Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v. Mies ei koe lapsia ajankohtaiseksi. Ero tulossa

Vierailija
26.12.2023 |

30v. On juuri hyvä ikä hankkia lapsia. En tuhlaa häneen enää yhtään hedelmällisiä vuosiani. 

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puolittain oikein, mutta toisen puolen projisoit naisnäkökulmastasi.

Mies ei halua lapsia nyt, nykyisen puolisonsa kanssa.

Jos mies myöhemmin lähtee toisen matkaan niin syy on se toinen ja rakastuminen siihen. EI lisääntyminen - lisääntymishalu arvioidaan sillä kertaa uudelleen, mutta ei missään nimessä ole lähdön syy.

Monet teistä naisista ajattelevat liian lisääntymiskeskeisesti. Meille miehille se on vain sivujuonne marginaalissa."

En tiedä, onko sillä nyt niin väliä ajatteleeko mies aktiivisesti näin, vai meneekö se vaan alitajuisesti niin, kun on niin pohjattoman itsekäs, ettei viitsi sen verran ajatella kumppania, että miettisi miten itse vaikuttaa kumppanin mahdollisuuksiin elämän suurissa kysymyksissä. Aika puhuvaa, että kumppanin perheenmuodosutus ja ilmeisesti omakin lastenhankinta on "vain sivujuonne marginaalissa".

No lapsi jos joku on asia jossa jokaisen pitääkin olla erittäin itsekäs ja mennä omien tuntojensa mukaan.

Persiilleen menee jos toisen mieliksi hommaan lähtee, ilman omaa paloa asiaan.

Vierailija
82/104 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Persiilleen menee jos toisen mieliksi hommaan lähtee, ilman omaa paloa asiaan."

Tottakai, mutta pitää kertoa rehellisesti, eikä silleen, että "ei kiinnosta juuri nyt", jos ei sen naisen kanssa kiinnosta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on puhunut vuosia haluavansa lapsia, mutta niiden aika ei ole ikinä.

Täytin 30 kesällä ja päätin, että on viimeinen kerta, kun keskustelen asiasta, ja kerroin saman kuin ennenkin: jos haluaa lapsia minun kanssani, aikaa ei ole loputtomasti varsinkaan, kun haluaa useamman lapsen ja minulla on endometrioosi.

Itselleni asia ei ole läheskään niin tärkeä kuin hänelle, joten en mieti eroa, mutta siihen tämä johtaa enemmin kuin myöhemmin miehen aloitteesta, kun tajuaa, että aika ajoi minun kanssani ohi.

Vierailija
84/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ettei pane sinua paksuksi kun sota tulossa.

Vierailija
85/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Älköön kukaan enää tuhlatko aikaansa päättämättömän tai vastahakoisen kumppanin kanssa, jos itse tietää mitä tahtoo. Määrätietoisuus ja päätöksessään pysyminen on muutenkin ainoa keino saada aikaan jotakin. 

Vierailija
86/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on olla parisuhteessa määrätietoisen miehen kanssa. Katselkaa naiset niitä johtajatyyyppejä, yrittäjiä ja päällikköasemissa olevia. Sellaisten on pakko osata tehdä päätöksiä. En ole juurikaan kuullut tällaisten tapailemieni miesten suusta isoihin elämänasioihin liittyvää "en tiedä/en osaa sanoa"-höttöä, vaan kaikilla tuntemillani on ollut selvät sävelet mitä ja milloin, ja se viehättää ainakin minua. 

Vierailija
87/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu käymään täällä jos haluat lapsia. Gigiti gigity

Vierailija
88/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni on olla parisuhteessa määrätietoisen miehen kanssa. Katselkaa naiset niitä johtajatyyyppejä, yrittäjiä ja päällikköasemissa olevia. Sellaisten on pakko osata tehdä päätöksiä. En ole juurikaan kuullut tällaisten tapailemieni miesten suusta isoihin elämänasioihin liittyvää "en tiedä/en osaa sanoa"-höttöä, vaan kaikilla tuntemillani on ollut selvät sävelet mitä ja milloin, ja se viehättää ainakin minua. 

Linnakunditkin ovat päättäväisiä murhissaan sun muissa töissään - siksiköhän niin naisten suosiosa?

Vierailija
89/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä mies. Ei halua jäädä ansaan.

Vierailija
90/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnakunditkin ovat päättäväisiä murhissaan sun muissa töissään - siksiköhän niin naisten suosiosa?

Ja jos pätäkkää on niin on helppo tehdä päätöksiä, huonojakin 😀

Vierailija
91/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä mies. Ei halua jäädä ansaan.

Mieheni rakastaa lapsiaan, ei jäänyt ansaan vai sai lisää ihmisiä elämäänsä

Vierailija
92/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aikoo tehdä lapsensa vasta viisikymppisenä jonkun kolmekymppisen kanssa. Vanhan isän lapsista tulee todennäköisesti autisteja, mutta mitäpä siitä, kun nuori vaimo ne kuitenkin hoitaa.

Hyvin epätodennäköistä, että tulisi autisteja. Miehen sperman laatu alkaa laskea vasta neljänkympin lopulla, eikä silloinkaan autismi tai mikään muu vaiva ole todennäköinen. Mutta kai tällaisia projisoivia hölmöyksiä voi sanoa, jos se piristää katkeria naisia. 

Jos isä on "iäkäs" , yli 35-vuotias, niin tähän on lisääntynyt riski. Näitä asioita on saatu selville melko

äskettäin. Tietotekniikan avulla saadaan nopeasti tilastoja, mikä voi selittää miksi asiaa

ole aikaisemmin huomattu. Muutenkin on oltu enemmän kiinnostuneita lapsen äidin iästä.                         

Vierailija
93/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuhlatko hedelmällisten aikaa kieltäytymällä lapsista

Vierailija
94/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/104 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies

Vierailija
96/104 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/104 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se onni kiinni lapsista? Olen vela eli vapaaehtoisesti lapseton enkä voisi kuvitellakaan elämää lapsien kanssa. Moni ottaa eron hyvästä miehestä kun ei saa lapsia. Sitten ottaa jonkun psykopaatin. Siinäpä sitä onnea. Mutta onhan siinä ne lapset.

Vierailija
98/104 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/104 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
100/104 |