Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v. Mies ei koe lapsia ajankohtaiseksi. Ero tulossa

Vierailija
26.12.2023 |

30v. On juuri hyvä ikä hankkia lapsia. En tuhlaa häneen enää yhtään hedelmällisiä vuosiani. 

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aikoo tehdä lapsensa vasta viisikymppisenä jonkun kolmekymppisen kanssa. Vanhan isän lapsista tulee todennäköisesti autisteja, mutta mitäpä siitä, kun nuori vaimo ne kuitenkin hoitaa.

Hyvin epätodennäköistä, että tulisi autisteja. Miehen sperman laatu alkaa laskea vasta neljänkympin lopulla, eikä silloinkaan autismi tai mikään muu vaiva ole todennäköinen. Mutta kai tällaisia projisoivia hölmöyksiä voi sanoa, jos se piristää katkeria naisia. 

Monet mielenterveyden riskit ovat suuremmat vanhojen isien lapsilla.

Mutta vielä suurempi riski on, että viisikymppistä äijää ei kukaan nuorempi nainen huoli isäksi. Sitten jääpi kokonaan ilman lapsia.

Puhdasta mies vihaa ilman faktan häivääkään. Tässä hyvä

Ja likaisesta tykkää vai? En tajunnut viestiä lainkaan!

Vierailija
42/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjuokse ap juokse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aikoo tehdä lapsensa vasta viisikymppisenä jonkun kolmekymppisen kanssa. Vanhan isän lapsista tulee todennäköisesti autisteja, mutta mitäpä siitä, kun nuori vaimo ne kuitenkin hoitaa.

Hyvin epätodennäköistä, että tulisi autisteja. Miehen sperman laatu alkaa laskea vasta neljänkympin lopulla, eikä silloinkaan autismi tai mikään muu vaiva ole todennäköinen. Mutta kai tällaisia projisoivia hölmöyksiä voi sanoa, jos se piristää katkeria naisia. 

No miten kävi Timo T.A. Mikkoselle? Ensimmäisessa avioliitossa nuorena saadut lapset ovat normaaleja, toisessa vanhana saadut ei.

Taisi olla kuitenkin äidin perimällä suurempi vaikutus, sillä eikös näiden poikien äidillä ole itselläänkin jonkin sortin adhd-diagnoosi tai vastaava.

Muutenkin huvittavaa kun meuhkataan vanhojen miesten huonosta spermasta, sillä naisella ja munasoluilla on kuitenkin suurin vaikutus lasten terveyteen, siis molempien perimän lisäksi. Miehen siittiöiden vaikutus tässä yhtälössä on häviävän pieni vaikka teoriassa normaalien mutaatioiden aiheuttama dnan heikkeneminen vanhemmalla iällä vaikuttaa jonkin verran siittiöiden perimän toimivuuteen.

Vierailija
44/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämän takia deittailen nuorempia naisia, koska olen itse kolmekymppinen mies, joka ei vielä halua lapsia. Tosin nytkin olen ollut tekemisissä 18 v tytön kanssa, joka jo nyt haluaa lapsia, joten enpä tiedä... Mutta yleisesti ottaen naisilla iskee se vauvakuume vasta 25 v jälkeen. Näin kariutuvatkin usein sellaiset parisuhteet, jotka alkavat molempien ollessa myöhäisteinejä tai vähän päälle kakskymppisiä. Hetken aikaa ollaan suunnilleen samalla aaltopituudella, mutta sitten pian nainen haluaa lapsia, mikä on hyvä juttu toki, kun taas miehellä vielä usein aivan muita intressejä. Niinpä parempi miehen deittailla nuorempia, jos ei ole vielä ajankohtaista lasten hankkiminen. 

Mikset vain etsi naista JOKA EI HALUA LAPSIA? Olisi paljon helpompaa. Ei kaikilla ole mitään vauvakuumetta. Minä 31v ja mies 32v. ei kumpikaan haluta lapsia ollaan oltu 6v yhdessä.

Vierailija
45/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet mielenterveyden riskit ovat suuremmat vanhojen isien lapsilla.

Mutta vielä suurempi riski on, että viisikymppistä äijää ei kukaan nuorempi nainen huoli isäksi. Sitten jääpi kokonaan ilman lapsia.

Puhdasta mie

Fakta tarkoittaa tieteellisesti osoitettua tosi asiaa.

Vierailija
46/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämän takia deittailen nuorempia naisia, koska olen itse kolmekymppinen mies, joka ei vielä halua lapsia. Tosin nytkin olen ollut tekemisissä 18 v tytön kanssa, joka jo nyt haluaa lapsia, joten enpä tiedä... Mutta yleisesti ottaen naisilla iskee se vauvakuume vasta 25 v jälkeen. Näin kariutuvatkin usein sellaiset parisuhteet, jotka alkavat molempien ollessa myöhäisteinejä tai vähän päälle kakskymppisiä. Hetken aikaa ollaan suunnilleen samalla aaltopituudella, mutta sitten pian nainen haluaa lapsia, mikä on hyvä juttu toki, kun taas miehellä vielä usein aivan muita intressejä. Niinpä parempi miehen deittailla nuorempia, jos ei ole vielä ajankohtaista lasten hankkiminen. 

Mikset vain etsi naista JOKA EI HALUA LAPSIA? Olisi paljon helpompaa. Ei kaikilla ole mitään vauvakuumetta. Minä 31v ja mies 32v. ei kumpikaan haluta lapsia ollaan oltu 6v yhdessä.

Jos tuossa iässä haluaa vielä lasta pusertaa kannatta tutkituttaa päänsä.

Vierailija
47/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy naisia, joiden miehet tuhlaavat naisten hedelmälliset vuodet. Mies vaihtoon ja heti

Vierailija
48/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulee hankkia ajoissa

Vierailija
49/104 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis

Vierailija
50/104 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisten mieslapsien kanssa te palstailijat oikein pariudutte. Kyllä ne lapset kuuluu tehdä viimeistään, kun täyttää 30v

Vierailija
51/104 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mies

Vierailija
52/104 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Vierailija
53/104 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää odottelemaan vaan toimi!!!!

Vierailija
54/104 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse

Vierailija
55/104 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
56/104 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pösilö

Vierailija
57/104 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas naiset... oikein hieno asia että otatte eron jos arvot eivät kohtaa!

Mutta pitääköö siitä oikein tehdä ketju jossa niskoja nakellen kerrotte tuon asian? Miksi ihmeessä? Ja sitten toiset naiset ryhtäävät tykkäilemään aloittuksesta?

Ja nopealla vilkaisullla ketju on taas täynnä miesten haukkumista, tökeät viestit saaneet kymmeniä tykkäyksiä. Voin vain arvella miksi kukaan mies et tee teille lapsia tutustuttuaan hetken aikaa.

Vierailija
58/104 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisten mieslapsien kanssa te palstailijat oikein pariudutte. Kyllä ne lapset kuuluu tehdä viimeistään, kun täyttää 30v

entäs jos nainen bilettää sinne asti? Sitten äkkiä vakiintumien ja nopeasti pulla uuniin, ero sitten neljän vuoden päästä ja loppuelämä tällää palstalla miesten huonoudesta itkemistä?

Vierailija
59/104 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entäs jos nainen bilettää sinne asti? Sitten äkkiä vakiintumien ja nopeasti pulla uuniin, ero sitten neljän vuoden päästä ja loppuelämä tällää palstalla miesten huonoudesta itkemistä?

Mitä oikeen selität

Vierailija
60/104 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kunnes 39-40-vuotiaana sitten hedelmöityshoitoihin kun se lapsi on saatava. Niin nähtyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi