. Mutta jokainen aloittakoon ja lopettakoon ihan fiiliksen mukaan.

Vierailija
22/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulujutut laitan minäkin pois huomenna, ei kiinnosta pukit ja pallot enää. Jouluvalot ja kukat on ihania ne saa olla tammikuun loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tähän päivään asti valmistellut ja tehnyt joulua muille. Meidän yrityksessä joulunalusaika on vuoden kiireisin sesonki. Joten joulunautintoa ehtii alkaa vasta joulupyhinä. Ja silloinkin on joulun laittamista muille. Tunti sitten lähti viimeiset vieraat, ja tästä alkaa minun oma joulusta nauttimiseni.

On vahinko, että mitään joulutapahtumia ei enää tässä välipäivinä ole. Itselläni ei ole mitään mahdollisuuksia revetä joulutorille tai kauneimpiin joululauluihin joulun alla. Mutta nyt kun on vapaata ja joulun välipäivät, niin olisi ihanaa päästä laulamaan joululauluja kirkkoon. On tosiaan vahinko, että nyt kun niihin ehtisi, niitä ei enää ole tarjolla.

Mutta kaikkea ei voi saada, ja nautin joulukodistani, jouluradiosta, jouluruuista ja jouluherkuista nyt. Hyvää joulunaikaa kaikille!

Vierailija
24/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mahdollisuuksien mukaan lomaa loppiaiseen asti ja nautin täysin palkein jouluun koristellusta kodista. Loppiaisen jälkeen palaan hyvillä mielin arkeen. Meillä on seitsemän lastenlasta - osa jo liki täysi-ikäisiä - ja hekin tykkäävät mummolan joulusta, jossa on ripaus taikapölyä. Rauhoitamme puolison kanssa osan lomapäivistä kirjojen lukemiselle. Jouluisessa kodissa sekin on jotenkin normaalia ihanampaa. 

Vierailija
25/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostan uudet koristeet 

Tilasin kivoja puoleen hintaan 

Vierailija
26/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyn jouluun aina tapanina riippumatta siitä milloin olen fiilistelyn ja odotuksen aloittanut. Ei juhannustakaan fiilistellä enää juhannuspäivän jälkeen eli mikä ongelma ap:lla? 

Vierailija
27/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin joulutunnelmasta aina tammikuulle asti. Sitten alkaa vuoden tylsin osuus, jota kestää elokuuhun asti. Elokuussa tunnen taas eläväni.

Vierailija
28/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites oli Joulutunnelmaa,  kun jouluvalot, joulukoristeet laitoitte jo marraskuun alussa ?

Ja joulukuusi oli sisällä jo viikkoja ennen Joulua !  Eikö jo  ole Pääsiäismunat ostettuna ?

Joulukuusi tuodaan perinteen mukaan sisälle AATTOAAMUNA.

Mut, kuka nyt jälkipolville mitään perinteitä jättää.  Ja Nämä ihmiset vielä kehtaavat syyttää KAUPPOJA joulun aikaistamisesta !

Juhannus on myös aikaistettava.

Juhannuskokko pitää polttaa jo toukokuun alussa. Tottakai. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan