Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mannisten painajaismainen yölento Eurooppaan ilman business-luokkaa alkaa olla kohta loppusuoralla

Vierailija
26.12.2023 |

Azoreiden yläpuolella ovat jo. Kotiin joulunviettoon pääsevät vasta illalla joskus kuuden aikoihin.

Kommentit (1260)

Vierailija
1181/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun naurut tästä saa....

Ajatella miten valovoimaisia he ovat, kun esim. täällä mammat ihan hulluna klikkailee ja kirjoitelee mitä sattuu.. Hyvä me. Kiva että näin paljon tykkäämme, ja varsinkin seuraamme sankoin joukoin... Hyvää Uutta vuotta heille... 🎶💪💪🎶

Vierailija
1182/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sitten häiritsee oikeasti nuo Ritan pienet silmät ja suuri nenä. Kun hän hymyilee, niin nenä näyttää vieläkin valtavammalta.

Voi sinua reppana kun joudut kyyläämään julkkisten neniä ja häiriinny niistä... Onneksi sinun kommentit ei vaikuta heidän elämään hevonvittua... Kyylää lisää.... 😂

Raskastahan se tuollainen elämä on, koska koko ajan pitää olla somessa ja lehtien kuvia tutkimassa ja etsimässä virheitä julkkisten ulkonäöstä ja kirjoittaa niistä joka paikkaan mikä vain mahdollista. Ottaahan se jo mielenterveyden päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Maaniset ole Lempäreellä? Velkakarissa sattui se vesivahinko ja onko se mumma siellä joulupöydän kanssa odottelemassa heitä tai kuolemaa?

Vierailija
1184/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella Akista ja Ritasta tehtiin lastensuojeluilmoitus, 🤔

Se oli ihan perätön ilmoitus.. Yhtä ilkeältä ihmiseltä kun sinä tämän viestin lähetit... Eikö hävetä.. 

Vierailija
1185/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä perättömiä lastensuojelu ilmoituksia kyhää kateelliset, ilkeämieliset ym. Häiriintyneet.. Tiedän muutaman turhan ilmoituksen josta lapselle jäi ikävät muistot.. toivottavasti ilmoittaja edes häpeää... 

Vierailija
1186/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks Maaniset ole Lempäreellä? Velkakarissa sattui se vesivahinko ja onko se mumma siellä joulupöydän kanssa odottelemassa heitä tai kuolemaa?

Ajatella että sinä vauvan maatuska kannat harteillasi jonkun tuntemattomien mummojen elämää ihan nimettömänä.. Huohhh... Soita heille jos olettaa ja kerro nimesi. Kyllä he vastaa.. 🙄

Vierailija
1187/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin käytös selittynee sillä, että hän on hätääntynyt ennalta-arvaamattomassa tilanteessa oudossa maassa ja kokenut turvattomuutta. Älkää viitsikö olla niin ilkeitä, kun ette tiedä miten itse reagoisitte vastaavassa tilanteessa. Uskon, että Aki tuosta taas "tasaantuu" muutaman päivän kuluessa.

Vierailija
1188/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella Akista ja Ritasta tehtiin lastensuojeluilmoitus, 🤔

Se oli ihan perätön ilmoitus.. Yhtä ilkeältä ihmiseltä kun sinä tämän viestin lähetit... Eikö hävetä.. 

Mikä minua pitäisi hävettää? En ole edes tiennyt näistä ihmisistä ennen kuin huutelivat Suomen valtiota avuksi. Nyt tietysti etsin heistä tietoa, koska mielenkiinto heräsi, ketä ovat nämä tärkeät Manniset.

Vierailija
1189/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla vaan biin, että joku kansalainen on ollut vain huolissaan? Miksi kaikki pitää ensinnäkin kertoa julkisuuteen?

https://www.seiska.fi/kotimaa/ritan-ja-aki-mannisen-perheesta-tehtiin-l…

Vierailija
1190/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella miten valovoimaisia he ovat, kun esim. täällä mammat ihan hulluna klikkailee ja kirjoitelee mitä sattuu.. Hyvä me. Kiva että näin paljon tykkäämme, ja varsinkin seuraamme sankoin joukoin... Hyvää Uutta vuotta heille... 🎶💪💪🎶

Hyvää uutta vuotta Aki!

Vierailija
1191/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin käytös selittynee sillä, että hän on hätääntynyt ennalta-arvaamattomassa tilanteessa oudossa maassa ja kokenut turvattomuutta. Älkää viitsikö olla niin ilkeitä, kun ette tiedä miten itse reagoisitte vastaavassa tilanteessa. Uskon, että Aki tuosta taas "tasaantuu" muutaman päivän kuluessa.

Kuhan pääsee sen viski pullon kimppuun autotallissa.

Vierailija
1192/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju sitten Maisa Torpan ja 🦐Matin.

