30v. Mies ei koe lapsia ajankohtaiseksi. Ero tulossa
30v. On juuri hyvä ikä hankkia lapsia. En tuhlaa häneen enää yhtään hedelmällisiä vuosiani.
Kommentit (104)
"Persiilleen menee jos toisen mieliksi hommaan lähtee, ilman omaa paloa asiaan."
Tottakai, mutta pitää kertoa rehellisesti, eikä silleen, että "ei kiinnosta juuri nyt", jos ei sen naisen kanssa kiinnosta ollenkaan.
Meillä mies on puhunut vuosia haluavansa lapsia, mutta niiden aika ei ole ikinä.
Täytin 30 kesällä ja päätin, että on viimeinen kerta, kun keskustelen asiasta, ja kerroin saman kuin ennenkin: jos haluaa lapsia minun kanssani, aikaa ei ole loputtomasti varsinkaan, kun haluaa useamman lapsen ja minulla on endometrioosi.
Itselleni asia ei ole läheskään niin tärkeä kuin hänelle, joten en mieti eroa, mutta siihen tämä johtaa enemmin kuin myöhemmin miehen aloitteesta, kun tajuaa, että aika ajoi minun kanssani ohi.
Viisas mies ettei pane sinua paksuksi kun sota tulossa.
Hyvä hyvä. Älköön kukaan enää tuhlatko aikaansa päättämättömän tai vastahakoisen kumppanin kanssa, jos itse tietää mitä tahtoo. Määrätietoisuus ja päätöksessään pysyminen on muutenkin ainoa keino saada aikaan jotakin.
Onni on olla parisuhteessa määrätietoisen miehen kanssa. Katselkaa naiset niitä johtajatyyyppejä, yrittäjiä ja päällikköasemissa olevia. Sellaisten on pakko osata tehdä päätöksiä. En ole juurikaan kuullut tällaisten tapailemieni miesten suusta isoihin elämänasioihin liittyvää "en tiedä/en osaa sanoa"-höttöä, vaan kaikilla tuntemillani on ollut selvät sävelet mitä ja milloin, ja se viehättää ainakin minua.
Tuu käymään täällä jos haluat lapsia. Gigiti gigity
Vierailija kirjoitti:
Onni on olla parisuhteessa määrätietoisen miehen kanssa. Katselkaa naiset niitä johtajatyyyppejä, yrittäjiä ja päällikköasemissa olevia. Sellaisten on pakko osata tehdä päätöksiä. En ole juurikaan kuullut tällaisten tapailemieni miesten suusta isoihin elämänasioihin liittyvää "en tiedä/en osaa sanoa"-höttöä, vaan kaikilla tuntemillani on ollut selvät sävelet mitä ja milloin, ja se viehättää ainakin minua.
Linnakunditkin ovat päättäväisiä murhissaan sun muissa töissään - siksiköhän niin naisten suosiosa?
Järkevä mies. Ei halua jäädä ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnakunditkin ovat päättäväisiä murhissaan sun muissa töissään - siksiköhän niin naisten suosiosa?
Ja jos pätäkkää on niin on helppo tehdä päätöksiä, huonojakin 😀
Vierailija kirjoitti:
Järkevä mies. Ei halua jäädä ansaan.
Mieheni rakastaa lapsiaan, ei jäänyt ansaan vai sai lisää ihmisiä elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aikoo tehdä lapsensa vasta viisikymppisenä jonkun kolmekymppisen kanssa. Vanhan isän lapsista tulee todennäköisesti autisteja, mutta mitäpä siitä, kun nuori vaimo ne kuitenkin hoitaa.
Hyvin epätodennäköistä, että tulisi autisteja. Miehen sperman laatu alkaa laskea vasta neljänkympin lopulla, eikä silloinkaan autismi tai mikään muu vaiva ole todennäköinen. Mutta kai tällaisia projisoivia hölmöyksiä voi sanoa, jos se piristää katkeria naisia.
Jos isä on "iäkäs" , yli 35-vuotias, niin tähän on lisääntynyt riski. Näitä asioita on saatu selville melko
äskettäin. Tietotekniikan avulla saadaan nopeasti tilastoja, mikä voi selittää miksi asiaa
ole aikaisemmin huomattu. Muutenkin on oltu enemmän kiinnostuneita lapsen äidin iästä.
Älkää tuhlatko hedelmällisten aikaa kieltäytymällä lapsista
Onko se onni kiinni lapsista? Olen vela eli vapaaehtoisesti lapseton enkä voisi kuvitellakaan elämää lapsien kanssa. Moni ottaa eron hyvästä miehestä kun ei saa lapsia. Sitten ottaa jonkun psykopaatin. Siinäpä sitä onnea. Mutta onhan siinä ne lapset.
No lapsi jos joku on asia jossa jokaisen pitääkin olla erittäin itsekäs ja mennä omien tuntojensa mukaan.
Persiilleen menee jos toisen mieliksi hommaan lähtee, ilman omaa paloa asiaan.