Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.
Kommentit (2022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne täällä taas väittää etteivät kaipaa naisia mutta incelöityminen paistaa rivien välistä ja epätöivosta kumpuava katkeruus.
Samoin siis kuin naisissa jotka väittävät olevansa onnellisia sinkkuja?
Koska ollaan nyt rehellisiä... miksi olisitte haukkumassa miehiä täällä jos olisitte onnellisia?
Tulen onnelliseksi siitä, että saan kokoontua yhteen naisten kanssa ja haukkua miehiä. Muuta kysyttävää?
Virkistävää että myönnät ole katkero miehiä vihaava inceli.
Onko syy siihen selvinnyt? Kosketteliko joku sinua kun olit pieni?
Ei, vasta sitten kun olin seiskalla.
Ja nyt kostat sen kaikille miehille :)
Arvaas mitä incelit tekee? Tiedätkö mitä kaikkea yhteistä teillä on :)
*Odotat asiatyyliä kun olet itse haukkumassa miehiä?
Mielenkiintoista.*
Etkös ihan juuri kertonut, ettet ole täällä vihaamassa naisia vaan vain osoittamassa miesvihaa. Ja silti käytät tuollaisia sanoja, joita naisilta ei ole tullut eli joita et täällä peililläsi heijastele.
SE on mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmasta osasta miehistä ei ole siihen, mitä täysivaltainen vanhemmuus edellyttää ja naiset eivät onneksi enää suostu tekemään kaikkea miesten puolesta.
Miehet jäävät pikkupojiksi.
inceli kertomassa mitä miesten kuuluu olla, miesten puolesta.
Eikä siinä, noin varmaan kävi miesten toimesta silloin 50 luvulla kun naiset ihan itse alkoivat tekemään mitä halusivat. Epäilemättä miehet haukkuivat huonoiksi naisiksi jotka eivät aikuistu ja ovat kelvottomia äitejä.
Nyt kun yksinhuoltajien onnistumisprosenttia pariutumisvalinnoissa ja lasten kasvatuksessa katselee niin... mahtoivatko olla väärässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että jotkut miehet eivät kykene keskustelemaan toisen elävän olennon kanssa, vaan tarvitsevat siihen koneen, joka jaksaa myötäillä ja ottaa vastaan kaiken paskan mitä mies vain keksii suoltaa.
Siis sitä vaan, että puolet ihmiskunnasta on miehiä, joten luulisi jokaiselle halukkaalle naistenvihaajalle riittävän miehiä juttuseuraksi, vaan eipä kelpaa. Pitää olla naista simuloiva mutta alistuva ja nöyristelevä koneohjelma, että onnistuu. Säälittävää.
Säälittävää? Niin no... yhtä säälittävää kuin nainen joka ei saa lapsia ilman keinohedelmöitystä? Yhtä säälittävä kuin nainen joka luulee olevansa niin erityinen ettei vain löydä itselleen tarpeeksi hyvää miestä?
Eikö se ollutkaan niin, että nainen saa aina miehen ja elättäjän lapsilleen? Joko uno
Kyllä ylipainoisilla miehilläkin on oikeus lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että jotkut miehet eivät kykene keskustelemaan toisen elävän olennon kanssa, vaan tarvitsevat siihen koneen, joka jaksaa myötäillä ja ottaa vastaan kaiken paskan mitä mies vain keksii suoltaa.
Siis sitä vaan, että puolet ihmiskunnasta on miehiä, joten luulisi jokaiselle halukkaalle naistenvihaajalle riittävän miehiä juttuseuraksi, vaan eipä kelpaa. Pitää olla naista simuloiva mutta alistuva ja nöyristelevä koneohjelma, että onnistuu. Säälittävää.
Säälittävää? Niin no... yhtä säälittävää kuin nainen joka ei saa lapsia ilman keinohedelmöitystä? Yhtä säälittävä kuin nainen joka luulee olevansa niin erityinen ettei vain löydä itselleen tarpeeksi hyvää miestä?