Vierailija
1193/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä perättömiä lastensuojelu ilmoituksia kyhää kateelliset, ilkeämieliset ym. Häiriintyneet.. Tiedän muutaman turhan ilmoituksen josta lapselle jäi ikävät muistot.. toivottavasti ilmoittaja edes häpeää... 

Mustakin on tehty, tai mun lapsesta. Vieläkin tekijä ja lapsensa katsovat mua kieroon, kun kohdataan. Eivät pysty katsomaan silmiin. Tietävät ikuisesti että olemme parempia ihmisiä kuin he. He ovat pelkkiä maan matosia tai paremminkin madon kakkaa. Ja heidän lapsensa ovat narkkien vanhempien narkkilapsia.

Vierailija
1194/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maksat business luokan hinnan, odotat saavasi mm paremman penkin. Konettyyypin vaihtuessa korvaukset ovat lähes luvattoman pienet. Se, että istuimen edestä puuttuu kosketusnäyttö, sen saa korvattua ihan omalla pädillä ja syötävää koneeseen sai rahalla Meksikosta. 

Ongelman syvin on siinä, kun on ihmisiä, jotka eivät matkusta ja kuvittelevat heidän vuoksi maa pysähtyy.

Miten Businessluokka ja Manniset liittyy toisiinsa? Kuulitko kenties Akin suusta tästä pisnesluokasta? Mietis sitten hetki, kuinka usein TUIn karjakoneissa on businessluokka ja sen jälkeen sitä, että mahtoivatko Manniset sellaisessa matkustaa?

Vierailija
1195/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut vastaavassa tilanteessa - joten tiedän. Tekstasin peruuntuneesta lennosta esimiehelle töihin, missä jäi puoli vuotta valmisteltu palaveri väliin. Onneksi olin tehnyt oman esitykseni valmiiksi jo ennen vapaa-ajan matkaani. Ja soitin kotiin lapsen ja koiran hoitajalle, että vähän venähtää, mutta en tiedä, kuinka kauan. Menin lentoyhtiön tarjoamaan hotelliin ja söin elämäni parhaimman Skagen-leivän. Ja lensin kotiin, kun kone saatiin korjattua, ja olin pirun kiitollinen, että koneen vika huomattiin kentällä, eikä ilmassa. Löysin myös lentokentällä odotellessa uuden suosikkihajuveden itselleni. Jäljestäpäin sain vielä korvaukset peruuntuneesta lennosta ja odotteluajasta lentoyhtiöltä, kun hain.

Olin vielä yksin reissussa. Ei ollut seuraa perheenjäsenistä.

Vierailija
1196/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tosta lastensuojeluilmoituksesta tarvi pulttia ottaa, jos videolta kerran näkee, että kaikki on ok. Jokaisella kansalaisella on oikeus tehdä lastensuojeluilmoitus, jos huoli lapsesta on herännyt. 

Mutta jos tollasen pultin vetää, kolahti se arkaan kohtaan. Ei nämä julkisuudessa raivoamiset ainakaan edistä asiaa.

Vierailija
1197/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut vastaavassa tilanteessa - joten tiedän. Tekstasin peruuntuneesta lennosta esimiehelle töihin, missä jäi puoli vuotta valmisteltu palaveri väliin. Onneksi olin tehnyt oman esitykseni valmiiksi jo ennen vapaa-ajan matkaani. Ja soitin kotiin lapsen ja koiran hoitajalle, että vähän venähtää, mutta en tiedä, kuinka kauan. Menin lentoyhtiön tarjoamaan hotelliin ja söin elämäni parhaimman Skagen-leivän. Ja lensin kotiin, kun kone saatiin korjattua, ja olin pirun kiitollinen, että koneen vika huomattiin kentällä, eikä ilmassa. Löysin myös lentokentäl

Tuo on juuri se pointti jonka kaikki mielensäpahoittajat liian helposti unohtaa. Että se henkilökunnan pakollinen lepoaikakin on luultavasti olemassa ihan vain siksi että sen puutteen takia joku joskus historiassa on menettänyt henkensä. Joka kerta kun lento viivästyy pitäisi lähinnä olla kiitollinen siitä, että lentoyhtiö arvostaa matkustajien turvallisuutta enemmän kuin hetkellistä negatiivista somejulkisuutta. 

Vierailija
1198/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana että nytkin näin paljon joka lehdessä heitä seurataan.. Täälläkin jaksakaa23. 00 asti olla innostuneita.. 👍👍👍👍

Vierailija
1199/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Mannisen mummo on elossa?

Vierailija
1200/1260 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana että nytkin näin paljon joka lehdessä heitä seurataan.. Täälläkin jaksakaa23. 00 asti olla innostuneita.. 👍👍👍👍

No hae meille lisää tietoa, jota kauhistellaan. Jotakin niin maukasta ja mehukasta juorua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi