Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törsäätkö ilotulitteisiin rahaa?

Vierailija
26.12.2023 |

Itse en vielä tiedä. Oon kahden vaiheilla tässä asiassa. Veli varmaan ostaa uudenvuoden paukut ja mietin pitäisikö seuraksi jotain hankkia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska meidän hevoset pelkää pauketta, en halua osallistua niiden pelottelemiseen omilla paukkeilla. Pari vuotta sitten yksi loukkaantui pahasti kun pillastu ihan täysin. Saastuuttaa myös luontoa ja lukemattomat lemmikit, tuotantoeläimet sekä luonnoneläimetkin pelkäävät.

Vierailija
22/25 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törsään. Olen luvannut raketit lapsille.  Mökillä ammutaan järven jäällä ja jäljet siivotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion ostaa tänäkin vuonna. En paljoa, mutta sopivasti. Vuodesta riippuen 20-60€ ostettu, lasit kaikilla, lapset riittävän kaukana ja tietysti selvinpäin olemme kuten vuoden jokaisena päivänä muutenkin. Keräämme myös aina roskat pois ja en osta näitä taivaalle lentäviä vaan maassa pysyviä lähinnä suihkuja, roomalaisia yms pikkuisia paukkuja :D Aina myös katsotaan ympärille ennen ampumista, ettei ole koiranulkoiluttaja lähellä. Meillä on tuossa pieni peltoaukio missä on hyvä ammuskella vahinkoja aiheuttamatta toisten omaisuudelle.

Vierailija
24/25 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 eurolla ostin vähän varastoa tuossa syksyllä ja varmaankin ostan hieman lisää. Miten paljon ammutaan vuodenvaihteessa jää nähtäväksi. Katsotaan mitkä kelit ja mikä oma kunto.

Vierailija
25/25 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellainenhan on turhaa mitä ei itse tee. Niin se menee. Itse, kun en käytä/tarvitse autoa niin mielestäni kaikki ketkä auton ostavat tuhlaavat sellaiseen rahaa ihan turhaan.