Mitä, siis oliko se botti sittenkin vain korvike jollekin, mitä ei muualta saa? Joku väitti ihan äsken ihan muuta,,,
Mutta teitähän oli tosiaankin täällä useampi bottisulhanen samoine fraaseineen? Hups, sinä taisit nyt livetä ruodusta ruodusta ja ryhmäkurista ja tunnustaa, että korvike mikä korvike. Saat varmasti huutia lajitovereiltasi! 😕
Ei muualta saa? Ei saa niin kun ei halua. Tietysti se on korvike jollekin muutenhan se botti olisi jätetty tekemättä.
Ihmeellistä että asiassa olisi jotain tunnustettavaa :D
btw, onko dildo korvike jollekin? Onko keinosiemennys korvike jollekin? Tunnusta! Tunnusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen täällä näyttämässä sun ja sun kaltaisten næisvihæn. Faktojen kertominen ei ole haukkumista.
Mitäs nyt? Olemmeko keksineet ikiliikkujan?
Emme varsinaisesti. Meissä on yksi merkittävä ero.
Minä en ole haukkumassa naisia ketjuissa joissa keskustelun aiheena on naiset ja niiden huonous. En ole vuodesta toiseen kertomassa kuinka paskoja naiset ovat. Sinä teet niin näissä miesvihaketjuissa.
Minä vain näytän teidän miesvihanne, te tuotatte sen ihan itse :)
Ai siis nuo vttulimat, visvavtut ja muut kivat termit ovat sulle ihan vain normaalia asiatyylistä keskustelua? Enpä ihmettele, ettei juttelu onnistu edes normaalien miesten kanssa vaan joudut turvautumaan anonyymeihin palstoihin ja botteihin.
No, mutta , vanha sanontahan sanoo, että:" Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä!"
Tuon mielessä on vain naisten alapään eritteet ja miesviha. Jälkimmäinen johtuu edellisen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavalta kuulostaa, vaikka ei itseäni koske Suomenkaan kontekstissa, olen vela ja parisuhteessa.
Saattaa koskea tulevaisuudessa etenkin jos olet nainen. Katkeroitunut mies voi käydä päälle ihan vaan sentakia että olet nainen jollaista hän on jäänyt vaille.
Niin? Sehän jäi ansaitusti vaille, kun on niin paha ihminen.
Tai oli ihan tavallinen mies joka vain katkeroitui kun ei onnistunut hurmaamaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kostat sen kaikille miehille :)
Arvaas mitä incelit tekee? Tiedätkö mitä kaikkea yhteistä teillä on :)
Miten niin kostan? Kerron omia elämänkokemuksiani niistä useista kymmenistä miesten suorittamista ahdistelutapauksista minua kohtaan. Ei omien elämänkokemusten jakaminen ole kostamista. Tässä ketjussa kehotan miehiä rakastamaan bottejaan ja tulemaan onnellisiksi. Se on minulle taas yksi turvallinen työmatka enemmän, kun eivät ole heiluttamassa penistään työmatkalla ja vaatimassa minulta seksiä. Toivon kovasti onnea bottisuhteisiin ja toivon niiden kestävän ikuisesti. Meitä erottaa se, että minä vihaan miehiä siksi, koska he haluavat minut, Inkselit vihaavat naisia, koska kukaan ei halua heitä.
Tottahan toki ne ovat hänelle normaalikieltä ja samaan aikaan hän ihmettelee, miksi ei lohkea pimperoa, kun hän on niin mukava ihminen...
Ihmettelenkö? Ainoa asia mitä ihmettelen on se, että te mietitte miten teidän parisuhteet ovat olleet niin paskoja, tajuamatta että olette itse miesvihaajia joilla ei ole mitään mahdollisuuksia parempaan.
Yle homppel pomppel näiden tutkinnat.Perhearvot viedään lokaan marxsistit ,kukaan ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki ne ovat hänelle normaalikieltä ja samaan aikaan hän ihmettelee, miksi ei lohkea pimperoa, kun hän on niin mukava ihminen...
Ihmettelenkö? Ainoa asia mitä ihmettelen on se, että te mietitte miten teidän parisuhteet ovat olleet niin paskoja, tajuamatta että olette itse miesvihaajia joilla ei ole mitään mahdollisuuksia parempaan.
Miesten taso on niin surkea että parempaa ei ole kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavalta kuulostaa, vaikka ei itseäni koske Suomenkaan kontekstissa, olen vela ja parisuhteessa.
Saattaa koskea tulevaisuudessa etenkin jos olet nainen. Katkeroitunut mies voi käydä päälle ihan vaan sentakia että olet nainen jollaista hän on jäänyt vaille.
Tai oli ihan tavallinen mies joka vain katkeroitui kun ei onnistunut hurmaamaan ketään.
Ei kun se tavallinen mies hakeutuu terapiaan käsittelemään asiaa, ok? Hän huomaa, että hänen tunteensa ovat käymässä epänormaaliksi ja että hänellä alkaa olla vaarallisia mielitekoja. Siinä vaiheessa hän pistää pelin poikki hakeutumalla terapiaan. Siellä hän käsittelee ammattilaisen kanssa sitä miksi toisen ihmisen paneminen ei ole ihmisoikeus ja ehkäpä löytää itsestään ne hurmaavat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Urrrgggg, miksi olisin miesvihaajana hakeutunut parisuhteeseen??? En minä sentään hullu ole. Minulle riittää nuo tuntemattomat urvelomiehet, jotka eivät osaa edes ihmisten normaaleja käytöstapoja julkisilla paikoilla päiväsaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo edellinen puhunut mitään parisuhteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen täällä näyttämässä sun ja sun kaltaisten næisvihæn. Faktojen kertominen ei ole haukkumista.
Mitäs nyt? Olemmeko keksineet ikiliikkujan?
Emme varsinaisesti. Meissä on yksi merkittävä ero.
Minä en ole haukkumassa naisia ketjuissa joissa keskustelun aiheena on naiset ja niiden huonous. En ole vuodesta toiseen kertomassa kuinka paskoja naiset ovat. Sinä teet niin näissä miesvihaketjuissa.
Minä vain näytän teidän miesvihanne, te tuotatte sen ihan itse :)
Et ole haukkumassa, mutta silti haukut tässä ketjussa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö väität, että ihan tavallinen mies käy väkivaltaisesti naisten kimppuun, ellei saa mitä haluaa?
Tajuatko ollenkaan, että sinä itse olet itse pahin miesvihan levittäjä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee nyt syy ja seuraus väärinpäin.
Tuskinpa. Sinulla taitaa mennä. Ei NORMAALI MIES erakoidu kotiinsa boteilla leikkimään vaan hänellä on kodin ulkopuolinen työ- ja seuraelämä. Hänellä on normaalit vuorovaikutustaidot, eli hän ei pidä naisia ulkoavaruuden hirviöinä vaan seurustelee luontevasti näiden kanssa töissä, harrastuksissa ja kaikkialla.
Ongelmiahan on vain teillä, jotka ette tajua, että nainen on samanlainen ihmisolento kuin te.
Vuorovaikutuksen oppii harjoittelemalla sitä lapsesta asti päivittäin. Siinä voi aina kehittyä.
Kuka puhui missään kotiin erakoitumisesta?
Mies voi työskennellä, harrastaa ja olla normaalissa vuorovaikutuksessa naisten kanssa. Kaikki menee mutta parisuhteeseen mies ei tarvitse naista (mistä tässä ketjussa on kyse) vaan mies ottaa mielummin "keskustelua" botin tai oikeammin keinoälyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, siis oliko se botti sittenkin vain korvike jollekin, mitä ei muualta saa? Joku vä
Satifyer Pro ei ole korvike milleklään, eikä dildo, niillä saa vaan hyvät orkut. Yhdynnässä suurin osa naisista ei saa, joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se tavallinen mies hakeutuu terapiaan käsittelemään asiaa, ok? Hän huomaa, että hänen tunteensa ovat käymässä epänormaaliksi ja että hänellä alkaa olla vaarallisia mielitekoja. Siinä vaiheessa hän pistää pelin poikki hakeutumalla terapiaa
Terapiassa ei haluta auttaa miehiä heidän ongelmissaan vaan nujertaa miehet olemaan hiljaa ja pois silmistä ja tyytyä yksinäisyyteensä. Lisäksi siellä kerätään tietoa siitä miten vaarallinen mies saattaa olla. Muuten ketään ei kiinnosta miesten ongelmat.
No onneksi mielikuvassasi siinä kädessä on vain peili 🤭.